רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 ביוני 2013

אברהם יוסף אירנשטיין נפגש עם הרב ווקסלשטיין ובשם הרבי ביקש ממנו כי מסיבות חינוכיות לא להגיע יותר לבית המדרש בירושלים

הדברים מתגלגלים רחוק ומגיעים למצב של תוהו ובוהו, אי אפשר להבין מדוע הם עושים זאת הם הורסים את עצמם במו ידיהם אבל מה אפשר לעשות כשיועצי אחיתופל מציעים הצעות כאלו

ר' אברהם יוסף אירנשטיין יהודי שבגור הכל מכירים אותו נפגש עם הרב בצלאל ווקסלשטיין וכדבריו על פי בקשת הרבי, הוא בא לומר לו כי חלילה לא זורקים אותו מגור הוא יכול להגיע לכל בית כנסת בגור אבל הוא מבקש ממנו כי לבית המדרש של גור בירושלים לא יבא יותר ומדוע, מסיבות חינוכיות, הוא טוען כי 'המחנכים' - הוא לא רצה להגיד מי הם אותם 'מחנכים' - אמרו לרבי שזה מזיק לבחורים הרואים כי מי שלא שומע בקול הרבי מסתובב בבית המדרש זה פוגע בחינוך אז לכן עדיף שלא יהיה שם

ואכן מיום חמישי האחרון לא רואים יותר את הרב ווקסלשטיין בבית הכנסת בירושלים הוא לא יגיע לשם יותר

מבירורים בגור נודע לנו כי מאחורי ההוראה הזו עומד הסוטה הידוע אברהם בנימין זילברברג ועוד כמה אחרים, שאי"ה נטפל באחד אחד מהם בקרוב


7 תגובות:

  1. מה שלא אומרים לו להרב וקסלשטיין במפורש שהוא "זרוק" מגור, זה מפחד רבי פנחס אבוחצירא שאיים שיפסיק את צינור החמצן הכספי לערד. רק איום כספי מדבר אל המשוגע.

    השבמחק
  2. הצביעות של האדמו"ר פשוט מדהימה.
    זה שבמשך שנות כהונתו הוא שוב ושוב אחראי לשפיכת דמי נקיים בקצב שלא היה מעולם בגור, זה כן חינוכי, והוא עוד מעז לנאום בשם החינוך ??? ילד קטן.

    אולי זה לא חינוכי לדור הצעיר שהוא - הרבי נכנס לביהמ"ד ? רבש"ע, די די די !!!


    השבמחק
  3. פשוט האדמו"ר התינוק הזה היה בטוח שאף אם יתיר להכניס את הרב וקסלשטיין לביהמ"ד, איש לא יסתכל עליו והאיש יעזוב מבושה את הביהמ"ד, אך משראה שהאיש מסתובב מחוייך, התינוק לא יכול לסבול זאת וזורקו מהבימ"ד בצורה מתוחכמת - כדי שרבי פנחס אבוחצירא לא יפסיק את התרומה לערד - עיר הטרור של גור.

    ורק לחשוב שלאחריו אנו עוד אמורים לקבל את בנו הגרוע ממנו "דוד" ...


    הוי, אמור לצרותינו דיי ושלח לנו את בן ישי שיגאלנו מהמשפחה התינוקית הזו.

    השבמחק
  4. אברהם יוסף אירנשטיין כבר שנה שלמה פוזל לעבר שאול אלתר, ושולח לו מסרים עקיפים ע"י יצחק מאיר טואמן, כנראה שהוא מריח את השטח.

    השבמחק
  5. הם חשבו שהוא יסתובב כמו מסכן בבית המדרש אך נדהמו לראות שכולם לא רק שמדברים איתו אלא שמקיפים אותו בשאלות רבניות שונות,
    והיות שהרב מאיר זילברשטיין רב בית המדרש חלש ואינו בקו הבריאות, נהפך הרב ווקסלשטין לרב בפועל בבית המדרש, ואת זה הם כבר לא יכלו לעקל בשום אופן.

    השבמחק
  6. רשעים ארורים, גיהנום כלה והם אינם כלים!!!

    השבמחק
  7. הרי מי שעשה "הבעיה החינוכי" זה כבוד קדושתו בעצמו, אף אחד לא היה יודיע מה קורה מאחורי הקלעים וכל הענין היה מסתדר בצורה דיסקרטית כמו עוד אלף וחד בעיות מטאטאים מתחת לשטיח בגלל אינטרסים.

    כאן הסיפור שונה בגלל שלנחש אברהם בנימין היה אינטרס בפירסום והרי א"ב הוא המתכנת של האדמו"ר ולאורו נילך.

    ואחר כך בא אותו נחש ואומר לרבי שיש בעיה חינוכי

    הבנתם את ראש הגורי?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.