רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 9 ביולי 2013

מדוע הונחה רגל של אדם לקבורה על שולחנו של יצחק גולדקנוף במשרדו ומדוע ברחו כל העובדים מן המשרד - איך הוא עבד על חסיד גור וכיצד התעלל ברגלו ובכספו

יהודי חסיד גור בשם א.מ.ל. חיתן את בנו בשעטו"מ, למחרת החתונה הוצרך לעבור ניתוח לכריתת חלק מהרגל עקב מחלה בו לקה ל"ע.

מחותנו יצחק גולדקנופף סיכם עם המשפחה שהיות והוא חבר בהנהלת חברה קדישא חסידים הוא יטפל בקבורת הרגל היות ויש לו שם ברטרים וזה לא עולה כסף.

לאחר הניתוח הבית חולים ביקש מהמשפחה שיקחו את הרגל לקבורה המשפחה פנתה ליצחק גולדקנופף שאמר להם כן אני מטפל כך עבר עוד יום ועוד יום בתירוצים שונים: זה מיד מסודר/התקשרתי עוד מעט יבואו/ תוך שעה/ הם עסקים בלויות אחרות אחה"צ יטפלו בזה/ ויצחק המשיך לשחק ברגשות ולהטל בהם שקרים בלי סוף לאחר כשבוע הבית חולים הודיע למשפחה כי אם לא מוציאים את הרגל היום הם זורקים את זה.

המשפחה פנתה שוב ליצחק גולדקנופף וכדרכו בקודש המשיך עם הסחבת והשקרים, אחד מהמשפחה מ.א.ה. החליט שזה לא עסק ככה. נסע לבית החולים לקח את הרגל ונסע למשרדו של יצחק גולדקנופף בגני ילדים ברחוב בלילוס. עלה לקומת המנהל דיבר עם המזכירה ואמר לה אני רוצה להיפגש בדחיפות עם יצחק. המזכירה התקשרה לחדרו ואמרה לו שיש מישהוא שרוצה בדחיפות לפגוש אותו. אמר יצחק למזכירה תגידי לו שאני באמצע פגישה שיבוא עוד שעה בזמן שבוודאות אף אחד לא היה בחדרו. אמר מ.א.ה. למזכירה אני משאיר כאן את הרגל ותמסרי לו אותו המזכירה נבהלה ושאלה מה....... זה רגל אמיתית אמר לה כן הרגל שהבטיח לקבור. המזכירה נבהלה ונכנסה בפחד בהיסטריה ובכי לחדרו של יצחק ואמרה לו את זה ויצחק בשלו תגידי לו שאין לי זמן מ.א.ה. השאיר את הרגל והלך משם  כל המזכירות וכל הפקידות מכל הקומות נבהלו ויצאו בצעקות מן הבנין רק יצחק האדיש נשאר לשבת על מקומו בשקט ובשלוה והתקשר ל-מ.א.ה. ואמר לו תבוא עוד כמה דקות חברה קדישא מגיעה אמר לו מ.א.ה. אני לא מאמין לך תטפל בזה אתה. לאחר כשעה התקשר יצחק ואמר תשמע הקבר עולה 90,000 ₪ אני יסדר לכם ב – 80,000 ₪ אמר לו מ.א.ה. נוכל שכמוך אתה עצמך באת ואמרת שאתה לוקח על עצמך את זה עם כל העלויות היות ואתה חבר בח"ק יש לך חלקות בחינם ואנחנו סמכנו עליך פתאום אתה מבקש כסף תתבייש לך. לאחר חצי יום כשהרגל נמצאת על השולחן של המזכירה לקחו את זה לקבורה. בושה וחרפה להיכן הגענו שמתעללים בגופות.

4 תגובות:

  1. האיש גס רוח ופריץ אמיתי מתנהג כלפי מזכירות וגגנות שלו בגסות וגאווה דואג להזכיר להם בכל שעה שהוא זן ומפרנס לכל וכל יכול ויכול לפטר אותם בכל רגע
    חבר טוב של הגערער רבי ובעיקר מתכוון לרשת את כסאו של יריבו המר יענקל ליצמן
    עושק את גני הילדים ברחבי הארץ עם מילארדים מגביה של חמש אחוז דמי ניהול באיגוד התתים
    עובד על אנשים בעיניים מתעתע בהם ואז זורק אותם

    השבמחק
  2. צריך להבין איך זה בכלל עובד.

    כל איבר שמוצא מגוף של אדם נארז במכון הפתלוגי של בית החולים ומסומן בברקוד ומוקפא בפריזר.
    אדם רגיל שמורידים לו רגל לא דואג לקבור אותה.
    פעם בכמה ימים מגיעה חברה קדישא ולוקחת את זה לפריזר גדול , ופעם בכמה זמן קוברים הכל ביחד.
    כל התהליך הזה של להתהלך עם רגל של אדם בשקית מתאים למישהו "גיבור" שסידר לעצמו פרוטקציה בבית החולים שיתנו לו את זה .... יכול להיות שהרגל כבר מזמן במקפיא של חברה קדישה בסנהדריה ואזיכול להיות בכלל שנתנו לו רגל של מישהו אחר , איך הוא יודע לבדוק .יש למישהו את הפרוטוקול הפנימי של חדר הניתוח מאותו יום ?
    יש אנשים שמקפידים לקבור זאת בקבר שלהם , כי יש בזה עניין על פי הלכה , אבל לשם כך יש לקנות חלקה מראש ולהניח זאת שם. עד מאה ועשרים שהגוף כולו מצטרף. אבל אז לוקחים זאת באופן מתואם עם חברה קדישא ולא בשקית למשרד של גולדקנוף.
    מי שמספר למשפחה שהוא יכול "לסדר" להם , לא יודע מה הוא שח. זה דבר מסודר שעולה כסף ובצדק.
    אני מאמין שהרב גולדקנוף לא ידע את התהליך הזה , וחשב לתומו שהוא יכול לסדר שיקברו את זה בחינם.
    והמשפחה התמימה הסתמכה על דבריו שנאמרו כלאחר יד .
    זה לא צודק להפוך אותו לשייגעץ . כי מי שעשה את הבזיון הזה לרגל של אדם , לא נהג כראוי. אפילו שגולדקנוף לא עמד מאחרי ההבטחה שלו , לכן מה ?
    עם זאת ייתכן שמדובר בעוולה ואולי מדובר במשפחה חשובה ,שלא זילזלה חס וחלילה , אבל זה לא המקרה על פיו ייקבע אם הרב גולדקנוף בסדר או לא כי יש כאן הרבה פרטים חסרים.

    השבמחק
  3. במקרה הייתי בחתונה המדוברת ונדהמתי לשמוע למחרת שהמחותן עבר ניתוח מסוג זה. מאחל לו בריאות ואריכות ימים ושנים ורוב נחת. ולגופם של דברים, הסיפור הזה נראה לי מצוץ מהאצבע או שלפחות הדברים שונים בצורה מהותית ממה שפורסם כאן.

    השבמחק
  4. במקרה נראה לי שגולקנופף מחותן שלו. אז כל הסיפור לא נשמע

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.