רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 ביוני 2013

מלחמת כתרים וסמלים בשמחת נדבורנא ללוב

מלחמת סמלים בין נדבורנא לללוב, נדבורנא עשתה סמל שלהם כאשר למטה מזכירים את לעלוב ושאץ ויזניץ, אבל בללוב לא אהבו זאת, הם עשו לוגו שלהם וכמובן לעלוב בראש כאשר נדבורנא למטה - ככה מתכוננים לחתונה עם מלחמת לוגויים וסמלים כל אחד רוצה להיות בראש

8 תגובות:

  1. מה אתם רוצים בעל השמחה מצד נדבורנה מנסה לייצר מצב לעצמו הוא הבן הקטן מבין האחים לבית נדבורנה שאביהם עלה לשמי רום ובפועל אין לו שום חסידות וחסידים והינו מנסה מאז פטירת אביו לבנות מערכת עושה צעד קדימה ונסוג שתיים אחורה.
    כעת בעידן חדוותו הוא מנסה למנף שוב את עצמו וללא שום הצלחה אפילו את בכולל שהוא מנהל נדים לו בראשם ברחמנות כל האברכים. אז מדוע אתם נטפלים לכזה מסכן תנו לו ליהנות ממשחקי הנדמה לי.

    השבמחק
  2. מדובר באחד מצוות פ.פ. (וד"ל) אנשים ממורמרים שמנסים לייצר מלחמות ולהחריב את החסידות מבפנים ללא שום הצלחה בניגוד לרצון האדמו"ר זצוק"ל! ומתעללים באברכים יר"ש שנוסעים לכבד את אדמו"רי לבית נדבורנה בירושלים, ביתר, ואלעד. "אוי לנו שהם אלו שיושבים שם במשרדי המוסדות ומייצגים את החסידות היפה שבנה רבינו זצוק"ל בעשר אצבעותיו...." ב"ה למרות הכל הציבור משתדל לעזור ולכבד את בני רבינו זצוק"ל ע"פ בקשתו האישית שכתב בצוואה הק' :

    "ובענין שאר בניי ה"ה, בני היקר והחשוב הרה"ג כש"ת רבי ישראל שליט"א, בני היקר והחשוב הרה"ג כש"ת רבי אהרן דוד שליט"א, ובני היקר והחשוב הרה"ג רבי שמואל שמעלקא שליט"א, הגם שאין לי כעת בפועל מה לייעד בעבורם, אך הנני בטוח בעזרת השי"ת כי לפי שבח מעלותיהם הגדולות בודאי ימצאו כל אחד ואחד את המקום המתאים עבורו לנהל עדה קדושה בדרך אבוה"ק זיע"א.

    ובקשתי שטוחה לפני כל אחד ואחד מידידיי אוהביי ודורשי טובתי ומקהל עדת אנ"ש שיחי', כל מי שהיה בכוחו ויכולתו לעמוד לימינם ולסייע בידם לבוא אל המנוחה ואל הנחלה בדרך כבוד ותפארת כיאה וכיאות לשושלת אבוה"ק זיע"א ובודאי יעשו לי בזה נחת רוח גדולה, חוץ ממה שהיא מצוה בפני עצמה לעזור לכל יהודי באשר הוא יהודי, כ"ש שהם בניי חביביי אשר טובתם נוגעת לי ממש בנפשי, וכ"ש וכ"ש שהם נכדי כ"ק מרן אאמו"ר זצוק"ל וזקניי הקדושים זיע"א. ובטוח אני בעזה"י שכל העומד לימינם לא יפסיד בזה ובבא.

    כדי מאוד לזכור ולהפנים שמי שמתעסק עם בני וחתני רבינו זצוק"ל "משחק באש"!!! "נדבורנה" תמשיך לשמש כסמל של שלום לכל עולם כולו כפי שאמר איש אמונו וסודו של רבינו זצוק"ל הרה"ח מרדכי גרליץ בדרשה לחסידים לאחר השבעה:

    האחדות הייתה "דבר שנצטער בו אותו צדיק", והיא תישאר! האחדות כאן תישאר ומי שינסה לקלקל אינני מקנא בו. הוא ישלם על כך ביוקר! צוואתו של הרבי זצוק"ל תקוים עד לאחת מבלי לגרוע שערה אחת מן השלום והשלווה עליהם הצטער כל ימיו, וכל העולם יבוא ללמוד כאן מה היא אחדות! כן יהי רצון, שיהיה נחת רוח לרבי, נבג"מ, ויהיה לנו מליץ יושר ונזכה להחזיק עצמנו ולהוסיף אומץ ביתר שאת ויתר עוז, עד ביאת גואל צדק במהרה בימינו אמן!

    השבמחק
  3. מקובל בהרבה חתונות של אדמורים שכל חצר עושה לוגו משלה,
    משום מה יש אנשים רעים שמפריע להם האחדות ומנסים בכל דרך לעורר מחלוקת.
    הן בענין זה והן בענינים אחרים
    כגון להתסיס רבנים נגד "אתרא קדישא" וכו' וד"ל...

    השבמחק
  4. שידוך מתאים
    הצד של לעלוב הנ"ל ידוע כדורסן ושחצן ולא לחינם כל החסידים ברחו ממנו עד שנשאר רק עם בנין ריק ואפי' הגבאים העובדים לשם שכר מתחלפים שם חדשות לבקרים כי לא מסתדרים...
    צד נדבורנה הנ"ל דווקא גם מתאים לו בהרבה דברים
    רק שאץ ויז'ניץ נפל פה שלא בטובתו...

    השבמחק
  5. אנונימי 2, כל מילה בסלע!!! יישר כוח!!! 1000 תגובות לא יוכלו לכבות את האחדות! נמשיך לכבד את צוואת רבינו זצוקללה"ה ובזכות השלום והאחדות שיש בחסידות נזכה לביאת גואל צדק במהרה בימינו אמן!

    השבמחק
  6. לאנונימי 2

    כאחד שבמקרה מכיר את בעל השמחה בתוקף מסחרי איתו מדובר באדם אציל נפש ומאוד ישר בענייני ממונות ואין אני חושב שהינו שואף ומעוניין להיות אדמו"ר וכדו' זה לא האישיות של האדם הנ"ל סוחר ואיש העולם הגדול ולפי הידוע לי בכולל שפתח הוא לא מאנשי הועד הרוחני הוא מנהל את זה כלכלית בלבד.

    וזה שהוא עושה לוגו וחתונה אדמורית זה זכותו לעשות מה שהוא רוצה אבל מכאן ולהגיד שהוא יהיה אדמור או שרוצה להיות הדרך רחוקה מכאן עד הים הגדול.

    ואין ספק שמי שיתחיל איתו זה נגד רצונו של האב הגדול והזהרו בגחלתן.

    ואני מאמין שהנ"ל, כמוך, גם רוצה באחדות כפי שציינת.

    השבמחק
    תשובות
    1. הבל הבלים. אכן ניכר שמי ששלח את הסמלים דאג ליצר פוליטיקה משובשת התחילה אפי',והכי מענין שמי שהיה שם בשבת ראה בכלל סמל אחר שלא שידר שמץ פוליטיקה ומחלוקת.ולא הנוכחי, ומענין שמי שהפיץ את הסמל בקבוצות ודאג לפרסם בצורה כזו הוא אותו אותו איש שדרוס ומזלזל ברבנים בעניני קברים. וגם מסתובב בלעלוב שיכון ה'

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.