רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 10 בדצמבר 2013

זהירות מרבנים וגדולים שהם ערב רב

אשרייך רבי חיים על פעולתך חזק ואמץ
במעמד הר סיני כשיצרו ערב רב את עגל הזהב בני ישראל לא מחו בהם ואף השתתפו עימם 
ונספר מי הם ערב רב כמובא בספר הזוהר וכן בכתבי רבי חיים ויטאל בשם הארי הקדוש
לפני בריאת העולם נבראו נשמות וכפי התבטלותם כלפי הבורא כך נקבע ערך אותה נשמה ותיקונה בעולם הזה וערב רב לא התבטלו כלל נפלו נשמותהם לקליפה וחמישה מינים בערב רב,
נפילים, גיבורים, רפאים, ענקים, עמלקים.
וכשנברא האדם הראשון היה צריך לרדת לקליפה על מנת לסייע להציל את נשמות ערב רב ואיתו נשמות ישראל וזה נקרא חטא עץ הדעת טוב ורע .
משה רבינו כשהעלה ממצרים את ערב רב אמר לו הקב"ה שלא יעלה אותם מכיוון שהם נגע רע , והם התבררו רק באלף החמישי ,ובאלף השישי חלקם יהיו יהודים , ומשה שידע שחייבים גם את ערב רב לגאולה העלה אותם איתו למדבר סיני.
והם שגרמו לבני ישראל לחטוא בחטא העגל ובגלל זה לא נגאלו  בני ישראל במעמד הר סיני.
ועל כן בדור אחרון זה היתגלגלו דור המדבר שהם ערב רב וישראל.
מכיוון שלא מחו בני ישראל בערב רב בחטא העגל על כן  בדור אחרון  יהיו ערב רב ראשים  על בני ישראל  שהם כעפר הארץ ועל כן מובא בשם הבעל שם טוב שרוב הרבנים וגדולי הדור הם מגזע ושורש ערב רב ורבנים אלו הם קליפה קשה מאוד עבור עם ישראל .
והם מעכבים את הגאולה ואת המשיח ,
רושם הזהר בפרשת בראשית שרבנים אלו יהיו ראשי ישיבות  ובתי כנסיות , כדי לעשות עטרה על ראשם ולעשות להם שם לכבודם ולא לשם שמיים .
ומובא מהגאון מוילנא  שכל עיניינם  הוא בממון, זימה , ולשון הרע ויוצרים פילוג ומחלוקות בעם ולא לחינם אנו רואים את הדתיים הרבנים וגדולי הדור אשר כל עיניינם לשם עצמם.
ומביישים את הדת ומחללים שם שמיים ,ונלחמים דתיים בדתיים.
כל עיסוקיי בשנים האחרונות הוא להביא לידיעת הציבור את הנושאים הנ"ל ע"י חלוקת פלאיירים ברחבי הארץ וכן הוכחתי רבנים גדולים כגון : דוד אבוחצירא ,פינטו,איפרגן,וכו, אשר דרכם לא על פי השם .
אני קורא לכל הציבור תיפתחו את העיניים ותיראו על כמה מיליוני ש"ח יושבים חלק מהרבנים הגדולים וכמה מחלוקות יוצרים ואתם התלמידים והמאמינים הולכים אחריהם כעדר צאן ההולך לטבח.
בבקשה ילחמו בתופעה ותימחו ברבנים ובעסקנים למניהם בגלל שלא מחיתם בהם בדור המדבר התיקון שלכם למחות בהם בדור זה  .
 יש בורא עולם שרואה את מעשיהם הרעים ויש סימנים גדולים שאנו קרובים יותר מתמיד לגילוי משיח צדקנו ומשיח שיתגלה יריח את כל מעשיהם הרעים של חלק מהרבנים, אדמורים, והשאר בהבל פיו יהרוג אותם.
והתחפושת שהם לובשים לא תעזור להם,
בתודה רבה יצחק אוחנון  0522486380

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.