רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 2 בפברואר 2016

מבזקים - מפה ומשם


עשרות מפגינים מול משרדי 'ועד הישיבות' בירושלים נגד חוק הגיוס החדש.
 ----------------
בעצרת חירום באולמי וגשל נגד 'המחוז החרדי' משתתפים: הגר"ד כהן, הגרש"י בורנשטיין והגר"ח פיינשטיין.
  ----------------
ב'מחנה הציוני' החלו להיערך לבחירות הבאות. ח"כ מנואל טרכטנברג שהופקד על המגזר החרדי לעקיבא וייס ב'בחדרי': "רוצה חרדים במחנה הציוני, גם כחברי כנסת. המגזר החרדי משמר את התורה וחשוב שיישאר חיוני ותוסס
 ----------------
ברוך דיין האמת: הרה"ג כתריאל שאול זומר זצ"ל משגיח ישיבת ויז'ניץ בב"ב.
  ----------------
המאבק נגד המחוז החרדי במשרד החינוך - עצרת חירום בצהריים באולמי ווגשל בב"ב. צפויים להשתתף: ועדת הרבנים לענייני חינוך ומאות מנהלי מוסדות.
  ----------------
'הקול החרדי': משגיח ישיבת ויז'ניץ שנפטר הבוקר בן 61, היה ביום ראשון בישיבה לאחמ"כ בשעות הערב עבר אירוע, פונה לביה"ח ונפטר. האדמו"ר מויז'ניץ ישוב מאשדוד להלוויה.
  ----------------
נייעס מייל: מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'בני ברק' ביצעו החייאה על פעוטה שאיבדה את ההכרה אצל מטפלת ברחוב בעל התניא בבני ברק. בבית החולים 'תל השומר' נאלצו לקבוע את מותה.
  ----------------
חרדים 10: במבצע דרמטי, בו השתתפו חוקרים פרטיים, נלכד בנתב"ג אברך שעיגן את אשתו מביתר עלית למעלה מעשור, רגע לפני שעלה למטוס שהמריא לארה"ב.
  ----------------
הגר"י אפרתי במכתב לרב הכותל הגר"ש רבינוביץ: מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל ראה ברפורמים עוקרי הדת ומחללי השם אולם כשהבין שבג"ץ יתן להם את תפילתם בכותל אמר שיש להרחיקם מהכותל שיש לו דין בית כנסת לקשת רובינסון.
  ----------------
פורום 'בחדרי': האדמו"ר מסאטמר עוכב ונחקר בכניסתו לישראל.
עיכוב הרבי מסאטמר: ישראל כהן ב'כיכר': למעלה מחצי שעה עיכבו הרשויות בשדה התעופה את הרבי ומלוויו  בודקים האם הביאו סכומי כסף.
יאיר שרקי בטוויטר: בשבוע שעבר פרסמנו על הכסף שהאדמו"ר מסאטמר מתכוון להזרים למאבק בגיוס. הוא תושאל על כך כשנחת בארץ.
 ----------------
חיזוק לבוז'י הרצוג! יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן מצטרף ל'עבודה'. בעוד שעה יגיש להרצוג את טופסי ההתפקדות.
  ----------------
ישי כהן ב'כיכר': שעות ספורות לפני כניסת השבת נועד דרעי עם הראשל"צ הגר"י יוסף, הציג בפניו את "פשרת הכותל". הראשל"צ ביקש להסיר כל התייחסות ואזכור לרפורמים בהחלטה.
  ----------------
ח"כ יגאל גואטה מותח ביקורת על ראש הממשלה וצייץ בטוויטר: "ביבי, יעריכו אותך יותר אם תיתן קרדיט לאיש הנכון שבמקרה זה הוא השר אריה דרעי, שהבטיח וקיים את מהפכת התחבורה הציבורית, יש לך שר להתפאר בו".
  ----------------
לאחר 15 שנה ומאבקי 'זייברט - דגל' - ההקצאות בבני ברק יוצאות לדרך. ב'יתד' לא פורסמו הבוקר ההקצאות. בין ההקצאות המדוברות: גור, ויז'ניץ, סערט ויז'ניץ, שתילי זיתים ועטרת שלמה.
  ----------------
הבוקר ב'הפלס': מתקפה חריפה נגד ח"כ יעקב מרגי הפועל לדברי 'מאמר המערכת' נגד דעת מרן הגר"ע יוסף זצ"ל ויבדל"ח נשיא מועצת החכמים מרן הגר"ש כהן.
  ----------------
איתי גדסי ב'קול חי': רה"מ בנימין נתניהו גנב את הקרדיט על ההנחה בתחבורה הציבורית, אריה דרעי זעם בישיבת הסיעה: "הם חצופים".
  ----------------
שר הביטחון בוגי יעלון ב'קול חי': "חוק הגיוס הנוכחי מוכיח, כי המתווה שהצגתי בממשלה הקודמת שהוא נטול כפייה, היא הדרך הנכונה לגייס חרדים. יש פוליטיקאים שמנצלים את החוק כדי לקדם את עצמם על גב החרדים".
  ----------------
סגה"ש מאיר פרוש בנאום סוער במליאה: "בפרשת השבוע כתוב שאלה שאינם רחוקים משיקוצי נבלות וטריפות לכלב תשליכון, את נשות הכותל שמו בקצה המחנה, ליד שער האשפות, בפינה הנידחת, שם המקום שלכם. לכלב תשליכון אותו".


להמשך המבזקים כנסו כאן:


  ----------------
ברכת מזל טוב לעורך 'כפר חב"ד ו'חב"ד און ליין' מנחם כהן להולדת הבן.
  ----------------
סערת הרחבה לרפורמים בכותל המערבי - הכתב הערבי חאלד אבו טועמה בטוויטר: "הרשות הפלסטינית מתנגדת לשינוי ברחבת הכותל".
  ----------------
'אייס' בדירוג משרדי הפרסום החרדים לשנת 2015: 'בולטון' במקום הראשון. 'גל אורן' מזנק למקום השני. 'אפיקים' יורד למקום השלישי. במקום הרביעי 'מימד' ובמקום החמישי 'תוצאות אפקטיביות'.
  ----------------
בחתונת ישראל זייבלד, החתן שתפס את המחבל לאחר הפיגוע בשבוע שעבר בגבעת זאב השתתפו עד כה: ח"כ אורן חזן, ר"ע ב"ב חנוך זייברט וראש מועצת שומרון יוסי דגן.
  ----------------
'הקול החרדי': האדמו"ר מהר"א מסאטמר גם מגיע לישראל וישבות בשבת פר' פקודי עם אלפי חסידים במירון.
  ----------------
החשש הוסר: בעקבות פניית סגה"ש מאיר פרוש וח"כ אורי מקלב הורה שר החקלאות אורי אריאל על פתיחת מכסת ייבוא שמן הזית לישראל, לנוכח המחסור בשמן לקראת חג הפסח, בשל שנת השמיטה.
  ----------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
מיקי זוהר מקדם תחבורה בשבת!
ח"כ זוהר בראיון: "לא התהפכתי ולא זגזגתי, אני ממשיך לפעול לקדושת השבת. אם הנציגים החרדים יבינו את ההצעה שלי, מאמין שהם יתמכו בה. הרעיון שלי לקדם תחבורה בשבת רק במקומות שיש דרישה. זה יצמצם פעילות מוניות. זה לא נכון שרבנים חרדים אישרו לי, רק שטחתי בפניהם את היוזמה".
הניסיון לעצור את הכותל הרפורמי - אריה קינג ח"מ עיריית י-ם בראיון: "בהסכם החתום זקוקים הרפורמים להיתר בנייה מהעירייה. אני מגייס את 16 חברי המועצה החרדים והדתיים חברי הפורום, לא לשחרר להם את ההיתר. שיתנו להם מקומות ברובע המוסלמי, רק לא בכותל. ננסה לפחות לעכב להם את זה בשנתיים".
מני גירא-שוורץ: האם הישועה תגיע מהפלסטינים? באופן אבסורדי, הקולות המתחילים להישמע עם איומים בטרור, בעקבות "שינויים באל אקצה", עשויים להביא להצלחה ומניעת הקמת 'הכותל הרפורמי'.
דרעי הבטיח והרפורמה יצאה לדרך - חבר המועצה פיני עזרא בראיון: "את ההישג הנוכחי של דרעי כל אזרח אשכנזי או ספרדי מרגיש בכיס. זה הולך לחסוך למשפחות ברוכות ילדים מאות שקלים. דרעי צדק כשלא הסכים להצטרף לממשלה בלי הבטחה מפורשת על הרפורמה". הרב ברלנד עומד שוב בפני הסגרה?
צביקה קליין אתר 'nrg' בראיון: "בכיר במשטרת דרום אפריקה מודיע לתקשורת: אפשר לעצור את הרב ולהסגירו לישראל, ומוסיף - לא בטוח אם יש בכלל לרב אזרחות. להערכתי הרב יברח עוד לפני ההסגרה למקום חדש".
בשנת 2015 מספר הגברים החרדים העובדים הגיע ל50% יותר מלומדים - פיני גרוס ח"מ עיריית אלעד בראיון: "זה לא שינוי שהחברה החרדית עוברת, אלא מחפשים אופציות לפרנס ולכלכל את הבית. היום יש אלטרנטיבה לצאת ולעבוד במגוון מקומות על טהרת הקודש".
  ----------------
 מהדורת חצות בסקופים: 
ההסכם עם נשות הכותל, הגר”נ איינשטיין רב שכונת מעלות דפנה בירושלים: דעת הרב אלישיב שאין שום הבדל ולכל רחבת הכותל יש קדושה וחובה לשמור את המקום, לגבי פשרות צריך הכרעה מחודשת של גדולי ישראל.
•גם הפלסטינים מתנגדים למתווה, העיתונאי חאלד אבו טועמה כתב השטחים של ה'ג׳רוזלם פוסט' בראיון: המוסלמים רואים בכותל קיר מערבי של הר הבית שאסור לעשות בו שום שינויים ושיפוצים.
•ח”כ מיקי זוהר שיוזם תחבורה עירונית בשבת בראיון: אני בהחלט חושב שהחכי”ם החרדים יתמכו בחוק כרע במיעוטו.
•מהפך המחירים בתחבורה הציבורית שיזם שר הפנים דרעי, האברך יוסף אליהו בראיון: האברכים הרגישו היום בכיס את המהפכה של דרעי, כל אחד ואחד מרגיש את זה.
•איתי חיים מארגון 'תחבורה בדרך': יש עדיין פרטים שיש לסגור מול משרדי האוצר והתחבורה כדי שההנחות יגיעו לכולם. יש מקומות מסויימים שהעלו לאחרונה את התעריף, נפגש בנושא עם יו”ר ועדת הכספים.
•נשים חרדיות נפגשו עם רעייתו של יו”ר 'יש עתיד' ליהיא לפיד, אשת הפרסום שפרה קרימלובסקי: המפגש לא היה פוליטי. והוא יוזמה שלנו ולא שלה. למדנו הרבה על הכתיבה שלה כסופרת ועל משפחתה.
•ביקור האד' מסאטמר בישראל צלם המסע שוקי לרר היישר מירושלים אלפים עדיין עוברים לאמירת שלום עליכם לאדמו"ר, שהמתנתי בשדה התעופה היה עיכוב גדול שלא היה אף פעם.
•העיתונאי צביקה קליין מ'מקור ראשון': בדרום אפריקה טוענים העיתונאים כי לרב ברלנד יש אזרחות ולא דרכון דיפלומטי, והוא עלול להיות מוסגר לישראל בקרוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.