רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 ביוני 2013

מערכת החינוך בבעלזא יורדת לטמיון

הלא יאומן פשוט קורה לנו כאן מתחת לאף ללא פוצה פה ומצפצף!!
בהמשך למה שנכתב כאן בבלוג כמה וכמה פעמים לגבי ביטול שיעור ג׳ בישיבות הגדולות בבעלזא ועלייתם לישיבת הגבוהה בירושלים. הידוע לשמצה. 
ישבו ה״וועדה הרוחנית״ של מערכת החינוך ״החדשה״ בבעלזא. בראשות ברגר ושלמה הרצוג. ורקמו יחד שיטה גועלי ביותר לקבור בחור ישיבה כי אם לא די שלא עלה בידו למצוא חן בעיני המשגיחים והוועדה הרוחני החדשה בתור ״גוטע בחורים״, אלא להמשיך להרוס את חייו עד עולם!!
והנה עוד קצת פרטים על המתוכנן שנה הבא. 
כיום קיים שני ישיבות לליידיגייערס בריקבון מתקדם:
א. ברכת אהרן - שמיועד לבחורים שבעיני המשגיחים והוועדה הרוחני החדשה עדיין לא החליטו סופי באם ייצאו לעבוד מיד לאחר החתונה. ועדיין מחממים הספסל בביהמ״ד!
ב. מתיבתא - שמיועד לבחורים שעובדים כבר בתור בחור. ושם נקרא מי שהרקבון במצב סירחון כבר!

עכשיו החליטו עוד יותר לחסל את הבחורים שלא מסוגלים להתמודד בקצב המהירות עם סדרי הלימוד בישיבות עקב מהירות, מטעם שחייבים לגמור המסכת, כי אם לא אתה שווה אפס אחד גדול. או שראשם מידי חלש ולא בנויים להיות מעודכנים 24 שעות במה שנעשה בבית האדמו״ר. או להיות כל הסדרים כמו חייל בסדיר וח״ו לא לאחר בדקה כי אם איחרת או שקיבלת קנס של מאות דולרים פלוס בונוס להיזרק מהישיבה למשך שבוע ימים. (ואם אתה מחו״ל אזי לך לגור בביהמ״ד הגדול שבירושלים. ומי פתי יאמין שהוא לא מסתובב ברח׳ יפו ומוצא שם לעצמו בת זוג בלשון המיעוטין (- וכבר היו סיפורים). 

ישבו ״הוועד הרוחני החדשה״ והחליטו להרוס הבחור עד היסוד. על ידי כך שיגבירו עליו הלחץ הנפשי והפיזי שעליו להחליט מבעוד מועד לאיזה צד הוא תופס. האם לטוב או למוטב. והחליטו לחלק את ישיבות הליידיגייערס ל3 ישיבות.

א. ברכת אהרן - המיועד לכל אלו שהוריהם לא עמדו בלחץ השידוכים ולארס בניהם בתקופה של 3 חודשי זמן הקיץ. כי לפני פסח אסור על פי חוק ׳בהור״ה׳ (=ברגר, הרצוג, וועדה, רוחני, החדשה) להתארס. אחרת אתה עף מיד לישיבות הנ״ל!
ב. מתיבתא - המיועד לאלו שציוניהם במבחן נראו למשגיחים ולוועדה הרוחני החדשה שמצבם של הבחורים בריקבון מתקדם. ושאין כבר מה לעשות איתם. (שאגב, המשגיחים עצמם, היות והם עצמם אין להם בכלל מושג בהנלמד השבועי. מסתובבים בין הספסלים כמו תרח זקן ומוצאים לעצמם בחורי תמימים שיערוך בשבילם המבחן וגם יבדקו את זה בגמר המבחן)
ג. חדש: אור התורה - שההיפך משמו הוא הנכון - מיועד ל״ע לבחורים שהוועדה החליטה שמצבם של בחורים אלו במצב ריקבון מסריח שרק ממתינים לישועה. (או לאיום לכאלה הורים שאין להם משמעת ל׳וועדה הרוחני החדשה׳)

עכשיו אני שואל אותך! האם הם לא עברו הקוו האדום??? ברגר! הרצוג! מי אתם שתיגעו בבחורי חמד ישיבתנו הקדושה הרוצים ללמוד התורה הקדושה הניתנה בהר סיני ולא על ידכם??? לא מדיבשך ולא מעקצך! ובכלל; פתאום יש למרכז מוסדות בעלזא כסף לפתוח ישיבה נוספת - אבל לפתוח ישיבה גדולה נוספת בבית שמש לתפארתה שהיה מתוכנן, לזה אין הכסף!? צריכים את זה לשלם פיצויים על זה שהעפתם אחד מהמשגיחים הוותיקים בניסיון בחינוך הרב יוסף צבי ברייער!!?? או שזה בכלל עוד איום לתלמידים הקדושים שח״ו לא יורידו גארטל בלכתם ברחוב!?!? ושח״ו לא יורידו הכובע בשעת הלימוד ושיהיו עסוקים בשטויות וזבלים, ושיתארסו מה שיותר מוקדם ושלא ירצו לעלות חלילה לאחד מהישיבות הנ״ל ושיורידו הראש לאביהם שיחפשו להם שידוך ולמוטט אותם נפשית ופיזית (העיקר להראות שאצלינו אין ׳אלטע בחורים׳)??!! זהו לימוד מתוך יר״ש?? זה עבודת עבודה זרה מדאורייתא לשמה!!! ומישהו בסוף ייתן על זה דין וחשבון!! היש לכם תעודת חסינות בבית דין של מעלה?? הלזה ייקרא ״וועדה רוחנית״?? זהו ההיפך הקיצוני מלדאוג לרוחניות!!

חסידי בעלזא היקרים! אנא! אל תעמדו מנגד!! קומו והתעוררו!! הגיע זמן ההתעוררות!! עוד מעט קט ויישכח במהרה מה בעלזא היה בתפארתה!!

בצער רב!
חסיד בעלזא נפגע!

9 תגובות:

  1. ההיבט החמור ביותר של תלונות הכותב, "החסיד שנפגע", הוא הלשון העילגת שבה נכתבו התלונות. מי שכותב כך הוא בור ועם הארץ ומאנשים כאלה לא נלמד מה לעשות. יואיל נא הכותב למצוא מישהו היודע לכתוב בעברית תקנית שיעזור לו לנסח חיבורים, או שיביע את עצמו בלשון שבה הוא שולט. לבליל המילים ששיגר לכאן בלשון קלוקלת לא נקשיב.

    השבמחק
  2. חסיד מכניבקע שנפגע
    אז למה אתה בטענות והשמצות נגד ישיבות בעלזא
    תבוא בטענות לישיבתך ישיבת מכניבקע,
    האם בישיבת מכניבקא מותרת האינטרנט בשביל להשמיץ
    את ישיבת בעלזא שאתה לא מכיר ומעולם לא ראיתה ?
    האם הקנאה והשנאה שמוחדרת בך שווה את השקרים והניבזות הזאת
    האם אתה לא מבין שבראש ובראשונה אתה פוגע בישיבת מכניבקא
    כי כל אחד מבין שאתה מכניבקער שכותב על עצמו כאילו חסיד בעלזא
    שנפגע" בשביל השמצות ובשביל המשקר ירחיק עדותו
    יתכן שהשנאה העבירה אותך על דעתך, אך בשביל זה יש כדורים
    ובתי חולים ללוקים בנפשם
    ישיבות בעלזא ידועות באיכות שלהם בתורהוביראת שמיים
    ובמיוחד הישיבות ברכת אהרון ועוד שיצאו משם דיינים
    וגדולי תורה שמאירים את העולם
    צא טמא ולך תבקש מחילה ממכניבקא כי אשכולות כאלו
    פוגעות בחסידות מכניבקא במרן הקדוש ממכניבקא
    ובישיבת מכניבקא
    הכותב בצער רב מכניבקער חוסיד שכואב את ההכפשות האלו

    השבמחק
  3. מצחיק לראות מישהו שמגיב לעצמו....

    השבמחק
  4. זה מזכיר לי מהקיבוצניק של "לב לא טהור" כידוע ששלמה הלברנז ארז, בעל שיטה אפיקורסי!!!! גם מעורב במעשים מגונים עם גברים ונשים והוא אומר שיש לו גילוי אליהו, מצחיק מאד, שלמה הבהמה של לב לא טהור, גם אומר שהוא אדמו"ר אולי הוא האדמו"ר של כת משכב ז...

    השבמחק
  5. עדיין לא ראיתי תשובה לעניין לשאלות... רק הערות על סגנון כתיבה וכו',
    בעלזרעס תענו תשובה כמו גדולים על ראשון ראשון ואחרון אחרון...

    השבמחק
  6. מזדהה בכל מילה!!!בחור חסיד בעלזא שנפגע!

    השבמחק
  7. שטויות ימצא בת זוג ביפו והיה סיפורים..

    ולמה שאותה בת תיקח חסיד מכוער ובטלן???

    השבמחק
  8. סוף סוף יש מישהו שלא מפחד להגיד את האמת!!!

    השבמחק
  9. די לפירחחי מכניבקא באינטרנט
    מיליוני ניקים וטוקבקיסטים מתחזים בשמות שונים ושולטים בכל האתרים מי מממן את חברי הכנופייה ?
    מדובר ביחידים שש או שבע פירחחים ממכניבקא
    שמנסים להשמיץ את חצר בעלזא
    צאו טמאים הוועד לביעור כנופיית האינטרנט
    המכניבקאית המשמיצנית

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.