רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 ביוני 2013

המבלי אין תורה בישראל? - שאלה קשה ונוקבת מדוע לא משמיעים 'הגדולים' את דעתם בענין ה'חרדקי"ם' מה דעתם ומה 'דעת תורה' בענין?

הוא מדבר לענין, אין ספק, איך זה שכל כך הרבה זמן הציבור שרוי בוויכוח קשה בענין החרדקי"ם, מה היחס הנכון בנושא הזה, ועד לרגע זה לא שמענו מילה וחצי מילה מן 'הגדולים' הם מודעים ויודעים כל פרט ממה שקורה בתחום הזה סיפרו להם, ואינם מביעים את דעתם. מדוע?

אז אנסה כאן להסביר לכותב את הבעיה מדוע הם שותקים. אני יודע ממקור ראשון שיש גדולים שדעתם ברורה בנושא לכאן או לכאן, אבל לא יביעו את דעתם בפומבי בשל הפחד ממה שיעשו להם. אם יאמר כי הוא בעד החרדקי"ם זה סופו כל חייו לא ישכחו לו זאת ויעשו לו את מה שעושים להרב שטיינמן בענין הנח"ל החרדי

אם הוא יתמוך במאבק הזה אז שוב אחת דתו יירדו עליו ויאמרו כי הוא רשע מרושע אכזר שופך דמים נותן יד למעשים שהם נגד תורה נגד הלכה הלבנת פנים ושפיכות דמים וכו' וכו', אז לשם מה הוא צריך את זה

כאן הבעיה, הגדולים מפחדים להביע את דעתם וכאן אני מגיע לחלק השני כי 'הגדולים' של ימינו אינם 'גדולים' הם קרייריסטים, מפני שאם הם היו 'גדולים' הם היו פוסקים לכאן או לכאן למרות שזה לא פופולרי, כן, זה המחיר שמשלם פוסק, לא תמיד זה נח נעים וקל, לעיתים זה קשה ואין מנוס צריכים לפתוח את הפה

4 תגובות:

  1. לפי דבריך גם הרב שטיינמן קרייריסט כי גם הוא אינו מביע את דעתו. אולי תוכל להסביר אנומליה זו?

    השבמחק
  2. העזות שלך היא דבר מדהים , שאולזון , אולי הדבר
    המדהים ביותר שיצא לי לחזות בו עד כה...
    אתה הגעת לרמה של 'גדול' שאתה מחליט מי הוא גדול ומי הוא 'קרייריסט' ? אתה , שיושב על האינטרנט מי יודע כמה שעות ביום , של ע ו ל ם לא תגיע לעפר רגליו של אדם גדול אמיתי כרב שטיינמן שליט"א ,
    יושב בבית ומתקתק על המחשב מי הוא 'גדול' אמיתי ?
    אם תשאל אותי אדון שאולזון , אתה כבר איבדת לגמרי את הפרופורציה הנכונה בין הצורך בפרנסה לבין שמירת הלשון...שמע לי !!! לא תוכל לטעון בעולם האמת שלא הוזהרת...אני , יהודי פשוט ו'אנונימי' מזהיר אותך ! למילים שאתה כותב ישנן השלכות גדולות...שמע לי אדון שאולזון , בתור מבקר אובייקטיבי מן הצד , עצור ! לטובתך שלך...העולם הזה הוא הבל הבלים , והוא שאב אותך...רק לעת זיקנה אתה תצטער , וחבל שכך...אני מעורר אותך כבר מעכשיו...! אולי אני הקטן אצליח לכוון אותך...
    לטובתך , האמן לי.

    השבמחק
    תשובות
    1. הרב שטיינמאן עושה רושם של יהודי תלמיד חכם נעלה במידותיו ופיקח לעילא. אבל כל הקונספציה של הגדיילים זקנים בכל מיני שלבים של שקיעה הספונים בביתם מוקפים מאכערים וקרבי משפחה תאבי כח כסף ושילטון שמחתימים אותם השכם והערב על בולות אפיפיוריות המחייבות את כוולם.. נראה לי תמוה ובהרבה מקרים מעוות ומושחת.
      תורה ציווה לנו משה וכבר בדורו נמסרה לשבעים זקנים לפרשה ולהורת על פי ע' הפנים שבה למבקשי דבר השם על פי דרכם ומקומם באשר הם שם. ולאורך הדורות היו לנו חכמים ויודעי תורה שהורו את התורה בכל אתר ואתר איפה שמניין יהודים גרו שם. והנה עם ההתארגנות הפוליטית באירופה התחילו להנפיק לנו ז'ורנליסטיקה חרדית המאתרת גדויילים הנוחים למעמד המאכערים ומפמפמת לנו השכם והערב הס כל בשר עד שיורה הגדול וכל העובר על דברי האיגרת עליה חתם פרק מעליו עול תורה. תסלחו לי אם אומר שזה לא רק לא נכון אלא מגונה ומריח איום..
      שוין גינוג..

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.