רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 ביוני 2013

תם עידן ה'צפתים' בישראל

מאת חב"דניק


המחלוקת שקרעה את חב"ד הסתיימה. איש אחד עשה זאת הרב יוסף יצחק וילשאנסקי. הרב יוסף יצחק וילשאנסקי הוא משלוחי הקודש של רבינו בשנת תשל"ו ונתמנה ע"י הראי"ל ע"ה קפלן לנהל את הישיבה בצפת. וזאת מצד גאונותו וכו'.

הצליח מעשה שטן והרי"י שי' וילשאנסקי נגרר במשך עשרים שנה עם אלו שמחריפים עקבות משיחך ומינה משפיע חסר אחריות ובעל תשובה למשפיע ראשי בישיבתו (ע. מודובניק) תוך שדחק על הצד לגמרי את המשפיעים שמינה הראי"ל ע"ה קפלן ה"ה הרה"ת יוסף יצחק שי' אופן והרה"ת משה שי' אורנשטיין וכו'.

במשך תקופת ההעלם והסתר של עשרים שנה נתן הרי"י וילשאנסקי לתלמידיו לעשות ככל העולה על רוחם ולהשתולל בבית חיינו ולהכריז הכרזות המבזות את שמו הק' של רבינו.

במשך 20 שנה הר"י וילשנסקי הפך את כל חב"ד למרקחה אחת גדולה וביזה את קודש הקודשים בהכרזות משונות שאין להם כל מקור כלל וכלל ובכך ריחק מאות אלפים מאור פני רבינו.

אבל בל ידח ממנו נידח. הרי"י שי' וילשנסקי בכוח המשלח חזר בתשובה שלימה ועכשיו הבין ששגה. הרי"י וילשנסקי החליט לפרסם שהוא כן הולך לאוהל הק' וזרק מישיבתו את כל מי שניסה לעשות פרובקציות. הוא הזהיר באזהרות חמורות את ע. מודובניק שלא ידבר עם הבחורים דיבורי משיח ונגד המימסד שקבע רבינו וזרק כל מי שיכריז הכרזות הנוגדות להוראות הברורות של רבינו.

אנו פונים להרי"י וילשנסקי: מודה ועוזב ירוחם מכיוון שהתחלת בשינוי הגיע הזמן שתכריז מעל כל במה אפשרית: תורה שלימדתי אתכם במשך עשרים שנה טעות היא בידי, אין כל אמת כלל בתנועת המשיחית שהקמתי, כולם מוכרחים ללכת להאוהל הק' ולשמוע אך ורק בקול המוסדות שמינה רבינו הן באה"ק והן כפשוט ועד אגו"ח העולמית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.