רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 ביוני 2013

מחלוקת קשה בקהילת אנטוורפן רוב הקהילה בעד לקבל את הילדים בעלזא היחידים שמתנגדים

צריך להחליט מה עושים בזה אין עוד ספק, נקלעו למצב של אין ברירה כמעט, ובכל זאת לא כולם בעד להכנע לבית המשפט ישנם מי שהם בעד למרוד ולהלחם בבית המשפט למרות שזה יעלה בקנסות ומשפטים ועיתונות שיום יום תכתבו כי מפירים את הוראת בית המשפט

ראשי הקהילה התכנסו אתמול בביתו של העסקן ר' משה מונד ודנו בפסק הדין והשלכותיו ובעיקר מה עושים עתה האם מקבלים את הילדים או ממשיכים להיאבק. המרא דאתרא ורוב העסקנים שהשתתפו אמרו כי אין עוד טעם במאבק הזה צריך לעשות לו סוף, צריך לקבל את הילדים

הוויכוח היה היכן, היו מי שאמרו שכל המוסדות כל ישיבה יקבל אחד, והיו מי שהמליצו שיילכו למקום אחד בלבד ויפצו את מי שיקבלו אותם, הנושא הזה לא הוחלט, אבל הרוב טען כי רשמית צריך להודיע כי מקבלים את הילדים ובזה לעשות סוף למאבק הזה אחרת העיר כולה תעבור טלטול עז של עוד שנה ק'שה של עיתונות עויינת ליהודים וזה לא טוב ולא בריא

אבל בעלזא החליטה שהיא מתנגדת (ראה את הפוסט הבא) ולכן החליטו כי יתכנסו שוב

2 תגובות:

  1. אני רוצה 4 מיליון אירו, אם לא יתנו לי עד שני שבועות, אני רושם את בני בבית יעקב ואת בנותי בתלמוד תורה, ואין ברירה, אחרת אני תובע למשפט הרב, הרבי ,הנהלת המוסדות, חברי הבד"ץ, חברי הקהילה, ועוד ידי נטויה לעוד מסירות והלשנות, עכשיו אתם מבינים פרשת בלק עם כל המפרשים?

    השבמחק
    תשובות
    1. אישאללה. הלוואי אמן! שישחיל להם הדק היטב עמוק וחזק
      ובכלל איפה כתוב שמיליוני היורוס דולארים והשטרלינגים חייבים להירשם רק על שמות כמו רוקח טברסקי האגר ואלתר שיעברו 4 מילונים עלובים לפרידמן. ומה זה כסף לעומת אמונת הצדיקים..

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.