רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 10 בינואר 2014

הסיפורים המחרידים שאירעו בעת האחרונה למורדים בגדולי הדור. נשיכתם נשיכת שועל

מאת בן תורה

סיפור ראשון
שעות בודדות לאחר שאברך מכולל פוניבז', פער את פיו בציבור בתקופת הבחירות נגד גדולי ישראל קיבל טלפון בהול על כך שאשתו פונתה לבית החולים, כשהגיע לבית החולים אמרו לו הרופאים שאשתו שהייתה בהריון היא בסכנת נפשות ממש, האברך רץ למעונו של מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א ואמר לו שהוא ביזה ת"ח מה עליו לעשות, הגר"ח השיב כי המבזה ת"ח אין רפואה למכתו, האברך הפציר ואמר כי הוא הולך עכשיו למרן הרב שטיינמן ורוצה ברכה לברכת הדרך.
האברך הגיע למרן הרב שטיינמן שאמר לו כי הוא מוחל לו ואינו מקפיד, אותו אברך חזר לר' חיים ואמר לו שהרב שטיינמן מחל לו ואמר שאינו מקפיד הרב קניבסקי השיב לו כי צריך לעשות תשובת המשקל ויכופר לו.
בצאתו מבית הרב קניבסקי קיבל טלפון מחמיו והתבשר שהמצב של אשתו התייצב. (הסיפור ידוע לכל לומדי כולל פוניבז')


סיפור שני
תושב העיר מודיעין עילית שפעל רבות במטה הבחירות של זך נגד גדולי ישראל קיבל שיחת טלפון מחמיו שהזהיר אותו מקפידתם של גדולי ישראל שליט"א.
החתן שהינו בוגר ישיבה ידוע לא נבהל והמשיך במעשיו, אבל בתקופה האחרונה הוא חזר בו בדמעות שליש, בשיחה שקיימנו איתו הוא אומר כי כמה מהפעילים במטה נענשו תיכף ומיד (לא' נולד בן חולה, לאחד ביתו הנשואה שבה לבית אביה, וזה מלבד מה שהתפרסם על אחר ששני בניו חלו), וגם אצלו אחד מבני משפחתו חלה במחלה הנוראה ה"י. והוא נסע מיד לביתם של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א ומרן הגר"ח קניבסקי שליט"א לבקש מחילה 

סיפור שלישי
היה זה לפני מעט יותר מחודש, ברחוב חזון איש בבני ברק, הרחוב בו דר מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א. דליקה פרצה באחד הבתים (חזו"א פינת בית שמאי) כל הבניין עלה בלהבות, אבל הדירה היחידה שניזוקה הייתה דירתו של מי שהעז לבזות בגלוי את מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א
בעה"ב של הדירה היה הראשון שתלה לפני מספר חודשים, ערב הבחירות לעירית בני ברק, שלטים וכרוזים של מפלגת המרד שמרדה בגדולי ישראל, ידידיו של התולה אמרו לו כיצד הוא מעז לפגוע בגדולי הדור שליט"א, "מה השייכות שלך עם המפלגה החדשה? הרי אתה לא מכיר אף אחד מראשיה" על כך הוא השיב "אני עושה זאת כדי שח"ו אנשים לא יטעו אחרי המנהיגים של דגל התורה".
כאמור לפני מספר שבועות הבניין עלה בלהבות ודירתו נשרפה כליל עם הפסדים עצומים של מאות אלפי שקלים, בנס לא היו הרוגים ופצועים.

סיפור רביעי
כולם התבשרו על פטירתו הפתאומית מדום לב של הרב אשר זליג רובינשטיין מירושלים, כולם זוכרים את הרב רובינשטיין מכינוס המרד הראשון שהתקיים באולמי היכלי מלכות בבני ברק לפני הבחירות לכנסת לפני למעלה משנה, הציבור כולו היה המום, כיצד מעיזים אנשים למרוד בגלוי בגדולי ישראל שליט"א ולהשמיע ביקורת וגנאי נגד ההנהגה, איש לא הבין זאת.
אבל אז עמדו מאות נערים והתכנסו, כשבפניהם משמיע דברים הרב אשר זליג רובינשטיין ז"ל שדיבר ברבים בצורה קיצונית וחמורה כמרד נגד גדולי ישראל, גם בבחירות האחרונות לעיריות נשא דברים הרב רובינשטיין זצ"ל בכינוסים בירושלים.
לפני שבועיים החליק מהשלג הגדול בירושלים ופונה לבית החולים, אחד משבעת הקרובים, ביקש ממנו ללכת בשמו למרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א ומרן הגר"ח קניבסקי שליט"א כדי לבקש את מחילתם על המרידה בהם ודברי הביקורת שהשמיע נגדם.
הרב רובינשטיין השיב "איזה חילול ה' יהיה כאשר אני יתרפה וישמעו שביקשתי מחילה, זה הרי יחליש את הכח של ההתנגדות אליהם".
אלא שיש מנהיג לבירה, והחולי הזה היה חוליו האחרון של הרב אשר זליג רובינשטיין ז"ל שנפטר ה"י.

סיפור חמישי - גם בארה"ב
הסיפורים בארץ לא נגמרים, אבל לא רק גם בארה"ב היו לאחרונה שני סיפורים מזעזעים שהגיעו לבסוף לפתחם של גדולי ישראל בארה"ק לבקשת מחילה. שתיים מנכדותיו של ראש ישיבה ידוע ומפורסם בארה"ב נפגעו בתאונת דרכים בשבוע שהוא חתם (לאחר שעבדו עליו) על הסיפור בישיבת חדרה, אותו ראש ישיבה שלח שליח מיוחד למרן הגראי"ל שטיינמן ומרן הגר"ח קניבסקי שליט"א שימחלו לו על הנעשה ומצב נכדותיו התייצב בס"ד.
ועוד באותו עניין, ראש ישיבה נוסף שגם הוא חתם על המכתב אשתו קיבלה התקף לב קשה מאוד שלח גם הוא לבקש את מחילתם של גדולי ישראל שמחלו לו.

סיפורים מעין אלו הם לרוב, כל יום שומעים על סיפור חדש, קשה יותר וקשה פחות, אנו מפרסמים את הסיפורים לבקשתם של בעלי המעשה שרוצים כתשובת המשקל שהציבור ידע ויזהר בכבודם של גדולי הדור שליט"א

סיפור שישי 

אחד מצדיקי ארה"ק שחתם גם הוא על המכתב על חדרה ומי שנחשב לאחד מבעלי התפילה בדורנו נמצא כבר מספר ימים במצב קשה בבית החולים לאחר זיהום ומחלה קשה

2 תגובות:

  1. שטויות במיץ אמונות טפלות עיין במסכת עבודה זרה דף נ"ט ע"א ואין כאן מקום להאריך גדולי הדור זה דבר גלילי חום ומסריח שיורד לאסלת השירותים אין כזה דבר ולא היה דבר כזה בעם ישראל על זה אין ויכוח שהגאון הגדול רבי שמואל אויערבאך שליט"א יודע ללמוד הרב יותר מהרב שטיינמן כל השאר זה באמת גדולי תורא bull sheet בלע"ז

    השבמחק
  2. כוכבים , ומזלות, ירחם השם

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.