קראתם בודאי דיווח ארוך שהעליתי לפני 12 שעות על הכינוס של הטרוריסטים בקרית גת. הם עבדו קשה לשכנע כי הם צודקים אבל לא הצליחו. הציבור שאל שאלות נוקבות והתשובה היתה אחת ויחידה שאלו נושאים שאינם רוצים לעסוק בהם. והיכן שלא היתה ברירה אמרו כי כבודו של הרבי בא לפני כל דבר אחר כולל הלכה וזו הסיבה להתמרמרות על הרב ווקסלשטיין שאצלו הלכה קודמת להוראות שיוצאות מהטרוריסטים שבבית הרבי
פישביין צעק כי אסור יותר לעסוק בפרשה, ואם מי יעסוק בענין יעוף מגור, וכי הם ערוכים ומוכנים להעיף מגור אפילו מאות. מנוי וגמור עימם שכל מי שעוסק בפרשת ווקסלשטיין עף מגור
אבל היו שם אברכים שלא קיבלו את הדברים ושאלו שאלות נוקבות תקפו את הטרור, וקופרברג קם ואמר כי גם הוא סובל מהם, והוא יודע כי הם מזיקים לגור, אבל אין לו ברירה הוא מוריד את הכובע מפני שהם נלחמים למען כבוד הרבי אז צריך לסבול ולקבל הוראות מן הטרור. - מה שמעניין האו אמר כי עדיף אם לא היו קיימים
אחד הנושאים המרכזיים בדיון היה עתידו של הרב ווקסלשטיין כמעט כולם ביקשו לדעת אם הוא חוזר. כאן הוא שיחק עם מילים רגע אמר כך ורגע כך. - קיבלתי עכשיו הקלטה מלאה של כל הכינוס, שמעתי את חלקו אמשיך לשמוע אותו וכשאגיע לסוף אם אמצא כי הנושא לא מוצע, אשוב אליו
קופרברג לא שכח אותי, ואמר כי הוא משוכנע כי שאולזון יפרסם את הכינוס הזה ולכן הוא ביקש שלא ישמעו ולא יקראו ולא יגיבו, יתעלמו. הוא מודה כי הם טעו, חשבו כי תפסו את המדליפים ולמדו לדעת שמאז ש'תפסו' את המדליפים יש לנו חומר עסיסי הרבה יותר מרתק והרבה יותר מתוך בית הרבי, ואיך זה יתכן אם תפסו את המדליפים?
לקופרברג לא היתה ברירה אלא להודות כי אינם יודעים מהיכן יש לי את החומר מי עומד איתי בקשר, אבל מודה כי אי אפשר להעלים יותר ממני מן הנעשה בגור, ואין ברירה אלא לחיות עם זה
פישביין צעק כי אסור יותר לעסוק בפרשה, ואם מי יעסוק בענין יעוף מגור, וכי הם ערוכים ומוכנים להעיף מגור אפילו מאות. מנוי וגמור עימם שכל מי שעוסק בפרשת ווקסלשטיין עף מגור
אבל היו שם אברכים שלא קיבלו את הדברים ושאלו שאלות נוקבות תקפו את הטרור, וקופרברג קם ואמר כי גם הוא סובל מהם, והוא יודע כי הם מזיקים לגור, אבל אין לו ברירה הוא מוריד את הכובע מפני שהם נלחמים למען כבוד הרבי אז צריך לסבול ולקבל הוראות מן הטרור. - מה שמעניין האו אמר כי עדיף אם לא היו קיימים
אחד הנושאים המרכזיים בדיון היה עתידו של הרב ווקסלשטיין כמעט כולם ביקשו לדעת אם הוא חוזר. כאן הוא שיחק עם מילים רגע אמר כך ורגע כך. - קיבלתי עכשיו הקלטה מלאה של כל הכינוס, שמעתי את חלקו אמשיך לשמוע אותו וכשאגיע לסוף אם אמצא כי הנושא לא מוצע, אשוב אליו
קופרברג לא שכח אותי, ואמר כי הוא משוכנע כי שאולזון יפרסם את הכינוס הזה ולכן הוא ביקש שלא ישמעו ולא יקראו ולא יגיבו, יתעלמו. הוא מודה כי הם טעו, חשבו כי תפסו את המדליפים ולמדו לדעת שמאז ש'תפסו' את המדליפים יש לנו חומר עסיסי הרבה יותר מרתק והרבה יותר מתוך בית הרבי, ואיך זה יתכן אם תפסו את המדליפים?
לקופרברג לא היתה ברירה אלא להודות כי אינם יודעים מהיכן יש לי את החומר מי עומד איתי בקשר, אבל מודה כי אי אפשר להעלים יותר ממני מן הנעשה בגור, ואין ברירה אלא לחיות עם זה
קופרברג הוא אלוף השחקנים, אי אפשר לסמוך על אף מילת היתממות שלו. גם בברקת הוא טען בכל השטיבלך לאחמ"כ שהרבי לא ידע מכלום ושצריך למחות באקרמן ושות' בו בזמן שיש עדויות ברורות שקופרברג הוא ממעניקי ההוראות לאקרמן.
השבמחקלא נכון הוא ענה בטוב טעם, הוא סיפר שהרב מטשבין כתב תשובה
השבמחקלאסור חשמל בשבת כדעת החזו"א וכששמע שהאדמור מבלז[זה שכל הזמן מלמל ולא היה ידוע בתור למדן]המהר"א משתמש בחשמל הוא קרע את תשובתו ממש "שינה" את ההלכה לפי דעת האדמור.
וכן היה סיפור כזה עם המו"ץ בזמן הא"א בגור שפסק משהו,
והא"א הורה לו לעיין עוד פעם,וכמובן "ששינה" את הפסק לפי רצונו של האדמור, ככה זה מימים ימימה אצל האדמורים הם אומרים
לחסידים ולרבנים איך לפסוק.
[אגב בקובץ תורני שיצא בעניין מצדד הפני מנחם בדעת המו"ץ
ונשאר בצריך עיון על דעת אביו]
שקרן, כדי להצדיק את רבך הטרוריסט אתה מוכן להשמיץ את הבעלזער רב הק' ואת האמרי אמת. הם מעולם לא צפצפו על רבנים ובטח לא לרודפם מרורות.
מחקזאת התורה לא תהא מוחלפת ויומותו ויתסלו מיליון "אדמורי"ם מטעם" ולא תיעקר אות אחת מתורתינו הקדושה.
רשעים עוקרי הדת שכמוכם.
הוא הביא גם סיפור שהיה כנ"ל עם הלב שמחה מובא בספר על ר יצחק פלקסר,[הוא הרב שנקרא לפסוק במקום המו"ץ]
השבמחקשקרנים, כדי להצדיק את רבכם הטרוריסט אתה מוכן להשמיץ את הבעלזער רב הק' ואת האמרי אמת והלב שמחה. הם מעולם לא צפצפו על רבנים ובטח לא לרודפם מרורות.
מחקהלב שמחה ביקש צר' יצחק פלקסר לעשות בירור הילכתי ראוי, ר' יצחק היה ג"כ רב חשוב, והלב שמחה - בשונה מבנו, כלל לא התערב בפסקו ח"ו.
זאת התורה לא תהא מוחלפת ויומותו ויתסלו מיליון "אדמורי"ם מטעם" ולא תיעקר אות אחת מתורתינו הקדושה.
רשעים עוקרי הדת שכמוכם.
בפרט שפה לא היה "דין תורה" בכלל אלא החלטה האם להעיף מהמוסדות,בדיוק כמו שלא מקימים "בי"ד" על להעיף מהישיבה.
השבמחקבקיצור הציבור יצא שמח וטב לב, חירטוטים רגילים של הממורמר הידוע.
גערער שקרן, הלא הרבי מגור דרש ורוצה שדווקא "רַעבָּנִים" יפסקו כאן כדי שתהיה כאן מראית עין של "דין תורא".
מחקהרבי מגור תמיד דורש כך שרק רבנים יפסקו, אך עפ"י התורה הפרטית שלו - האֶגוֹ הקדוש.
בענין הציבור, אני מקווה שאתה לא צודק, כי אם כן, אזי זה אומר שהציבור שלכם פנים ברובו את החינוך המושחת של 17 השנים האחרונות, וצריך דחוף לחינוך מחודש עפ"י התורה.
ההבדל בין הסיפורים של האדמורים מבעלז וכדומה למקרה כאן, הוא שהאדמור עצמו אומר שאינו מתערב ושיפסקו על פי דין תורה!
השבמחקוה"דין תורה" אינו מה להעניש ואם להעיף, אלא האם עשו או לאו. והדרך לברר האם נעשה או לא נקבעה בתורה.
הרי זה בדיוק כמו שהרב מטשיבין היה מקבל הוראה מאקרמן לקרוע את התשובה כי האדמור מבלז משתמש בחשמל, והוא לא היה מצליח לברר באופן נאות האם זה אכן כך או שמתנגדי החזון איש החליטו ככה להמציא. אסור לו לברר? אסור לו לנסות לשאול ולבדוק מי ראה ומה ראה?!
מה שבוודאי תמוה הוא שאם זו באמת ההוראה וכולם צריכים להתכופף אליה אז למה צריך בכלל את הרבנים באמצע? יודיעו את ההודעה הסופית וזהו! הרי זה כמו "לזרוק מהישיבה" אתמהא.
הפרוצדורה מפריעה לך?בגלל זה אתה לא יושן טוב בלילה?
מחקהאמת שגם לי זה מפריע, אני לא מבין מתי הגרש"ז איורבך חלק על החזו"א ומתי הוא ביטל את דעתו ואמר כבר הורה זקן?זה תלוי בקפריזות? באיזה מצב רוח הוא קם?
אני לא מבין למה הגר"ח מבריסק שלח לשאול את ריצחק אחלנן שאלה וביקש תשובה בלי נימוקים רק מותר או אסור,
כי אם יהיו נימוקים הוא עלול לפרוך אותם[למה באמת שלא יפרוך, הרי האמת צריכה להיות נר לרגליו]
ככה זה כשלומדים על מנת לקנטר יש הרבה קושיות.
גערערס שקרנים, כדי להצדיק את רבכם הטרוריסט אתה מוכן להשמיץ את הבעלזער רב הק' ואת האמרי אמת והלב שמחה. הם מעולם לא צפצפו על רבנים ובטח לא לרודפם מרורות.
מחקזאת התורה לא תהא מוחלפת וימותו ויעופו מיליון "אדמורי"ם מטעם" ולא תיעקר אות אחת מתורתינו הקדושה.
רשעים עוקרי הדת שכמוכם.
כמה אפשר לחפור בנושא? הרי האדמורים עקרו את זמן תפילה לא איזה רב קטן אלא את הבית יוסף. הלכה .......
השבמחקהטיפש חושב שיש לו איזה ניוז
אוח אוח הצחקתם אותי.
השבמחקכעת כבר כולם מבינים לאחר שקופרברג הסביר בטוב טעם את הסיבה שבצלאל וקסלשטיין נזרק כי הוא לא מאמין באדמור מגור כמו שהרב מטשיבין האמין באדמור מבלז זצ"ל
מעניין באמת למה?! ...
אגב מסקרן אותי מאד לדעת מה היה קורה אילו הרב מטשיבין לא היה קורע את התשובה, מה היה הרבי מבלז עושה לו?
סוף סוף משהו מצחיק אותך,אני שמח להוציא אותך מהדכאון
מחקאם לא תרופות לפחות אני.
רק רציתי לדעת איך זה להרגיש אח של עמלק מקרר האמבטיה?
האם המחלוקות שאתה מנסה לארגן משקיטות את הקנאה , התאווה , והכבוד.
גם הרב וקסשטיין צחק איך אפשר להשוות אותו לרב מטשבין ,אבל הוא הבין שמי שמשנה גרסאות חדשות לבקרים,
מחקאני מניח את המפתחות בגירסא א, לזרקו בגרסא ב,
הוא לץ החצר, אח של עמלק. שאין להתייחס לדבריו ברצינות.
האח של עמלק זה מי שהיה רבו של וקסלשטיין עד לאחרונה
מחקאתה יכול להמשיך לצרוח את השקרים שלך בעוד פוסטים,
השבמחקאבל מה לעשות אתה המשוגע של העיר, לא יעזור לך כלום,
אהה שכחתי גם להזכיר שגם הרבי מחבד היה מבקש ,ומורה לרבנים לפסוק שמשיח צריך להתגלות[למה הוא לא יכל לבד?למה הוא הכתיב לרבנים]
תפנים הסיפורים על הרב מטשבין כתובים בסר הזכרונות עליו הסיפור על הא"א מובא בקובץ תורני לא יעזור לשכתב את ההיסטוריה.
לצורכי הנקימה והנטירה שלך.