רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 23 בספטמבר 2014

מבזקים - מפה ומשם


הותר לפרסום כי לאחר מבצע מודיעיני מורכב של שרות הביטחון הכללי אותר בחברון מקום המצאם של מרואן סעדי קואסמה ועאמר אבו עישה, שני תושבי חברון אשר ביצעו את פיגוע החטיפה והרצח של נפתלי פרנקל גלעד שאער ואייל יפרח ז"ל.

חבר המושבעים בבית המשפט הפדרלי בניו יורק קבעו אמש כי הבנק הפלסטיני עליו הוגש תביעה כי מימן ארגוני טרור וכונה "בנק החמאס" אכן שימש להפעלת פיגועים וסיוע לחמאס בשטחי ישראל והרשות. השופטים קבעו כי הבנק נדרש לשלם עבור נפגעי הפיגועים ומשפחותיהם פיצויים. משפט נוסף צפוי לקבוע את גובה עלות הפיצויים.

לאחר דיון סוער בעניין הקיצוץ בצהרונים הגיב ח"כ אייכלר ותמה: "מדוע אי אפשר לפגוע בשכר המורים ואפשר לפגוע בפרוסת הלחם של ילד קטן ועני?". יש הסבר אחר להתנהלות מלבד התנכלות פוליטית?. מוזס: "אלפי אמהות וילדים נותרו מול שוקת שבורה"

המוסד פתח אתר חדש לגיוס מועמדים לשורות הארגון. ראש המוסד תמיר פרדו: "עלינו להמשיך בגיוס המוחות הטובים במדינה כדי שנוכל להתמודד עם האיומים הגדולים העומדים לפתחה של מדינת ישראל בעת הזאת"

שמעון פרס מתדלק? קופאי בסופר? שליח פיצה?!

אמש נדקר איש עסקים חרדי בבארא פארק, זאת לאחר שהתעמת עם אחד העובדים שלו שפוטר, מצבו אנוש. שמו לתפילה: יעקב צבי בן חנה

הסיטי החדש של ירושלים: קבינט הדיור חתם על תכנית ברקת לפיתוח רובע העסקים בכניסה לירושלים בהשקעה של 1.4 מיליארד ₪. 14 גורדי שחקים. פי 5 משטח מגדלי עזריאלי. 50,000 מקומות עבודה חדשים.

ההכנות הנעשות בצה"ל לקראת ארוחות החגים לחיילי צה"ל: 60 טונות של בשר ודגים. 100,2 טונות של דבש טהור. 7800 בקבוקי מיץ ענבים.

בחוף דלילה באשקלון נערך ערב הוקרה לכל מתנדבי "איחוד הצלה" שפעלו בימי התקפות הרקטות על ישראל. מאות חובשים, פרמדיקים ורופאים מתנדבים מכל הארץ הגיעו לאירוע וזכו בתעודות הוקרה וסיכת המבצע. ראש העיר אשקלון העניק תעודות: "על מסירות, הקרבה ונכונות לסייע".

וידיאו ב'קוקר': אלי ישי תוקף נגד בג"ץ: "להכניס בלימודי המשפט לימודי אהבת העם". שרים וחברי כנסת מתחו ביקורת קשה על החלטת שופטי בג"ץ בענין המסתננים: "כמו שעשו עם הבשר הלא כשר, צריך לשנות את חוק כבוד האדם וחירותו ולמנוע מבג"ץ להתערב", אמר יוזם החוק גדעון סער

בעוד הניסיונות לגבש קואליציה נגד דאע"ש נמשכים, קבוצה חמושה המסונפת לארגון מפרסמת סרטון שבו נראה אזרח צרפתי המוחזק כבן ערובה. "הנשיא הולנד, אל תפעל בעירק", הוא נשמע אומר

להמשך המבזקים כנסו כאן:



דובר הפנטגון: אני יכול לאשר שכוחות של ארה"ב ובעלות בריתה מנהלים פעולה צבאית נגד הטרוריסטים של דאע"ש. פקידים אמריקאיים: המטרות כוללות מאגרי נשק, מתקני פיקוד ובקרה ומגורי לוחמים.

דואר ישראל: מסתמן הסדר שיוביל להפסקת השביתה, נציגי ההסתדרות ונציגי האוצר דנו הלילה בכל הסוגיות השנויות במחלוקת בעניין דואר ישראל, במטרה להביא לסיום השביתה המתמשכת • טרם הוכרע מצבם של 1,500 העובדים שצפויים לפיטורין.

ר"ע בי"ש אבוטבול מאיים כעת בוועדת החינוך בכנסת בדיון על ביטול הצהרונים "אם הם יבוטלו, ההמונים יצאו לרחובות". נוכחים: מקלב, מוזס, אשר ואייכלר.

ח"כ אשר יוזם הדיון בוועדת החינוך: "גם לפוליטיקה יש גבול, איך אפשר לעשות פוליטיקה על גבם של הילדים, שר האוצר שמספר לכולם ששם את האדם "העובד" במרכז ומצד שני שולח את שר החינוך לבטל את הצהרונים".

שר החקלאות יאיר שמיר תקף בגל"צ את החלטת הרב הצבאי הראשי שלא לאפשר רכישת פירות וירקות מחקלאים ישראלים בגלל שנת השמיטה: "מדובר בהתחרדות של הצבא

 הגרי"ד גרוסמן רבה של מגדל העמק תיווך בין ח"כ שטרן לרב שמואל אליהו לפגישת פיוס, לאחר ששטרן תקף את הרב אליהו וכינה אותו "סטודנט לתלמוד", שטרן אמר לרב אליהו כי הוא מתנצל על דבריו ומבקש את סליחתו של הרב.

קוקר: ח"כ יעקב ליצמן הזמין לח"כ זבולון כלפה מהבית היהודי להשתתף סליחות אצל האדמו"ר מגור.

נשיא בריה"מ לשעבר מיכאל גורבצ'וב מת לפני דקות. הנ"ל היה המנהיג האחרון של בריה"מ.

בהמשך לחשיפת הנייעס החרדי אמש בחצות: בפרסטר מגיבים מי שחושש לשעטנז נחליף לו בטנה ללא עלות

בחדרי': הועדה המחוזית לתכנון ובנייה בי-ם אישרה היום סופית את תוכנית הבנייה לשטח של ישיבת 'עטרת ישראל' בשכונת הר נוף.

'ווינט': השר יעקב פרי שוחח עם ח"כים ערבים ובדק אם יסכימו שלפיד יהיה יו"ר האופוזיציה.

ביוזמת ח"כ אייכלר ומקלב, חתמו כל ח"כי סיעות האופוזיציה על עצומה לראש הממשלה, לבטל את גזירת משרד החינוך נגד ילדי העניים בקיצוץ מפעל הצהרונים.

שר הפנים גדעון סער שוחח לפני שעה קלה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות פסק הדין בסוגיית המסתננים. שר הפנים עדכן את ראש הממשלה בעיקרי תוצאות פסק הדין והציע לקיים דיון דחוף בראשותו להערכות בעקבות הפסיקה.

דוברות איחוד הצלה: גבר נהרג בתאונת דרכים בין משאית לרכב פרטי בכביש 89/צומת מעיליא. חובשים מתנדבים של איחוד הצלה מסניף אשר שהגיעו למקום במהירות ניסו להציל את חייו אך למרבה הצער נקבע מותו. נסיבות התאונה נבדקות ע"י המשטרה.

כעת בוועדת החינוך בכנסת דיון על ביטול הצהרונים נוכחים ח״כ אשר מקלב מוזס אייכלר את הרשויות מיצג אבוטבול ״אם יבוטלו הצהרונים ההמונים יצאו שוב לרחובות״ תחשבו על האימהות והילדים

קוקר: ח"כ יעקב ליצמן הזמין לח"כ זבולון כלפה מהבית היהודי להשתתף סליחות אצל האדמו"ר מגור.

קול הציבור:פרסום ראשון:סערה בברסלב! עסקנים מרכזים באומן מבקשים להדיח את הבעל תפילה הותיק הרב משה ביננשטוק להאזנה לפרטים 0508099999

 ‏‫גל"צ': שיא במספר חסידי ברסלב שיצאו מנתב"ג לאוקראינה: 7,600 מאמינים, מ- 37 טיסות, צפויים לצאת היום מנתב"ג ולהצטרף ללמעלה מ- 20 אלף מאמינים באומן.

מחבלים פלסטינים ששוחררו במסגרת עסקת שליט ונעצרו פעם נוספת יחלו לשבות מחר רעב.

 הגרי"ד גרוסמן רבה של מגדל העמק תיווך בין ח"כ שטרן לרב שמואל אליהו לפגישת פיוס, לאחר ששטרן תקף את הרב אליהו וכינה אותו "סטודנט לתלמוד", שטרן אמר לרב אליהו כי הוא מתנצל על דבריו ומבקש את סליחתו של הרב.


בשל דיווחים רבים שקיבלנו על עובדים גויים שמטרידים יהודיות בסניף "יש חסד" בבני ברק.

מחר (יום שלישי) בע"ה תתקיים פעילות משותפת של קבוצות להב"ה פ"ת וקבוצות להב"ה בני ברק. הפעילות תהיה בין השעות 20:00 עד 00:00.

מיקום מדוייק - מרכז רימונים ליד הכניסה ל״יש חסד״ מול תחנת כיבוי האש בבני ברק.

הפעילות תכלול מכירת חולצות, חלוקת חומרי הסברה ללקוחות, ומחאה נגד הנהלת הסופר בעקבות ההטרדות החוזרות ונשנות.

'פתרונט': הערים החרדיות הן הצפופות ביותר בישראל, בני ברק מובילה את הרשימה, ואחריה: מודיעין עילית ואלעד, כך עולה מנתוני הלמ"ס. ~~|~~ ח"כ אורי מקלב ביומן הצהרים ב'קול ברמה': הפגישה אמש הייתה פגישת עבודה עניינית ולא פוליטית לאור מדיניות ראש העיר ירושלים ניר ברקת והמצוקות של התושבים החרדים בשכונות המעורבות. לפגישה ולהידברות יהיה המשך.

צביקה גרוניך בכיכר: הרב סתיו השתתף בערב "שרים סליחות", בביהכנ״ס, כשלצידו נגנית ויאוליה. בתגובה, תוקף אותו הרב מרדכי נגארי ואומר כי "זה מנהג של רפורמים". ה׳ סתיו בתגובה: ״שיבקש סליחה״.

אפל מצליחה לשבור שיא מכירות ראשוניות נוסף למכשירי האייפון, כאשר מאז פתיחת המכירה הרשמית ביום שישי, ה-19 בספטמבר 2014, הצליחה למכור יותר מ-10 מיליון מכשירים מסוג iPhone 6 ו-iPhone 6 Plus. נתוני המכירות החדשים שמים מאחור את אלו שהציגה החברה בשנה שעברה עבור מכשירי ה-iPhone 5S וה-iPhone 5C, אז רשמה מכירות של 9 מיליון מכשירים בסוף השבוע הראשון בו החלו להימכר.

 דיווח ב'קול חי': אברך חסיד קרלין בן 24 מי-ם, עתיד לשהות בראש השנה הקרוב בתא המעצר, לאחר שהוא כבר עצור כשבועיים, וכל זאת בשל היותו 'עריק'.

שר הפנים סער בערוץ 2: יש לקבוע הגבלה על יכולת בג״ץ להתערב בנושא ההסתננות

עמית סגל בערוץ 2: מדהים איך כל פעם מחדש חברי הכנסת החרדים מתפתים להיפגש עם נתניהו ולפנטז על כניסה לקואליציה

ברוקלין: חרדי נדקר ע"י עובדו המפוטר,
יש עצור. הובהל דחוף לבי"ח ועובר ניתוחים, בקשו רחמים על ר' יעקב צבי בן חנה לרפו"ש.

ח״כ יעקב ליצמן הגיע הערב להתברך אצל האדמורי״ם משומרי אמונים-קרית גת, טאלנא-אשדוד, ורבי רפאל אבוחצירא.

בהשמעת בכורה עולמית. השיר החדש שהולחן אתמול בלילה. למתנדבי איחוד הצלה.  ע״י הזמר אלי פרידמן ‏צפה בסרטון "ואפילו בהצלה"

הסקופים:לאחר שבוע בו לא חש בטוב וסבל מדלקת ריאות, חל היום שיפור והגראי”ל יצא היום מביתו. לעת עתה אין קבלת קהל

שר הפנים (עדיין)  גדעון סער התקשר לנתניהו וביקש לקיים דיון על נושא המסתננים בעקבות פסיקת בג"ץ

ח"כ אלי ישי על החלטת בגץ: העדיפו את עתיד המסתננים עפ עתיד המדינה ואזרחיה. שר הפנים לשעבר, ח"כ אלי ישי מגיב להחלטת בגץ ואומר: " החלטת בגץ פוגעת בעתיד המדינה ואזרחיה, ואינה משקפת את טובתו וטובת עתידו ואף סותרת זאת. החלטתם מקדמת את ישראל להיות מדינת כל מסתנניה על פני מדינת כל אזרחיה, ייתכן ויש חובה להכניס בלימודי המשפטים גם לימודי אהבת העם, המדינה והארץ"

מי שנוסע לאומן ורוצה שיתפללו עליו כאן בארץ הקודש שישלח שמות בפרטי...

אחמד טיבי בטוויטר: היום זה יומולדת של בוז׳י הרצוג. לא יעלה על הדעת שדווקא היום נדיח אותו מיו׳ר האופוזיציה..

בעקבות תלונה על שוד מכשיר פלאפון מתושב בני ברק. נוצר קשר עם השודד שהציע את המכשיר תמורת 1800 ש״ח. נקבע מפגש בצומת זבוטינסקי -כהנמן. צוותי השיטור העירוני נערכו במקום בתצפיות וציוותי מעצר. בשעה 22:10 נוצר מפגש בין החשוד למתלונן בו נמסר סכום הכסף בתמורה לפלאפון. ואז בוצע מעצר של של תושב פתח תקווה בן 22. ברשותו סכום בכסף שסומן.

זעזוע!  הנייעס החרדי נותן במה למסתנן מסודן ומראיין אותו ראיון ארוך שבו הוא מספר כיצד ברח מסודן, יש גבול לחרפה!  מתקשרים עכשיו לנייעס החרדי ומשאירים להם מחאה בהודעה, הטלפון: 055-9783032

לקראת ראש השנה: אובמה שוחח עם 900 רבנים על הבעיות במזרח התיכון

נשיא ארה"ב ברק אובמה שוחח עם 900 רבנים יהודיים בארה"ב בשיחה המסורתית לרגל ראש השנה. השנה הוא שוחח עמם על הסכנות והבעיות המורכבות במזרח התיכון.

ארה"ב: תקפנו יעדים של דאעש בסוריה

הפנטגון הודיע כי צבא ארה"ב, בשיתוף פעולה עם מדינות אחרות, תקף יעדים של דאעש בסוריה. רשת NBC דיווחה כי מדובר בתקיפה מסיבית של מטות פיקוד ושליטה בצפון מזרח סוריה.

ברוך דיין האמת!!!
בצער רב מתקבלת הבשורה המרה על פטירתו של הילד שנפצע השבוע בשכונת חפציבה.

תגובה סורית ראשונה לירוט המטוס, משרד החוץ הסורי : לאחר שישראל תמכה בדעאש
ובשאר קבוצות המורדים לאורך כל תקופת הלחימה הפרה היום ישראל בצורה בוטה את ריבונותה של סוריה ואת כל ההסכמות שהושגו ביין ישראל לסוריה לפי תקנה ותקנון 2170 שנקבע על ידיי האום בכך שהפילה את מטוס הקרב הסורי בשטח סורי ריבוני ולא בישראל ובכך הפרה בצורה חמורה את הסכם הפסקת האש ביין 2 המדינות

 הטלויזיה הסורית:הצהרה חשובה למשרד החוץ הסורי בזמן הקרוב.

הרגע נעצר נוסע לאומן עם דרכון מזוייף בעזרת הטאבלט המשטרתי

משדר חצות בנייעס החרדי:

בית המשפט העליון עוקף את המדינה בהכרזתו כי מתקן חולות לא חוקי
תושב דרום תל אביב מאיר תורג'מן, מראשי המאבק נגד הפליטים בראיון: "בג"ץ החליט היום החלטה שנוגעת לכל תושב במדינה! שופטי בג"ץ רוצים למחוק את הזהות היהודית של המדינה על ידי הכנסת אלפי גויים לארץ ישראל. כל הפעילים של זכויות האדם הם עורכי דין שממומנים על ידי ארגונים מחוץ לארץ, מעניין אותם רק הכסף!".

מיוחד: מותאסים עלי, פליט מסודן בראיון מבית המעצר חולות: "השמחה שלנו היום זהירה, אנחנו חוששים שהמדינה תעשה הכל כדי למנוע מאיתנו הכרה כפליטים. אנחנו לא רוצים מלחמות עם תושבי דרום תל אביב, אם מישהו מאיתנו עובר על החוק הוא צריך להענש! אנחנו בסך הכל רוצים לחיות כבני אדם". וכיצד הוא הגיע מדארפור? מדוע ברח ממצרים?  ומה היה עושה אם היו מציעים לו לעבור לאירופה עכשיו?

הזמר אבי בן ישראל היישר מאומן: הקמנו בית מרן עם 1000 מקומות ישיבה כך שגם אלו ומדובר ברוב העולים לאומן שלא יוכלו להגיע לאצטדיון הארנה ביום ראשון יוכלו להתחבר למרן גם באומן. איש השנה שלי זה מרן והלוויתו זה האירוע שעשה את השנה. ומסביר כיצד מרן היה בעד אומן ואחרים באו והפכו את דבריו לנגד ומה הסיבות שסילפו את דבריו.

אלי כהן שליח הנייעס החרדי לאומן בראיון מהמטוס: "רוב הנוסעים בכלל לא נראים חסידי ברסלב, הסידור החדש דרך טרמינל 1 עובד נהדר!  הנוסעים הבינו שבאומן אין מלחמה ולכן כולם רגועים!". ואיך מסתדרים באומן עם אוכל ומקום לינה?

שי גפן מנכ"ל ארץ ישראל שלנו על השנה  החולפת ומלחמת צוק איתן שלהערכתו תביא להפלת הממשלה ומי אנשי השנה לטוב ולרע?

חזקי עזרא ערוץ 7 מסכם את השנה וקובע כי האירוע הגדול והמשמעותי ביותר הוא חטיפת שלושת הנערים הי"ד והמבצע שבא בעקבותיו,חוק הגיוס ואיך בחירת איש השנה קשור?

להאזנה: 055-980-8000 או מכשרים 055-978-30-32

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.