רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 14 במאי 2014

אוי לחסידים שזה הוא רבם

ראשית אודה לך הרב חיים על אומץ ליבך, להשחיז את הקולמוס כנגד חסידות בעלזא, ונגד העומד בראשה, ללא חת ומורא.
הגיע הזמן ליטול קורה מבין עיני החסידים התמימים, שעדיין נשארו דבוקים "באמונה בצדיק" וחושבים שרבם הוא מלאך ה צבאות, והוא אינו אלא איש עם נפש שפלה מאד. שטוף "בקנאה תאוה וכבוד" וכל שאר מדות רעות. וע"ז יעידו מעשיו, וכל התנהגותו.
"קנאה": זה שנים שהרבי מקנא לרבנים אחרים או לבנשקי"ם. והוא מלבין את פניהם, סתם ללא שום
סיבה, רק מתוך קנאה והשחתת המידות. ואפילו לאדמו"ר מסכן וקטן כמו האדמו"ר ממחנובקא מתייחס כאילו הוא אוייב גדול, שיש להורגו ולרודפו,"כי הוא לוקח ממנו את השם בעלזא" שזה מצחיק וקטנוני.
"תאוה": ידוע לכל החסידים שהרבי מפונק, ורק מיטב הבשלנים יודעי טעם ידעו לבשל מאכלים משובחים, הערבים לחיכו. ואפילו בפסח נוהג לאכול מאכלים, שלא אכלו רבותינו הקדושים מבעלזא.
וכך הרבה שנים אוכל מעדנים ומשביע נפשו, עד שהיום נחלש מאד, וכבר אינו יכול להמשיך בזלילה המסרותית, כיון שמקיא מיד מה שאוכל עקב בעיות מעיים קשות.
"כבוד": הרבי בנה היכל מפואר במליוני דולרים, דבר שהיה סכנה כלכלית למוסדות, ועל חשבון נזקקים וישיבות, העיקר שינקר את עיני כולם, "ויכירו וידעו כל יושבי תבל כי הוא ואין בלתו".
גם שינה נוסח התפילה מהנוסח שהתפללו רבותינו הקדושים.והדפיסו לשם כך סידור מיוחד "הבעלזער סידור" שכולם יראו שבעלזא שונים אפילו בתפילה.
גם כולם ראו את החתונה המפוארת והפזרנות המטורפת שעד היום זה לא הושלם הגרעון הגדול. העיקר שהחסידים השוטים יבאו בהמוניהם וימלאו את הפרענצעס, וילבשו גרביים לבנות, ויעלזו חסידים, וימחאו כף, ויתנו לו כתר מלוכה.

אוי לחסידים שזה הוא רבם, מנהיג שנפשו רחבה כבלעם, מוכתר בכל מידה רעה השי"ת ירחם עליהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.