רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 27 ביוני 2013

מי מטרפדים את הרב וורנר בחדרה ומי הם מכשילי הכשרות?


מאת לוחם כשרות

עימותים רבים מנהל הרב דוד וורנר רב העיר חדרה כנגד מפעלים ומשחטות בכדי להעמיד את הכשרות בארץ ישראל במקומה הראוי.
גם במפעל הוד חפר ששם הרב וורנר נותן כשרות כבר למעלה מ25 שנה עבר הרב וורנר הרבה מלחמות, והצליח להקים שם מערכת כשרות ברמה גבוהה כפי שלמעשה צריכה להתנהל.
אלא שבמלחמה האחרונה התערבו עסקנים מתוך תוכו של הציבור החרדי ובעווה"ר שיתפו פעולה עם המפעל, כדי להיפטר מהרב וורנר ומדרישות הכשרות שלו.
העימות החל כאשר נכנסה מערכת הכשרות של "קהילות"  בראשות הרב פישביין לשחוט במחלקה נפרדת בהוד חפר... דרישת המפעל מהרב וורנר הייתה שאת כל העופות שהמשגיחים והרבנים של קהילות פוסלים ולא מקבלים כתוצרת חלק, יועברו אוטומטית למחלקת הכשר למהדרין של הרב ורנר... כאשר הרב לטענתו אי אפשר לחתום על תוצרת זו שהיא למהדרין, אלא כשר בלבד. היות והמפעל לא נשמע להוראתו להפריד בין התוצרת שלו לבין התוצרת שנפסלת מקהילות, הודיע הרב וורנר שהוא מוריד את דירוג הכשרות הכללית במפעל לכשר בלבד ולא למהדרין.   כמובן שלהנהלת הוד חפר הדבר לא מצא חן, אלא שהרבנות הראשית הסכימה עם טענותיו של הרב. וכאן מצאו להם עסקנים חשובים את מקומם להתערב. כדי שקהילות תוכל להמשיך לעבוד ללא כל בעיות, החליטו ראשיהם להילחם ולהביא רב אחר שיחתום על התוצרת הנפסלת בלי בעיות !!!
כפי שרואים במכתב שהרבנות שלחה למפעל, מי הם אלו שהצטרפו לבקשה.... "מר שוקי בטיסט ומר מרדכי חסיד" (עיין סעיף 1 במכתב מהרבנות הראשית) שעניינם בכשרות הוא אפסי, וכיסם הפרטי הוא המעניין אותם.
יש גבול להתערבות עסקנים כאלו. זוהי מערכה שפוגעת באינטרסים שלנו כציבור שדואג שהכשרות תהיה ברמה גבוהה, ואילו הם עוזרים לאלו שמנסים לפגוע בכשרות ומלמדים אותם איך לעקוף את הרבנים... העיקר שהאינטרס האישי שלהם ימשיך לזרום ישירות לכיסם הפרטי.

3 תגובות:

  1. עזוב אותך עסקנים שאולזון - זה לא הפוינט!
    הרב ורנר בצרות כי קהילות שוחט כבר 2 משמרות לאורך כל היום ושם הוא לא בראש.
    מבחינתו הוא עושה 'כורך' - משלב צורך להצר את צעדי בד"ץ קהילות יחד עם קשרי משפחה (אחותו היא הרבנית קרלינשטיין)ושנאה לרב שבח רוזנבלט נאמן ביתו של הגר"ח קנייבסקי, גם לדפוק את בעלזא והגערס' תמיד טוב. ודו"ק

    השבמחק
  2. הרב וורנר בדעה שכל הכשרויות פסולות. אי אפשר לשחוט בימינו כי לא אכשרא דרא. הוא עצמו צמחוני, וחושב שכולנו צריכים להיות צמחונים.

    השבמחק
  3. כל החשבונות דלעיל לא מסבירים עדיין את העסקנים שמעורבים שם בשמותיהם המפורשים!!!
    בא נחתוך לעצמינו את הענף שאנו יושבים עליו
    כי אם חילונים היו עושים את זה הרי כולנו היינו יוצאים להפגנות אבל לחרדים געררס זה מותר???
    אז עזוב אין כבר פרות קדושות הכל מותר וגם ללפיד ולבנט מותר

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.