רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 18 ביוני 2013

משיחיסטים הגיע הזמן לעשות סוויץ'

כבוד ר' חיים שיחי'

בכאב לב אני רוצה להפנות שאלה למשיחיסטים, לאחר שאנו כבר בשנת העשרים מתשנ"ד, ולפעמים צריך לעשות חשבון הנפש,
אם נבחן את התוצאות של שיטתכם של פרסום הגאולה ובעיקר ההתעקשות על פרסום "הגואל"
בשורה התחתונה על כמה אנשים השפעתם לקבל את  דבריכם כמו שאתם מאמינים, אבל תענו לעצמכם בכנות! האם לא הגיע הזמן לעשות סוויץ'? אם תיזכרו בשיחת כ"ח ניסן תשנ"א שם נאמר שההוכחה שלא נעשה כדבעי היא מהמציאות שעדיין לא בא....  אז נו? איפה אתם?

 וגם לאחינו שאוחזים בשיטה השני' אותה שאלה, איפה חשבון הנפש? ומה נדרש לעשות מכאן ולהבא, לעני"ד השיחה הנ"ל צריכה לבעור בליבו ובמוחו של כל חסיד  24/7/365 
משיח נאו!
א' תמים

תגובה 1:

  1. סליחה אבל בתור אדם מבחוץ המשקיף על עניין המשיחיזים אני יכול לומר בפה מלא שהמשיחיסטים הולכים על חבל דק מאוד...אבל חב"ד אף פעם לא מרגישה מותקפת ותמיד היא חסינה מביקורת גם אם המבקרים הטוענים שקיימת סכנה מאוד גדולה מהתנועה הנ"ל הם רוב מניין ובניין עם ישראל היראים: הכוללת את כל הרבנים הליטאים וגם ידידים של חב"ד כמו הרב מאזוז הרב אונגוואר וכו'.יש לי חבר שהתגייר והיה נוצרי בעברו והוא אמר לי בפירוש שגם הנוצרים בתחילה שמרו תורה ומצוות ורק אחר כך בהדרגה הפכו לדת אחרת והוא אמר לי שכל הסימנים מראים שגם חב"ד המשיחית תהפוך לכזאת בבא היום...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.