רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 ביוני 2013

לשמחה קרקובסקי עשה האדמו"ר ר' ישראל מי שברך למצגר ולאחרים לא

בללוב אני לא שואל מפני שמדובר בגבאי של הרבי באיש החסידות, אבל בויזניץ תמוה מאוד. הרבי ר' ישראל מויזניץ בשבת בעליה שלו ביקש שיעשו מי שברך מיוחד לשמחה קרקובסקי שה' יציל אותו מן הצרה הזו. כל הכבוד לר' ישראל שמתפלל עליו. אבל בו זמנית הלא עוד שלשה אחרים בצרה יחד עמו, אז איך זה מתפללים על אחד ולא על האחרים?

במצב הזה או שלא מתפללים על אף אחד או על כולם, להפלות בין יהודי ליהודי כשמדובר באותו ענין אותה צרה אותו בית סוהר, זה מראה כי משהו חולה בכיוון המחשבה, אסור שיקרה דבר שכזה, כאן לא מדובר במי שבא לבקש ברכה אז מברכים אותו, כאן מדובר במי שברך תפילת בקשה מיוחדת, אז מתפללים על כולם

זאת ועוד, אם ר' ישראל היה יהודי חכם הוא היה מבין שהא בהא תליא, לא יתכן מצב שקרקובסקי ייצא מן הענין והאחרים לא, כולם כאן באותה סירה

5 תגובות:

  1. ר' ישראלצע לא רוצה להצטייר כמי שעושה מי שברך לרב ראשי ויתכן שהוא לא משלם להם הרי הוכח שמצגר מקבל וכנראה לא נותן.

    השבמחק
  2. בשביל זה צריך להבין מי זה שמחה קרקובסקי
    שושנה בין החוחים, בין 99% מגבאי הצדקה.

    השבמחק
  3. יש לי משפט אחד לשמחה קרקובסקי, - "על דאטפת אטפוך וסוף מטיפייך יטופון" !!!
    רק חבל שהרב שפרן לא התלווה איתך יחד לבור אליו שלחתם אחרים והקלתם בדיני נפשות ובדמם של חפים מפשע. כעת אתה זוכה לטעום מהתרופה האישית שלך.

    השבמחק
  4. שמחה קרקובסקי, הלוואי ותראה את לשון המשנה באבות מתנפצת בפרצופך המכוער - "על דאטפת אטפוך וסוף מטיפייך יטופון" !!! מה שזממת לעשות לאחרים, הביא הקב"ה עליך. אתה והחבר שלך שפרן שופכי דם נקיים ומקילים בדיני נפשות כאילו זה היה אוויר. יום יבוא וגם שופך הדמים תרתי משמע - מר שפרוני גם הוא יימצא בבור תחתיות. על דאטפת אטפוך וסוף מטיפייך יטופון! יש אלוקים!

    השבמחק
  5. אין לי מושג מה השיקולים של הרבי מויזניץ. כנגד זה אני יודע שהרב קרקובסקי העביר למצגר כספים שנתרמו לכאורה לישיבה של קרקובסקי. מצגר קנה בכסף דירות לבני משפחתו. על כן בשנים הקרובות קרקובסקי ומצגר ירקדו קראקוביאק בכלא מעשיהו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.