רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 ביוני 2013

בניזרי, מי שמדבר קשוט עצמך

מאת: מוישה

בתכנית השבועית של שלמה בניזרי (ח"כ לשעבר של תנועת ש"ס) ברדיו "קול ברמה" אתמול בערב (יום ג', מוצאי צום שבעה עשר בתמוז) ייחד את מרבית התוכנית לגודל "רשעותו" של הרב דוד סתיו, ועד כמה הוא פסול לעדות. ולראיה הביא מר בניזרי עדות של אלמוני שיודע שיש לרב סתיו טלויזיה בביתו. כמו כן ציטט ממקורות הלכתיים שאדם שעובר עבירה אחת הוא פסול לעדות וכו'. והנה חלק מדבריו: "מה הרב סתיו שיהיה רב ראשי יספר בבית הדין הרבני? איך היה אתמול המשחק של מנצ'סטר יונייטד? אולי אוליי איך היתה סדרת הפשע הזאת והזאת"? ואדם כזה הולך להיות רב ראשי?" וכו' וכו'.
אני לא באתי להצדיק את מועמדות של רב זה או אחר. אבל בימים אלו שבהם רב ראשי מכהן נמצא בחקירה על דברים חמורים ביותר ועוד היד נטויה, נאמר על כך "טול קורה מבין עיניך". הרי אין שום טעם להמשיך ולהשמיץ אדם בשעה שמועמדותו הוסרה לחלוטין והיא לא ריאלית. בפרט אחרי ה"באנה בראש" שנתן לו הרב עובדיה יוסף בשידור חי קבל עם ועולם. אז איזה טעם יש בלדבר לשון הרע על הרב סתיו, למרות שגדולי ישראל התנערו ומתנערים מדרכו???
האם כל ה"עליהום" של "הצדיק" שלמה בניזרי על "הרשע" הרב דוד סתיו היא -לפי דבריו- בגלל ששמע ממישהו שיש להנ"ל טלויזיה בבית? מעניין שאם הרב סתיו בגלל זה "פסול לעדות", אז מה דינם של חכי"ם חרדיים שרשומים בפייסבוק? האם גם יש למר בניזרי אומץ לומר שהחכי"ם האלו הם בחזקת "פסולים לעדות"? הפייסבוק היום הרבה יותר משחית מטלויזיה כידוע למי שיודע. בפייסבוק אין סינון על כלום, ואילו הטלויזיה היא ממש לא "כשרה" אבל סינון מסויים יש גם יש. האם מי שרשום בפייסבוק לא נכנס לאותו ביב כדי לראות מידי פעם תגובות והודעות וכו'? כמו כן כל תוכנת סינון ברמה סבירה אינה מאפשרת כניסה לפייסבוק...

תגובה 1:

  1. שטויות, אין שום סינון על טלוויזיה. ובניזרי דיבר על סתיו בגלל ההתקפה בכלי התקשורת ומפי כל מיני רבנים דת"ל על דברי הרב עובדיה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.