רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 ביוני 2013

אני חייב שתכניס אותי לכנסת


3 תגובות:

  1. אני יודע שבבלוג שלך דרעי לא פופולרי,אך, נסה לארגן תמונה של אלי ישי , עם בחור מסכן שמקבל אצלו תשומת לב,חוששני שלא תמצא.אני חייב להגיד לך שאני כותב לך מעדות ,שאני יודע עליהן.

    השבמחק
    תשובות
    1. צילומים כאלה מארגן לו דרעי לעצמו ואין טעם להאריך ב'מסרים' לפרענקים שהוא מנסה להעביר בדרך זו.
      אין דבר כזה כמו 'דרעי הבן-אדם' האיש הוא כל כולו ספין, וגם תבונתו הפוליטית היא מין הילה שיצר לעצמו באמצעות ספין אין קץ, ועובדתית קשה לאתר אצלו תובנות שחסרים להם לפוליטיקאים אחרים, ואדרבא יהירותו המטופשת של האיש מהוים את סוד כוחו שהרי במקומות שאריות כיוסלה בורג ע"ה הילכו בחרדת קדש הוא צעד רקק ובעט כאילו זה גינת אימו, והכל נמצא בתוצאות.. והדעת נותנת שבסיבוב הזה הוא יגמור עלוב ובזוי עוד יותר.

      מחק
    2. בטח לא תמצא, ישי עושה רק כשלא מצלמים ולא מחפש פרסום לנושא...

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.