רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 6 בנובמבר 2015

ווארטים


״משמעותה של מחויבות היא, להשאר נאמן למה שאמרת גם זמן רב אחרי שעבר מצב הרוח בו אמרת את הדברים״.

תמיד סיפרו לי שסבא שלי היה ג'נטלמן מושלם.
יום אחד דפדפתי באלבום תמונות משפחתי,
ועצרתי מול תמונה של סבתי בשמלת כלה עומדת, ועל כיסא לידה סבי יושב.
שאלתי את אבי : "איזה מין ג'נטלמן היה אם הוא יושב וסבתא עומדת?
ענה לי אבי בחרישית "זה תמונה מהיום שאחרי ליל הכלולות, סבא שלך כבר לא יכול היה לעמוד! וסבתא שלך לא יכלה לשבת

אחי היום עזרתי להומלס
- איך?
- קניתי ספה..
- וואי כל הכבוד
- כן הוא ממש התלהב מהקרטונים

יהודי אחד עלה למחלקה ראשונה ברכבת ולידו התישב גוי שהתחיל להציק לו כשעלה הכרטיסן צעק לו היהודי הלווו הבן אדם הזה רמאי יש לו בכלל כרטיס למחלקה פשוטה.
העיף אותו הכרטיסן אחורה .
כשהם ירדו מהרכבת שאל אותו הגוי מילא העפת אותי מהקרון אין לי בעיה אבל איך ידעת שיש לי כרטיס למחלקה פשוטה ?
ענה לו היהודי: לא ידעתי פשוט ראיתי שלשנינו יש אותו צבע כרטיס

אדם אחד הניח פרחים על קבר אשתו כשפתאום הוא רואה סיני שם צלחת מלאה אורז על הקבר הסמוך.
שאל את הסיני: "אתה באמת חושב שהמת ייצא מהקבר לאכול את האורז?" ..ענה לו הסיני: "כן, כשאשתך תצא להריח את הפרחים."

בלונדינית אחת היתה לקוחה קבועה בבית קפה, בכל בוקר במשך שנים.
יום אחד היא לא הגיעה, וגם ביום שלמחרת וביום שלאחר מכן. כעבור שבוע חוצה בעל בית הקפה המודאג את הכביש בדרך לביתה, ורואה אותה יושבת בבית הקפה המתחרה.
נעלב וזעם עליה: "ככה אחרי כל כך הרבה שנים את בוגדת בי ועורקת למתחרה??"
"מה פתאום ערקתי", הופתעה הבלונדינית, "פשוט עברתי טיפול שיניים והרופא אמר לי לאכול כמה ימים בצד השני"...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.