רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 3 ביוני 2013

למען הכסא מחליפים דעות והשקפות האיש הכי שנוי הפך להיות להכי טוב

אני המום כאשר אני רואה את התמונה הזו, מלווה אני את דרכו של הרב שלמה עמאר מאז היום הראשון שלו בתפקיד הראשון לציון, באמצעות ידיד משותף - הרב לייבל זאיינאץ שהוא הידיד הכי קרוב להרב עמאר - אני חי את הקורה בלשכה הזו ואת המערכות הרבניות כמעט על כל פרט, וכשאני שומע את השם הרב דוד סתיו זה מקפיץ אותי, איזו מלחמה ניהל הרב עמאר באיש הזה אך ורק מפני שתבע כי יתנו לו ולחבריו לסדר קידושין כמו שנותנים ל'עדה החרדית' ולחוגים חרדים אחרים היכולים לעשות זאת מחוץ למסגרת המועצת הדתית. האיש הזה עומד בראש ארגון 'צוהר' שהרב עמאר ניהל בהם מלחמת חרמה, דיבר עליו כל דבר אסור, והנה פתאום הם הפכו להיות החברים הכי טובים

אני המום ולא רוצה להאמין עד להיכן אפשר לרדת עד להשפלה שכזו. אין זה סוד הרב שלמה עמאר רוצה קדנציה נוספת ברבנות הראשית, ברור לו שיום אחרי הרבנות הוא יהיה חסר כל, לא חלילה בפרנסה וגם לא בלימוד התורה, מדובר ביהודי תלמיד חכם הלואי שיהיו הרבה רבנים ספרדים בשיעור קומתו, הכוונה לפעילות ציבורית, כאן הוא מאבד את כל כח השפעתו. יש המייעדים אותו לתפוס את מקומו של הרב עובדיה יוסף בעתיד, אבל בינתיים כל עוד אינו בתפקיד אין לו מה למכור, ולכן חשוב לו להמשיך בתפקיד קדנציה נוספת, הוא מאוהב במה שהוא עושה

אבל השאלה היא, האם מותר לרדת לכזה שפל, להתחבר עם מי שהוא כינה עד לאחרונה אחד הסכנות הכי גדולות לעתיד שלמות העם? הרב עמאר האשים אותו ברצון להתיר גיורים שלא כהלכה, להחדיר גויים לכלל ישראל, מה הוא יעשה עתה, האם הרב דוד סתיו חזר בתשובה, האם הוא שינה עמדותיו או שמא ברגע שיתפוס שלטון הוא יבצע את מה שהוא מאמין ולא מה שהרב עמאר מאמין

לדוגמא, האם רבני 'צהר' יוכלו לסדר קידושין או לא? לי אין ספק שברגע שהרב סתיו יהיה הרב הראשי הם יחתנו זוגות מגיורים מפוקפקים

נכון הרב עמאר יאמר כי בדרך האחרת הוא לא ירוויח שום דבר מפני שאז יהיו שתי רבנים לאומיים והרב סתיו יהיה אחד מהם אז עדיף שהוא יישב לו מנגד ויעצור עד כמה שיוכל. אני לא מזלזל בנימוק הזה, אבל אין לי ספק כי לא זה הנימוק מדוע הרב עמאר מבקש להמשיך, כולנו בשר ודם בעלי תאוה, ותאוות השררה היא תאווה כל כך קשה גם אצל מי שמכונים רבנים גדולים אדמורי"ם ודומיהם, והרב עמאר אינו שונה מהם

אין ספק שאני מעדיף את הרב עמאר כרב ראשי על פני המועמדים הספרדים האחרים, הוא הרבה יותר טוב מהם, אבל לעשות סיבוב שכזה בין לילה רק בשביל הכסא, רבותי, אם זה קורה אצל 'רבנים ראשיים' מה יאמרו האזובים, אם להם מותר אז לכולם מותר

2 תגובות:

  1. איני יודע מי התיר לך איסור הוצאת שם רע החמור!

    הרב סתיו מוסמך לדיינות ומקפיד על כל תג הלכתי.

    אין בכוונת רבני צוהר חלילה כמו שכתבת, אלא, לחתן באופן מקרב ובלי לקיחת תשלום כנהוג אצל רבנים חרדים.

    כך לא נלחמים בעוולות ע"י השחרת פנים של אחרים בשקר!

    השבמחק
  2. ליבל זיאנץ?????
    חפס לך מישהו מוסמך יותר

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.