רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 ביוני 2013

הרב וואזנר לראשי וויזניץ אני הולך למות אז אנא תנו לי למות בשקט ותסתלקו מברכפלד אני צריך את המקום לבני אחרי מותי

הם לא האמינו למשמע אזניהם, הם הגיעו לביתו לשכנעו לאפשר להם להמשיך בברפלד למרות שהשטח של יח"ל הסבירו לו כי אין להם לאן ללכת, אבל תופתעו, הרב וואזנר אמר להם דברים שזעזעו אותם, ויצאו ממנו בפנים מוכות וקשות

ואלו דבריו של הרב וואזנר, אני הולך למות אני צריך את המקום בברכפלד בשביל הבן שלי, אז אנא תנו לי למות בשקט שאני יודע כי לבני יש שם נחלה הישיבה שתהיה שמה ושלח אותם אחר כבוד מביתו

בוויזניץ לאחר ששמעו את הדברים האלו החליטו להרים ידיים

2 תגובות:

  1. למה לכתוב דברים לא נכונים?

    הרב ואזנר אכן קרא לצמרת של ויז'ניץ, הראש ישיבה ר' מנחם ארנסטר וחתנו ר' ברוך שטרנבוך והדיין הרב ישראל מילר והמשב"ק ר' שאול גרינברגר, והוא אכן דיבר איתם קשות, אחרי שאנשי ביתו הסיתו אותו, אבל הוא לא אמר שהוא הולך למות, ולא משהו דומה, זה סך הכל בלוף מצד קווי הנייעס למיניהם,

    השבמחק
  2. הוא לא אמר שהוא ימות. הוא אמר שאם הם לא יצייתו לו הם ימותו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.