כואב הלב שהגיע העת שאני צריך לכתוב המילים האלו. 
אבל זה לא יאומן כי יסופר, נכון שאין דבר מגונה מאלימות, וזה לא אמור להיות נושא בכלל הציבור החרדי. 
נכון שהבחור ח.פ. שהיה מעורב בפרשת הכאת נתי גרוסמן, לא היה בסדר בכלל וכלל. ואגב מהיכרות אישית לבחור זה, הוא בחור מסכן וקצת מופרע, עד כדי כך שגם השופט ביקש לבדוק הכשירות שלו בדין, הוא מגיע ממשפחה איכותית ביותר, וסבו הוא מצדיקי הדור האמתיים,, אבל מה לעשות שעשה מה שעשה. 
אבל מכאן ועד להושיב אותו בכלא????

מידיעה בפרשיה, נתי וחבורתו, לא נתנו למשטרה מנוח, הביאו יותר מ40 בחורים מישיבת פונוביז המחבלית ל״העיד״ נגדו, הגם שא״א מהם לא ראו שום דבר מהפרשה, שהרי רק נתי והשכן שלו היו שמה. לפרקליטות יש רשימה של 40 עדויות שקר מבחורים, רק בכדי להושיב בחור ישיבה בכלא!!!!!!!!!!!!!
מדובר בשערעוריה של ממש, מסירה לכל הדעות.  וזה מאותם האנשים שצווחים ככר וגיא נגד גיוס לאף אחד. כולל נושרים!!! אבל להושיב מישהו בכלא...... אין בעיה..... אם הוא לא בצד שלנו!

אגב נציין, שהבחור היה יכול לצאת מכל התיק שלו, אם הוא היה מוסר שמות של האחרים בפרשה, וקיבל פסק מהרבנים שאסור למסור אחרים, אפילו אם זה אומר שהוא ישב בכלא, וכך נהג לפי פסק זה. וכן, יש סיכוי שיוגזר עליו כלא, והוא לא מסר אף אחד, ולזה מגיע לו הקרדיט!

ר׳ חיים....
איזה צביעות זה, אנשים שהם מציגים את עצמם כחרדים יותר מכולם, אבל כשמגיע למישהו שפגע בהם, מותר הכל!! אפילו מסירה, ולא רק מסירה, אלא רדיפה עד שהבחור בן 20 יכנס לכלא עם פושעים מכל הסוגים!
אין רב בעולם שיתיר עם תשובה מנומקת כזה דבר. 
אבל מה שהם דורשים מכולם, זה לא אותו סטנדרט מה שהם עושים בעצמם. 

על דבר כזה ראוי להפגין מחוץ לבתיהם של ראשי המחבלים.......