רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 ביולי 2014

מבזקים - מפה ומשם


זהירות! - אברהם יוסף פרסטר לשעבר מבעלזא יתחיל לעבוד ברשות המיסים
הוא מתקשר לאנשים ביידיש ומנסה להפיל אותם בפח
------------------
ח"כ אלי ישי שוחח לפני דקות אחדות עם החייל שהותקף על ידי קיצונים מטורפים בעיר בית שמש. בשיחתו עם החייל הבהיר ח"כ ישי כי יש להוקיע אנשים כאלו מהחברה הישראלית.  תוקפי חיילים, הולכים בדרכם של אותם קיצונים שנפגשים תדיר עם אחמדניג'ד ואוייבי ישראל ותומכים במעשיהם הנלוזים.
------------------
ויסברג בבח"ח: בגור נפלה ההכרעה בין הזמנים בוטל הבחורים יוצאים יום לפני ט' באב וחוזרים ביום רביעי לאחר מכן. גם בחסידות בעלזא הוראת האד' הועברה נשארים בישיבה.
 ------------------
קוקר: במהלך דיון בוועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני רתח על יו"ר הוועדה מסיעת הבית היהודי "לקחתם בחזירות כסף מישיבות קדושות לישיבות שלכם, הבית היהודי יותר גרוע מיש עתיד".
 ------------------
מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו ביקר במועצה אזורית חבל יבנה והתייחס ללחימה ברצועת עזה ואמר כי "אני מאמין שיש לנו סייעתא דשמיא כל השנים ובטח שבמבצע הזה
------------------
ועדת האתיקה של הכנסת החליטה להשעות מתפקידה את ח"כ חנין זועבי מדיוני המליאה והוועדות לתקופה של חצי שנה.
 ------------------
בצל הדיבורים החוזרים ונשנים על הפסקת אש, לוחמי צה"ל ממשיכים לעשות עבודה ולהשמיד מנהרות.
 ------------------
בנט נגד נתניהו: חבר הקבינט ביטחוני מדיני נפתלי בנט יוצא נגד הדשדוש במבצע צוק איתן וקורא להכות בחמאס ללא רחם עד להכרעה.
 ------------------
הבהרה! כל הפרסומים הבוקר כביכול מרן ראש הישיבה שליט"א כבר הכריע ואמר שעקב המצב הקשה להאריך את זמן קיץ עד לאחר שבת עם כל מיני טיעונים שהתפרסמו אין להם כל אחיזה במציאות. וההכרעה אמורה ליפול בימים הקרובים.


להמשך המבזקים כנסו כאן:


------------------
מייקל אורן, לשעבר שגריר ישראל בארה"ב, בקול חי: ישראל, כמדינה ריבונית, תחליט מתי מתאים לה הפסקת אש. הממשלה לא חייבת להענות לדרישות אמריקניות או בינלאומיות להפסקת הלחימה. כוחה של ארה"ב בעולם איננה כבעבר.
------------------
קבוצת חרדים מניו יורק החליטו לשלם את ההוצאות והנזקים של החייל שהותקף אמש בבית שמש ע"י הסיקריקים.
 ------------------
ראש אמ"ן לשעבר אהרון זאבי פרקש לערוץ 2: אני ראיתי כבר לפני כמה חודשים את המפה של המנהרות, והופיע שם בצורה ברורה 31 מנהרות התקפיות. וברור היה לנו שיש עוד כמה שלא ידועים לנו!.
 ------------------
מרכז החדשות:ח"כ לשעבר הדוקטור מכאל בן ארי בראיון ביום זה עם ישראל שמח שמחה גדולה ח"כ זועבי מורחקת מהכנסת לחצי שנה, אין לי ספק היא תעתור לבג"צ והוא יפסוק לטובתה, זה לא אובמה שרוצה הפסקת האש זה ביבי ובוגי שחוששים, הם לא רוצים לנצח
------------------
בחדרי חרדים: הגרמ"ה הירש, ראש ישיבת סלובודקה בבני ברק, הודיע על קיצור חופשת בין הזמנים • זמן קיץ יוארך עד לאחר שבת נחמו.
 ------------------
ישראל כהן ב'כיכר': מועצת גדולי התורה של אגו"י מפרסמת מחר ביומונים החסידיים קריאה לביטול חופשת בין הזמנים לבחורי הישיבות.
 ------------------
ח"כ גפני בקול חי על סיכול חוק מע"מ 0: החוק לא יוזיל את מחירי הדירות. כל הכלכלנים נגד. לפיד מעוניין בחוק רק כדי לפגוע בחרדים ובערבים. נילחם למנוע את אישורו במושב הנוכחי. במאזן הקיץ: הקואליציה לא הצליחה להעביר אפילו חוק אנטי דתי אחד.
 ------------------
עוד מגפני בקול חי על מקרה הפגיעה בקצין בבית כנסת בבית שמש: מדובר במקרה חמור ביותר. אני מקווה שזה לא התרחש, אבל הוא התרחש, מי שעשה את זה פוגע בציבור החרדי כולו, חילול השם
------------------
כלי תקשורת רבים בעולם הערבי מצטטים ידיעה מרעישה:שרות המודיעין האיראני "חשף" את  זהותו האמיתית והמלאה של מנהיג ארגון "דאעש, הידוע בכינויו "אבו בכר אלבגדאדי". מקור מהימן משורות הביון האיראני מוסר כי אמיר המאמינים והחליף של עיראק וסוריה הוא לא אחר מאשר סוכן מוסד בשם שמעון אילות. מנהיג הארגון פועל תחת השם "איבראהים בן עוואד בן איבראהים אל-בדרי אלרדוי אל חוסייני", ומשימתו מטעם המוסד היא "חדירה אל המעוזים הצבאיים והביטחוניים של מדינות המהוות איום ביטחוני לישראל והשמדתם", כך ה"מקור האיראני".כמובן שהשמדת אותם "מעוזי אויב" מטרתה– כך טוענים האיראנים – היא הכנה לקראת התפשטותה של ישראל אל מרחבי המזרח התיכון וכינון "ישראל גדולה"
------------------
מה התרחש בחקירתו של גלעד שליט בשב''כ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.