רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 בדצמבר 2013

חכ"י דגל הצביעו נגד ליצמן בכנסת כנקמה על מעשיו החמורים - חבל שעתיד ירושלים הפכה לקרבן במאבקים הפנימיים

אומר לכם את האמת, בנושא הזה אני חצוי וכואב לי, למרות שהכל יודעים כי אני מבקר את השחיתות של ליצמן, אבל בענין הזה הייתי עמו, גם אני רציתי שיעבור החוק כי בשביל להעביר סנטימטר של שטח מירושלים לערבים צריכים הסכמה של 80 חכי"ם. אם החוק הזה היה עובר הצלנו את ירושלים

אבל, בשל מעשיו הרעים של ליצמן היו רבים שביקשו נקמה בו, ואמרו כי הם מצביעים נגד לא מפני שהם חלילה בעד העברת ירושלים לידי הערבים אלא הם מבקשים להצביע נגד האיש ליצמן שיצר לעצמו תדמית מאוד רעה שקרן נאלח כזה אשר אסור להאמין למילה אחת שלו

וכך כותב ירושלמי:

חברי הכנסת של "דגל התורה" מרבים לצעוק בימים האחרונים על דאגתם לירושלים ולתושביה. אך מסתבר שברגע האמת, מה שמנחה אותם זה שיקולים קטנוניים ונקמה בעמיתים לסיעה. במה דברים אמורים במליאת הכנסת עלתה היום להצבעה, הצעת החוק של חבר הכנסת יעקב ליצמן, ולפיה ראש הממשלה לא יוכל לקיים משא ומתן על ירושלים מבלי לקבל את תמיכת 80 חברי כנסת. וראה זה פלא שלושת חברי הכנסת של "דגל התורה", ששנים מהם נוכחו דקות ספורות קודם לכן במליאה, ואחד מהם (מקלב) אף ניהל את הדיון בתפקידו כסגן יו"ר הכנסת,  נמלטו מהמליאה ונעדרו מההצבעה על החוק. 
יעקב ריבלין בטוויטר : "הקרע ביהדות התורה הופך להיות גלוי. חכ"י דגל התורה נעדרו במופגן מהצעת חוק ירושלים שהעלה ח"כ ליצמן. הצעה שחוללה מהומה בשורות הקואליציה והממשלה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.