רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 18 ביוני 2013

מפגש שבועי בין אהרונוב לוילשאנסקי

מאת חב"דניק

תוצאות השלום בחב"ד. אחד ההישגים הוא עריכת מפגש שבועי בין יוסף יצחק אהרונוב יו"ר אגו"ח לרב וילישנסקי מידי שבוע כדי לתאם עמדות ולסגור דברים.

המטרה היא להצעיד את חב"ד קדימה ולהוריד את כל מתיחויות העבר. שני הצדדים אמרו השבוע שמדובר בעידן חדש בחב"ד ישראל. יותר לא נשמע משיחיסטים ואנטי ועוד כל מיני פלגנויות מיותרות חב"ד תהיה מאוחדת יותר מתמיד.

כמו בכל מקום יש חילוקי דעות על דרכי גישה אבל לא יתנו לקיצוניים לתת את הטון. מי שרוצה לריב שילך לסאטמאר או למחבלים לא בחב"ד.

2 תגובות:

  1. הלו שומע אותי ?
    מי זה מדבר ? יוסף יצחק מצפת.
    במה אני יול לעזור לך ?
    יש לנו פגישה חודשית בענין מה קורה בעיקר מה עם החשבנות,?
    ומה בנוגע שאר הפעיליות ?
    לא בדיוק מענין אותי. הנדל .לימד אותי אם אני רוצה להשתלט על מוסד זה הכסף והחשבנות בלי זה אי אפשר ללכת לבית משפט,
    ובכלל תדע שעוד לא פירקתי את הצבא שלי,
    הלו אם מי אתה מדבר ?
    איתך ארנוב,
    זה טעות זה הרב אשכנזי מהכפר ואם אתה כך אתה מדבר אין הסכם מי שהולך לישון עם פערושים אל יתפלא איך הוא יקום בבוקר.....

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.