רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 16 ביוני 2013

הרב יוסף נגד הרב סתיו חושש ממינוי רב לא מתאים ומי ערב שבלי הסכם יבחרו יותר טובים?

כך מדווחים הערב משיעורו של הרב עובדיה יוסף:

הגר"ע בשיעור בהתקפה חריפה על הרב סתיו:חבריו העידו בפניי. שהוא מסוכן ליהדות,הרב עמר ת"ח גדול צדיק גדול אך משתמשים בו כדי להציב אדם רשע

הגר"ע יוסף במתקפה חריפה: האיש הזה מסוכן ליהדות, לרבנות ולתורה. הרב עמאר צדיק וישר אבל משתמשים בשמו כדי לבחור אדם רשע, לא ראוי להיות כלום. פתאום כולם צועקים רוצים את סתיו, אם היה ת"ח היו שונאים אותו. - עד כאן הדיווח

ועכשיו כאן אבקש לשאול את הרב יוסף, מי ערב לו שלא יבחרו גרועים יותר? אם שוברים את העסיקה עם 'הבית היהודי' הם עלולים להציב שני מועמדים אשכנזי וספרדי ויכבשו את הרבנות הראשית, ש"ס תאבד שליטה ל-10 שנים לפחות, האם זה מצב יתר טוב?

שיטת הרב יוסף בעבר היה שהולכים על הרע במיעוטו, אז האם לא עדיף לפחות להבטיח כי אחד יהיה רב כמו שצריך על מי שהוא יכול לסמוך?

2 תגובות:

  1. אוי לנו ואנה נישא את חרפתנו.. גדול הגדולים בתורה נשאף לסחי והמאוס של הפוטליקה והמלחמה על הג'ובים, שת בשמים פיהו ולשונו תהלך בארצות המשרות והמשכורות.

    השבמחק
  2. מענין לקרוא את המאמר של שרי רוט ב"בחדרי חדרים" היום. רוט משמשת כשופר לרב לאו המשגר איום ישיר לרב גרוסמן אם זה יעיז להתמודד.היא כותבת כמו שמאפיונרים כותבים: "לרב גרוסמן לא תועיל מלחמה שכזו, בפרט שעל כף המאזניים מונח מפעל חייו הכביר שעשוי להיפגע ממערכה מן הסוג הזה. וד"ל."

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.