רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 5 ביוני 2013

פריצה למרתף האפל של הטרור בגור לאחר לקיחת חומר חשוב מן המקום שרפו אותו - השיטות האפלות והמעשים המחרידים נחשפו

תופתעו, אנשי הרבי רקדו משמחה, אם חשבתם לרגע כי מדובר כאן במלחמה של בין אנשי הרבי לאנשי ר' שאול או אחרים טעות בידכם, המלחמה הפנימית הזו היא בין אנשי הרבי, שני הצדדים הם קבוצות הקשורות בבני הרבי, ולכן לא היה זה פלא מדוע חלק גדול בגור חייכו הבוקר כששמעו מה עשו הלילה במרתף העינויים של יעקב דוד רוזנבוים

כבר הרבה זמן מתפללים ליום שזה יקרה שהכל ייחשף ויעשה סוף לאחת השיטות הכי אפלות בתולדות גור, שיישב אדם שזה כל עבודתו לחקור ולדרוש אחרי כל חסיד למצוא כל תורפה כל מה שאפשר להכות בו, על מנת להבטיח להחזיק אותו קצר שיהיה ממושמע אחרת ירמסו אותו, מדובר בתהליך של שנים במה שקורה כל כך הרבה זמן ואיש לא יוכל לעצור בעדו

מה קרה כאן, מה ביקשו, מה מצאו, ומדוע עשו את כל זאת, אשתדל לחלק את הדברים בכמה פוסטים ואעשה סדר ונתחיל במה מדובר

יעקב דוד רוזנבוים הוא הטרוריסט מספר אחד בגור, יותר נכון הוא עומד בראש מערכת הטרור, זה כל עבודתו מבוקר עד ערב סידרו לו פרנסה דרך עמותות (ראה פוסט אחר) והוא יושב במרתף מנהל תיקים כל חסיד חשוד שהוא לא 101 אחוז עם הרבי הוא פותח לו תיק שם מרכז חומר, וכשצריך הוא שולח להקליט אותו ואחר כך קורא לו ומפחיד אותו אומר לו או שאתה ממושמע או שנטפל בך

שיטות עבודתו היו שיטות נאציות, הוא היה מפריד בין גבר לאשתו, כאשר רצה להכות במישהו היה קורה לאשתו ואומר לה בשם הרבי כי עליה להעניש את בעלה או להיפרד ממנו, הוא היה יורד לחיי נשים וילדים והכל למען מטרה האחת והיחידה לספק את רצון ותאוות אותם יצורים אפלים שכל מטרתם הוא שררה ושלטון בכח

מהמרתף הזה רוזנבוים היה מנהל את מערכת האינטרנט של גור, שפירושו שליטה באתרים להבטיח כי יגיבו היכן שהוא רוצה שיגיבו, יש לו עד היום הזה ניקים בבחדרי שכל תפקידם למלאות את הוראותיו להכות במי שהוא חפץ, ובעבר היה נוהג להכניס לרבי להראות לו מה כתבו בשביל שיידע כי הוא לוחם גדול בשבילו

במשך השנים מאות חסידי גור עברו דרכו עינויים קשים, רשימת הסובלים ממנו אי אפשר לתאר, הוא דאג לפטר אנשים מעבודתם, לזרוק אותם מהשטיבלעך של גור טיפל בכל מי שלא היה נאמן במאת האחוזים לאו דוקא לרבי אלא לקבוצה מאוד מסויימת בגור וזה אשר גרם שקמו קבוצות חדשות ואלו החליטו אחת ולתמיד לעשות כאן סדר ואולי אף סוף לטרור הזה

הכל ידעו כי במרתף ההוא חומר רב, ולא היה זה פלא שהיה מי שתכנן פריצה לתפוס את מה שקורה שם ולראות מקרוב במה הוא מתעסק

ואכן זה קרה אתמול בלילה פרצו למרתף הזה, ומה שמצאו שם מדהים, אבל על כך תקרא בפוסט הבא

14 תגובות:

  1. הרה"ג יעקב דוד רוזנבוים שליט"א הוא יד ימינו של הרה"ק מגור שליט"א. עושה דברו ושליחו הנאמן. הסוטים שפרצו לספרייתו של הרה"ג יעקב דוד רוזנבוים שליט"א לא יינקו. מה שהסוטים אינם יודעים הוא שיש עותק מלא של כל הספריה - גם החומר המודפס וגם החומר הממוחשב - בכספות של בנק גדול בתל אביב. חוץ מהחומר של השבוע שעבר הכל נמצא ב"ה בכספות הבנק.

    המרדף אחר הסוטים וטיהורה של "גור" מפורנוגרפים והומוסקסואלים יימשכו ביתר שאת.

    יבורך הרבי מגור שליט"א!

    יבורך הרה"ג יעקב דוד רוזנבוים שליט"א, יד ימינו עושה דברו ושליחו הנאמן של הרבי מגור שליט"א!

    ונאמר: אמן.


    השבמחק
    תשובות
    1. הבעיה היא שהסוטים הגדולים הם הם אלו הרודפים ומשלחיהם ...
      הרה"ג, הרה"ק.

      זה שהמערכת הנוכחית משתמשת בכספי "הקדש" של מוסדות גור כדי לאסוף מסמכים וכדי לפתוח משרדי חקירה וכדי לשכור כספות לגיבוי החומר, זה דיו כדי להוכיח עם מי יש לנו עסק.

      כנראה בשביל זה נשלחו לחו"ל זוג הארכי טירוריסטים - הרה"ק אברהם מרדכי בורנשטיין - ואיתו עמו ידידו הרה"ג יצחק משה גוטרמן [חותנו של ראש איגוד צעירי הטרוריסטים הגה"ק ישראל אקרמן] לחו"ל לכמה שבועות כדי לגייס כספים לחממת הטרור בערד, כי שיהי עוד כסף לטרור. וע"כ אין אישור לאף מוסד נוסף להתרים בשבועות אלו בחו"ל.

      יבורך אסאד, יבורך סטאלין !!! על מסע הטירורים שהם עשו.

      ואגב פורנוגרפיה: שמעת פעם על בכיר הבכירים בגור שנתפס במעשה במקוה בבית וגן לפני כמה שנים והרב שטיינמן הובטח שיסולק - מה שכמובן לא קרה ??? ועל אחד מהבנש"קים מדרגה ראשונה בגור על מעשיו בישיבת חידושי הרי"ם ??

      מחק
    2. הנה קצה המזלג בשערוריה שהיתה עם המשב"ק בגור.
      אחד הבכירים בגור שהתלווה לאדמו"ר מגור ולהרב שטיינמן בנסיעותיהם לחו"ל, שוויצרי עם פאות ארוכות, אחרי שנתפס בבית בושת בת"א וכן עשה מע"מ עם בחור ליטאי בבית וגן, והוזהר ע"י הרב י. נויבירט שלא להתקרב יותר לבחורים ולא להשתמש במקווה בבית וגן.

      וכן הובטח להרב שטיינמן שלא ייצג יותר את גור בשליחויות בינו לבין שמעון גליק, ולא בנסיעות משותפות עמו, אך הנואף הנ"ל סידר מהר חירחור ריב בין גור לשטיינמן בכדי להוריד את העיסוק בו, ועסקני גור העדיפו להעלים עין בכדי שלא לפגוע בתרומות שהנ"ל משיג בכל העולם עבור האיחוד וביהמ"ד הגדול, ( דהיינו עשרות הארמונות שבנויות לתפארת עבור כל הבנשקי"ם, ובית המדרש נשאר מושפל ומוזנח עד שאול תחתיה.)


      הבנש"ק הנ"ל הינו היום ראש ומנהיג של הטרוריסטים, ובלי שום בושה הוא עוד חולם להיות מנהיג!!!

      אוי לאותה בושה ואוי לאותה כלימה

      מחק
    3. מגיב מס' 1 אתה הוכחה שלמקים הבלוג הזה הרב שאולוזון מגיע פרס ישראל (אצלנו החרדים אין פרסים הכל "לשם שמים")

      תודה לך שם בברןקלין הרחוקה

      מחק
  2. דעתי היא שהחברה שנמצא החומר בידם, חייבים להעבירו לרשויות החוק, ולמגר את הסאדיסט צמא הדם הזה, בלי שום רחמנות, אסור לרחם על אכזרים, כי בזה רק גורמים ליותר ויותר אלימות ושחיתות.

    השבמחק
  3. אם תרדוף את "הסוטים בגור" לא ישארן לכם "מורנו"!!!

    השבמחק
  4. לי ידוע שהרה"ק מגור עושה עליות נשמה בבריכה ג'קוזי והסאונה הפרטית של המיליונר פישר. וזה מעלה אותו מדרגת הק' לקוה"ק.

    השבמחק
  5. הודו לה' שהגיע היום שסוף סוף הבינו החסידים הנרדפים שאין דרך אחרת רק "עין תחת עין".

    המשיכו והצליחו והקב"ה יהיה בעזרתכם.

    השבמחק
  6. בדקנו את הנזקים. הם מזעריים ושטחיים. כל החומר בידינו ללא נזק או פגע. תחת הנהגתו של רבינו ובהדרכתו הנאמנה, הוועדה למען טוהר המחנה בראשות הרב רוזנבוים שליט"א תמשיך באיסוף החומר ובעבודת הקודש. גם את מי שניסו להצית את הספרייה של הוועדה למען טוהר המחנה נמצא. הם יושלכו מן המחנה, ילדיהם ייזרקו מבתי הספר וייאסר להשתדך עימם.

    השבמחק
  7. הטרור שודרג ל'וועדה לטוהר' , הבריון מונה לרב שליט"א, האלימות הפכה ל'עבודת קודש', השריפה ל'נסיון להצית', קן הצרעות הפך לספרייה' ורק פעמון החזירה ממשיך לקשקש באותם קולות - נזרוק \ נשליך ילדים\ נאסור להשתדך .

    השבמחק
  8. סטאלין היה מת על כאלה חסידים !!

    השבמחק
  9. חבל על הזמן !!! החומר מתחיל לזלוג החוצה.

    השיטות שננקטו במרתף האפל לא היו מביישות אפילו את המאפיות הגדולות בעולם.

    רוזנבוים ושות' תורידו לכל הפחות את הכיפה הזקן והפיאות, ואל תבזו את כלל הציבור.

    השבמחק
  10. נמצאו הקלטות רבות של שיחות טלפוניות בין רוזנבוים לאדמו"ר, שיחות איומות מסמרי שיער, לכשזה יתפרסם זה יגרום לזעזוע עמוק ורעידת אדמה בגור.

    מחכים בכיליון עינים...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.