רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 10 ביולי 2013

לרסק את האלימות!!!

אני פותח היום את הבלוג עם הנושא ומקדיש לו יותר מרגיל בשל חומרת הדברים, לא רק הקמפיין שחרג מכל גבול וטעם טוב, אלא האלימות שהיא אם כל חטאת בציבור החרדי, התרגלנו לחיים האלו של אלימות ואיננו קולטים עוד את חומרת הדברים, כאשר מכים היום מישהו בקהילה חרדית הדברים מתקבלים כפשוטם זה חלק מן החיים, ומדוע מפני שקידשו את האלימות רואים בה שליחות מצוה טיפול בבעיה, בו בזמן שאין רעה חולה מזו, גם אם נכון שבעבר זה עבד היום זה עושה את ההיפך

להכות יהודי הוא דבר חמור ואסור, לא רק חרדי, כל יהודי, ולהכות חייל חרדי רק בגלל שהוא חייל, חמור שבעתיים, ולא בגלל שהוא חייל, אלא בגלל שמכים אותו לא מפני שעשה מעשה רע, אלא מבקשים דרכו לשלוח מסר לאחרים. כל הקמפיין נגד החרדקי"ם הוא בשביל להפחיד, ומה שקרה היום היא תוצאה של אותו קמפיין מי שהתירו לעצמם מעשה שעליה צריכים וחייבים לשבור להם את הידיים ואת הרגליים

כל מי שנטל חלק באלימות של היום שיישב ומה שיותר זמן יותר טוב הוא חייב לשלם את המחיר, מפני שלא רק פשע לעצמו הוא פגע בחברה כולה, הציבור החרדי משלם עתה מחיר על מעשי אותם סיקריקים שפלים ונבזים מי שכל מציאותם היא אכזריות, הם לא יבינו כל שפה אחרת אם לא יחזירו להם בשפתם שלהם

אני יודע כי אני מבזבז זמן לכתוב כאן לסיקריקים, מפני שבלי האלימות הזו הם מאבדים את מציאותם, אני פונה כאן לציבור מי שעדיין לא חלק מהם, וקורא להם למגר את האלימות בכל מקום לא רק נגד חיילים גם נגד מי שחושבים כי הוא אוהד של זה או אחר, כל מה שאלים חייב לצאת מן הלקסיקון שלנו, חייבים אחת ולתמיד למגר אותה עד היסוד שלא ישאר ממנה זכר, מפני שאין מה שהורס אותנו יותר מן האלימות הזו

9 תגובות:

  1. גם לא עלימות דברים...

    השבמחק
  2. חא חא חא… מצאת את האלימות החרדית אצל הסיקריקים. תטרח נא וקרא את ספרו של אסף 'נאחז בסבך' ותלמד פרק באלימות חסידית קדומה, ובגילגולה המודרני החסידות העכשווית ראויה לתואר "אסופה של כתות מאפיוזיות". וככלל כל העולם החרדי נע על צירי ההפחדה האיום והרדיפה מהברית דרך החיידר הישיבה והכולל עד חבוט הקבר, אלא שחטאם של הנקראים סיקריקים היא שהם פרילאנסערס המתגוררים בחורים ולא סרים למשמעתו של סנדק מוקף משרתים וסכינאים המתגורר בארמון.

    השבמחק
  3. מה אתם חושבים שיהא הסוף עם הגזרות הקשות בארצינו הקדושה מהרשעים הארורים, שאין להם יראת שמים, ואני לא מקנא בגיהנום שלהם על החילול השם שהם עושים כל הזמן

    כל בעל דעת יודע שלא צריכים לפתוח את העיניים הרבה, בשביל להבין שכל העולם מתהפך בשנים האחרונות, בצורה מטורפת לקראת בואו של משיח צדקנו, שתפקידו יהיה להביא שעבוד מלכויות, ובית המקדש השלישי וכו’, ואז ידעו כי ד’ אחד ושמו אחד….בלי הציונים.

    וּבְכֵן צַדִּיקִים יִרְאוּ וְיִשְׂמָחוּ וִישָׁרִים יַעֲלזוּ. וַחֲסִידִים בְּרִנָּה יָגִילוּ. וְעולָתָה תִּקְפָּץ פִּיהָ. וְהָרִשְׁעָה כֻּלָּהּ כְּעָשָׁן תִּכְלֶה. כִּי תַעֲבִיר מֶמְשֶׁלֶת זָדון מִן הָאָרֶץ: וְתִמְלךְ אַתָּה הוּא ד’ אֱלהקינוּ מְהֵרָה לְבַדֶּךָ עַל כָּל מַעֲשֶׂיךָ. בְּהַר צִיּון מִשְׁכַּן כְּבודֶךָ. וּבִירוּשָׁלַיִם עִיר קָדְשֶׁךָ. כַּכָּתוּב בְּדִבְרֵי קָדְשֶׁךָ. יִמְלךְ ד’ לְעולָם אֱלקיִךְ צִיּון לְדר וָדר………

    שותפי ממשלת השמד והשנאה – יתנו את הדין. היום יום עצוב לעם ישראל.
    אבל לזכור, “והיא שעמדה לאבותינו ולנו.. שבכל דור…והקב”ה מצלינו מידם”
    “עוצו עצה ותופר דברו דבר ולא יקום כי עמנו קל”

    אנחנו גם חייבים להתחיל לשפר מעשינו המצות ומעשים טובים, ולהתעורר מיד, ולשוב ולבקש על נפשינו מהקב”ה, זה חייב להיות “‘הנושא היחידי” שלנו, זה חייב לבעור בעצמותינו יומם ולילה, ואז בודאי ישמע אותנו בורא העולם, ויחון אותנו לפליטת עולמים ויגאלנו גאולת עולם בקרוב ממ”ש אמן ואמן

    שותפי ממשלת-מדינת איזראיל-השמד והשנאה – יתנו את הדין בקרוב. הצילני נא מיד אחי מיד עשו, אבל אנחנו צריכים להמשיך לקדש שם שמים. הזמן הגיע להתפלל בכונה, ולשפר הצניעות בכל הארץ, ובזכות זה יהיה ישועות גדולות לכל עם ישראל בכל העולם כולו, אמן.

    ————————

    הטרדות שמקיפות כל אחד ואחד, מסיטות ומונעות מאיתנו האמת הנכון, לבקש ולצפות באמת גמור, לגאולה שלמה, למשיח, “לבית המקדש השלישי”, לאושר הנפלא הזה השמחה האמיתית בעולם הזה.

    לוּ באמת היינו צועקים והיינו כואבים את חסרוננו זה, בודאי היינו כבר נגאלים,
    וזאת על פי דברי המדרש (ילקוט איכה פרשה א’): “אמר יצחק לפני הקדוש ברוך הוא: שמא אין חזרה לבנים?! אמר לו: אל תאמר כן, (אם) יש דור שהוא מצפה למלכותי – מיד הם נגאלים, שנאמר ויש תקוה לאחריתך נאום ה’ ושבו בנים לגבולם”.

    חייבים להכניס זאת טוב טוב למוחנו ולליבנו: אין לנו פתרון אחר, זהו הפתרון האמיתי היחידי!

    אנחנו חייבים להתעורר מיד, ולבקש על כך מהקב”ה, זה חייב להיות ‘הנושא’ שלנו, זה חייב לבעור בעצמותינו יומם ולילה, ואז בודאי ישמע אותנו בורא העולם ויחון אותנו לפליטת עולמים ויגאלנו גאולת עולם בקרוב ממש אמן ואמן!

    כשנשאל ר' יששכר דוב רוקח זצ"ל על מי צריך לכוון בברכת ולמלשינים, הוא ענה כי יש לכוון על הציונים ועל המזרחים. וכמה שהוא צדק !!! כמובן שיש הרבה מה להרחיב בנושא, אך לא כאן המקום.

    רק אציין עוד עניין אחד - ר' אלחנן וואסרמן הי"ד טען כי אלו הלוקחים כסף מן הציונים כפופים ומשועבדים להם לעשות רצונם. ואני מוסיף שכל הצרות וגזרות בגלל הפאות והפריצות החרדית. נשות החרדים נראות כגויות זו התוצאה........

    השבמחק
    תשובות
    1. יששכר דוב רוקח ? הקדויש ואחיו שאמרו ליהודי הונגרייא תשארו השם שולח ישועות, ועצמם עם השמשים והנשים ברחו,

      מחק
    2. בכל סוף שבוע מותקפים בכפרים הערביים חיילים מוסלמים היוצאים לחופשה, אבל את התקשורת הישראלית זה לא מעניין, במיוחד שתיקת השייחים שאמורים להיות גורם ממתן.

      מחק
  4. אני חושב שהכי טוב זה לתפוס את האלימים האלה ולהרביץ להם מכות רצח. רק כך נמגר את האלימות!

    השבמחק
  5. לכבוד כל הקוראים הנכבדים בבלוג הזה!

    קשה לי להאמין למה שאני קורא פה
    חיים שאולזון מזועזע מהאלימות שישנה בחברה החרדית ועל כך שמרביצים מכות איש לרעהו!!!

    אכן כן הרמת יד הינה עבירה גדולה ואין על כך ספק וכל המריםמ יד על חבירו נקרא רשע וכו' וכו'.

    אבל רק רגע מי הוא זה שזועק נגד הרמת יד? מי ? -

    חיים שאולזון!

    לא פחות ולא יותר!!! - איזו בדיחה!

    אותו שאולזון שעוסק יום יום להשמיץ אנשים ורק בגלל שהם אינם חושבים כמוהו. - (ואין הכוונה להשמצה על רקע פוליטי שגם על זה יש לדעת מהיכן לוקח שאולזון היתר לבזות ת''ח וכו' וגם אם הדברים נכונים.-)
    אלא הכוונה היא על סתם השמצות אישיות על אנשים שמעולם לא עשו לו שום דבר רע וגם אינם אנשים פוליטיים.

    למשל פרסום אודות יענקי דרעי שהלך לים עם אשתו ורבים בסגנון הזה - רק רגע שאולזון לבייש ולהלבין פניו של מישהו ברבים גם אם הסיפור נכון האם זה לא גרוע שבעתיים מאשר להרביץ לו???

    אתה עוכר ישראל שמלבין יהודים ואת משפחותיהם (שהמשפחות בודאי לא אשמות על הדרך הפוליטית של המושמצים) פי כמה יותר גרוע מאילו היית מכה אותם. כל המלבין פני חבירו ברבים הרי זה שופך דמים!!! זה לא נאמר על מי שמכה אותו.

    תזכור טוב את הסלנג שלך מותר לבקר ולא להחרים. - ובכן אתה מוזמן לבקר בדרך כבוד אבל עד להציג את אנשים בצורה מושפלת הדרך רחוקה מאוד ולפעמים יותר כרועה מחרם.

    כן שכחתי רק למשל איזה מסר וביקורת בדיוק התכוונת כשהצגת את התמונה של האדמו''ר מוויזניץ שליט''א בשדה התעופה.

    ואיזה מסר או ביקורת לגיטימית יש ברוב ההשמצות שמספקות אך ורק את הליצנים שמחככים את ידיהם בהנאה (7 מליון) לראות השמצות בענינים פרטיים שלא שקשורות בכלל בסוגיות ציבוריות.

    אוי לך מיום הדין !

    השבמחק
  6. עיתון המבשר היה היחיד שיצא היום במאמר נגד הסקריקים האלו !!!

    ר חיים העלית לפני שבוע פרטוכל של גערר טרורסטים מתאספים ומדברים איך לחסל החינוך עצמאי אנא ממכם תעלה עוד ועוד כאלו זה מביא לך המון רייטינג !!!!

    השבמחק
  7. ר' חיים שלום
    יש ענין חשוב שבימים הקרובים יהיה שייוק של מאות דירות בביתר עילית. הדירות ימכרו רק למי שישלם שוחד של ארבעה מאות אלף ₪ למשה עס ולצבי ברורמן. חשבון פשוט שזה 120 מיליון ש"ח גניבה ממשפחות שאין כלום. אני לא מבין למה אין על השחיתות הגדולה מכל שום כתבה?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.