רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 20 ביוני 2013

תגובה - שאולזון מסיר הקטרוג מעם ישראל

לכבוד הרה"ג הרה"ח הלוחם למען כבודה של היהדות החרדית

הרב חיים שאולזון שליט"א

שלום וברכה!

בראשית דברי אני רוצה למחות על כותב המכתב נגדיך וגם עליך אני רוצה למחות. כידוע איסור לשון הרע אסור לאדם לספר על עצמו ומכתב כזה היה אסור לך לעלות. 

לעצם הדברים שכתב הכותב שהבלוג מעורר קטרוג על הציבור החרדי,  הנני רוצה להזכיר לכותב שחז"ל בסוף מסכת סוטה מזהירים את עם ישראל שבעקבתא דמשיחא בית הוועד יהפך לזנות והכוונה היא על אותם שרלטנים שמתלבשים באיצטלא רבנית שישקרו יגנבו ויחמסו את עם ישראל.

הרב שאולזון שליט"א כלוחם למען קדושת עם ישראל במשך ארבעים שנה רצופות!!! עושה הכל להכרית את הקוצים המשחיתים. ובשל כך רדפו אותו עד מוות וזכינו שהוא לא נשבר וקם ליהדות החרדית לוחם מס' 1 שמציל אותנו מכל מיני פושעים.

שאולזון הוא בבחינת הצלה לעם ישראל והיות ויש כאן דיני פיקוח נפש לכלל היהדות החרדית הרי ברור שמותר לו לחשוף את כל אותם עוולות וגם אם לא מדובר בעוולות, כאשר הוא מטפל באנשים שמוחזקים כפושעים ונבלים הרי זו מצווה דאורייתא להציל את העשוק מיד עושקו. ובנידון דידן מדובר בהצלת היהדות הנאמנה.

תתאר לך למשל כיצד הייתה נראית המלחמה נגד הרב שטיינמן של קבוצת ר' נתי גרוסמן אילולי שאולזון לא היה חושף יום יום את פרצופו המכוער של הנבל נתי גרוסמן. הרי הם היו הופכים את הרב שטיינמן לכופר ופשרן ונתי גרוסמן עוד היה יוצא צדיק ממשיך דרכם של הרב שך והרב אלישיב.

העיתונות החרדית כולה מא' ועד ת' היא עיתונות מכורה שאי אפשר להאמין למילה אחת שלה. ושאולזון ללא שום תמורה וללא שום כוונת רווח פוליטי הקדיש את עצמו להגן בחירוף נפש על גדול הדור הרב שטיינמן ולחשוף אחת ולתמיד את הפושעים. כן היהדות החרדית בבעיה לא בגלל הציבור אלא בגלל העסקנים. סוף סוף הציבור קיבל כלי תקשורת עם אחוזי צפייה של מאות אלפים ביום מול אותה תקשורת מגוייסת. אז במקום להודות לשאולזון אתה תוקף אותו?

ר' חיים שאולזון, אנא ממך אל תירתע תמשיך במלאכת הקודש שלך. אתה מייצגם של מיליון חרדים עשוקים הנאנקים תחת עולם של עסקנים מושחתים וחצרות של שרלטנים. תפקידך להגן על גדולי הדור ועל הציבור החרדי. מאז התחלת במלאכת הקודש רמת השחיתות ירדה. כולם מצפים לראות בשבע בבוקר מה שאולזון אמר מה שאולזון חידש. אתה קובע את סדר היום הציבורי. אני לא מגזים שאתה פה לכלל היהדות החרדית. גם השונאים שלך מודים שאתה איש ישר אתה היחיד שנותן גם למתנגדיך פתחון פה דבר שמעולם לא היה ביהדות החרדית שכל אחד סותם לשני את הפה. 

חזק ואמץ גיבור החיל לך בכוחך זה והושעת את ישראל

3 תגובות:

  1. הכותב טוען שמה שכתוב בית וועד יהיה לזנות חל על ביתם של שרלטנים ולא היא. ביתם של שרלטנים אינו בית וועד כי אם בית זונות מלכתחילה.

    בית וועד יהיה לזנות, זה ביתם של גדולי ישראל. כי איזה בית ראוי לתואר בית ועד יותר מביתם של גדולים.

    ולא חייב הגדול לחשוב זנות בעצמו. הגם שקרוב לוודאי שעשה זאת בעבר אם ביתו נראה כך היום. מידה כנגד מידה. מספיק שכלתו הלבושה בבגדי שחץ ואיפור שלפני דור אחד רק זונות הרשו לעצמן.

    ומספיק שרק מבקר אחד בביתו של הגדול הלזה יהרהר במוצאותיה ומבואותיה של כלתו כדי שתחול על הבית ההגדרה של זנות. כי סביבותיו נשערה וכו' ודי לן ויהי רצון שיהיה די גם לו.

    והכתוב לא חל רק על ביתו של הרב עבדאללה גולדמן אלא על ביתם של כל גדולי ישראל.

    ומניסיון של אחד שכחילוני הרבה נשים מאוד מאוד, לא כמו שלמה המלך אבל כמעט, כל לבוש אשה שהוא צמוד ואינו רחב וכל איפור וכל כיסוי ראש שאינו צנוע, שיער גויות או בדים סינים, הם זנות גמור. כי הן עושות זאת כדי להראות טוב. והטוב הזה גורם לגברים להרהורים. כך נבראנו, יצורים עלובים ונוחים להתפתות.

    וההרהורים שלנו מכערים ומטמאים את העולם. ומי שחושב שההרהורים שלו לא יביאו עליו את התגשמות הכתוב "ביום ההוא אסיר את תפארת העכסים" וכו' ושהכתוב "והנשים תשגלנה" אינו חל על בנותיו, ישוטט בזכרונו רק כמה עשרות שנים לאחור לתאי הגזים ויזכור ששואת בני ישמעאל העתידה לבוא (סנהדרין צח), מובטחת להיות גרועה יותר. היו לא תהיה.

    אבל יהודית? מה אכפת לה. הא ממשיכה להגשים את "נשים משלו בם" ואומרת לעצמה. מה זה משנה אם זו אני או אשה אחרת. הרי הרב עבדאללה גולדמן מקפיד לקיים את "כל מה שתאמר לך שרה עשה" וכו', גם אם קוראים לה יהודית לילית, ודי לן וכו'.

    והדברים כאמור, לא מכוונים רק לביתו של הוזיר החנזיר, גדול הדיר, אלא לכל בתי הוועד הטמאים שבעם ישראל.

    והגם שכתוב "לא תדון את חברך" וכו' מה לעשות שהבטן מתהפכת מרוב גועל נפש.

    ומה משונה המצב הקיים, שגדול וקדוש בעיני עדה מסויימת, הוא טמא משוקץ בעיני עדה אחרת. ואפילו הרב שלי, שהיה קדוש וטהור ושאחד הגדולים דהיום אומר עליו שהיה מגדולי הצדיקים הנסתרים של הדור הקודם, אם לא הגדול שבהם, אפילו עליו אמר בזמנו ירושלמי תלמיד חכם שהוא מוזר.

    ויהיה רצון שהשם יגאל אותנו בקרוב ויציל אותנו מעצמינו.

    השבמחק
  2. שאולזון עם יד על הלב מי כתב לך את המכתב נופת הצופים הזה? יש לי חשש סביר שידך במעל.

    אבקש להתייחס

    השבמחק
  3. יש הרבה עוולות שהוא לא מפרסם ...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.