רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 ביוני 2013

דרעי להרב עובדיה יוסף: בלעדי היית אפס אחד גדול אני עשיתי אותך ל'מרן'

צילום מהספר 'מרן' של ניצן חן (הצילום מעמ' 285
איזו חוצפה, הוא באמת מאמין כי בלעדיו הרב עובדיה יוסף היה אפס אחד גדול, כאן בעייתו של אריה דרעי הסבור כי אין לו תחליף וכי לפניו העולם לא היה קיים ולא יתקיים אחריו, וכי הרב עובדיה יוסף הוא יציר כפיו ולולא הוא היה עושה ממנו 'מרן' מי בכלל היה מסתכל לכיוון שלו

אלו מילים חמורות מאוד, אבל מציאות שהוא עד היום סבור כי הרב עובדיה יוסף היה עוד איזה רב שלעפער בלעדיו, וכי הוא חייב לו את מעמדו, ככה הוא עושה בכל פעם שהוא מבקש להכניע את הרב יוסף שיקבל את הכרעתו הוא אומר לו אתה שוכח מי עשה ממך 'מרן' בלעדיי לא היית מגיע לכל זאת, ואין ברירה להרב יוסף אלא להכנע הוא מפחד שמא הוא יוריד אותו מגדלותו

עכשיו אתם מבינים איך הוא מעביר אצל הרב יוסף כל החלטה, אומר לו שכחת מי עשה ממך 'מרן' אז בבקשה לפני שאני מגלגל את הגלגל בחזרה

5 תגובות:

  1. מאחד הבקיא בפרטים:
    הרב יוסף בנה את אריה דרעי במידה הרבה יותר משמעותית ממה שזה 'עשה' אותו. ובוודאי שכך אם נזכור שהרב יוסף הוא גאון פנומן בקנה מידה של דורות ואילו אריה דרעי הוא בחור מרוקאי המוני שלא הצטיין במיוחד בשום דבר עד שנתקל ביום-טוב רובין וחבריו שראו בו כלי ואמצעי ליצור את העוצמה הפוליטית שבשידוך הרב יוסף עם הרב שך.
    ומוטב לו לדרעי שלא נשאל במה הוא גמל ל'ג'מעא האשכנזית שעשתה אותו, הוא האכילם לאורך השנים בחרצני ענבים וקדחת על צלחת, תוך שהוא קורץ לפרענקים שלו: הנה נתקיים בשלכם יעבדוך עמים וישתחוו לך שיכנזים ואני גומל להם לאהבלים בממרח של ציפורים..

    השבמחק
  2. יש טוענים שגם עכשיו הכניסה שלו לשס באה בעקבות איומים שהפעיל על הרב עובדיה שאם לא יתן לו את השלטון בחזרה אזי בבוא העת יתנקם באכזריות בילדי הרב וזה מה שהביא את מרן להסכים להכתירו אף שמרן כבר מזמן לא סובל אותו אבל זה ברור לכל הקרובים שאריה לא סופר את מרן אלא מוליך אותו ועושה בו שימוש כחפצו והוא באמת חושב שהוא עשה את מרן הערכה הייתה לו רק לרב שך וזה לא סוד !

    השבמחק
  3. מה שנכון נכון. יש הרבה רבנים ספרדים שהיה אפשר להמליך, אבל הרב דרעי שליט"א בחר ברב עובדיה והמליך אותו. הרב עובדיה חייב הכל לרב דרעי שליט"א.אלמלא הרב דרעי שליט"א היה הרב עובדיה היום פנסיונר אלמוני בירוחם, ובניו ונכדיו היו עובדי יצור בבתי חרושת. היום כולם רבני ערים מסודרים למרות בינוניותם וכשרות "בית יוסף" מכניסה מליונים למרות בינוניותה. הרב עובדיה צריך להתפלל לשלומו של הרב דרעי שליט"א שלוש פעמים ביום. הרב דרעי שליט"א עשאהו, ולו חייב הרב עובדיה את קיומו.

    השבמחק
    תשובות
    1. כבר אמרנו שדרעי הצעיר היה מחוסר פרנסה ומעמד גורנישט מיט גורנישט ולא היה בו כדי 'להמליך' על חתותולי הרחוב ולא על משחקי הששבש והרב יוסף גדול מרבן שמו זה שבעים שנה.
      לי אישית אמר דרעי בשנה שהרב שך התחיל לשים להם לש"ס מקלות בגלגלים 'נשק הבחירות שלי הוא הרב יוסף.. ודרעי כמו דרעי עם אופיו המגעיל גם התלונן בפני על הרב יוסף 'שמטריד אותו' בבקשות קטנות.
      דרעי הוא ברנש איום וצר לי על הרב יוסף שבנו דוד קל הדעת הביא אותו לביתו.

      מחק
  4. אתה מקבל לשון הרע ומפרסם אותו בלי חשש.
    השנאה שלך לכולם מעבירה אותך על דעתך.
    טיפש קטן.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.