רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 26 ביוני 2013

אהרונוב שילם משכורות מתחת לשולחן - הדברים התגלו במסגרת משפט עם עובד

מאת חב"דניק

הנה זה בא הכותרות נגד אהרונוב. הזהירו שזה יגיע והנה כבר הכותרות אתמול בתקשורת נגד יו"ר חב"ד אהרונוב שכעת החל למלוך בזכות המשיחיסט הרב וילישנסקי שהכתיר אותו לראש חב"ד. 
מה יענה וילישנסקי כאשר יגיע כתב האישום גם אז הוא יגלגל עיניים לשמיים ויעבוד שוב על המשיחיסטים כפי שעשה להם הפעם שאחרי שהשקיעו בו מליוני שקלים לייזי וילשנסקי בנו אץ רץ לסגור לו דיל עם אהרונוב. 
הרב שאולזון תציל את חב"ד מידי וילשנסקי ואהרונוב והכוכב החדש לייזי וילשנסקי. הנאנקים תחת גלות אהרונוב ווילשנסקי

9 תגובות:

  1. שימעל'ה פיזם, די!! נמאסת!!
    כמה אתה כבר יכול לחלל את שמו של הרבי ואת שמה של חב"ד, מספיק כבר!!
    הרבי בוכה בגללך.
    כל יום אתה מחפש בכוח להמציא משהו ולעשות ממנו צימעס נגד שלוחים של הרבי, ולא אכפת לך עם בדרך אתה גם דורך ובועט בבוס שלך הרב וילשאנסקי (שפתאום אתה גם לא יודע לאיית את שם משפחתו...)

    מאוד כאב לי לראות אותך במוצאי צום י"ז בתמוז (שבתקופה זו צריך להוסיף באהבת ואחדות ישראל) מסתובב עם הסמארטפון שלך ומראה את הכתבה הזאת לכולם בגאווה, כאילו יש כאן איזה דידן נצח, רחמנות! עוד קצת חילול שם ליובאוויטש נעשה בעיתונות הכללית ואתה רוקד על זה כאילו הרווחת בלוטו.

    אחר כך שראית אותך יושב עם לייזר אשכנזי (בנו של הרב חיים ונכדו של הרב משה) ומדבר איתו על הכתבה ואיך אפשר להוציא ממנה עוד משהו שכביכול ישנה את דעת הקהל בחב"ד, אמרתי בליבי, מעניין תוך כמה זמן נראה על זה כתבה ב"בעולמם של חרדים" ומעניין אם שוב תמשיך ללכלך על הרב וילשאנסקי כמו שאתה עושה לאחרונה.

    וחבל שאתה מחלל ומגדף את שמו של הרבי, הן בפירסום הקשור לאג"וח שרוב מה שאתה שולח לכאן בשקר יסודו והן בפירסום הפוליטיקה הפנים חבדית בעיריית צפת, הרב וילשאנסקי גידל אותך והוא זה שנותן לך משכורת, מאוד מוזר לי שככה אתה בוגד בו.

    אחרי זה עוד אתה מעיז להקים ארגון שנקרא "התאחדות החסידים".
    תפסיק לחרחר ריב ולחפש אקשן, תתעסק רק בטוב אם אתה בכלל זוכר מהו טוב וד"ל...

    השבמחק
  2. הנה זה מתחיל ראו הוזהרתם רבנים נכבדים אל תגידו לא ידענו וכו בסוף על ראש הגנב בוער הכובע אוי כמה חילול השם מצגר קטן לעומת אהרונוב השודד

    השבמחק
  3. זו רק ההתחלה...
    פרשת מיידוף ומצגר הולך להיות בדיחה ליד פרשת אהרונוב...

    השבמחק
  4. לא יודע מה אתה רוצה משמעל'ה, אני כתבתי את זה ואם תביא לי את האמייל שלך אני גם יזדהה בפניך (אין לי יותר מידי סיבות להגן על שמעל'ה אבל אין לי גם שום עניין ליצור סכסוכי חינם וזה מה שאתה עושה!).

    קשה לי להאמין שבאמת מני פרידמן כתב את זה, הרבה יותר הגיוני שמטומטם אחד רצה להרוויח פה שתי דברים במכה אחת, גם להתנגח בשמעלה וגם על הדרך לסכסך אותו עם עוד כמה אנשים...

    אתה אדם דמוגוג, נבזה ושפל שעוד מעיז לדבר על אהבת ישראל. תתבייש לך!!!

    לייזי עשה טעות, זה בסדר, אנשים שלא עושים לא טועים. אבל החכמה זה לקום ולהגיד טעיתי ולא להתבייש בזה.

    השבמחק
  5. וואי, כמה שאתה צודק!

    אני כל הזמן רואה את אותו מנובל מחלק בשבתות פשקווילים בגנותו של אהרונוב, ואני לא מבין, מה אותו טיפש חושב, איזה תועלת תיצא לו מכל זה ובכלל מה הרווח האישי שלו חוץ מלעורר פרובקציות, והוא כידוע לכולם חובב אקשן.

    ובכלל, למה זה אמור לעניין אותי, בשביל מה הרבי מינה בי"ד באה"ק אם לא בשביל לדון בעניינים הפנים חב"דים.

    לא, אבל הוא בטוח שאם הוא ישנה את דעת הקהל בחב"ד אז זה יגרום ללחץ על הרבנים, טיפש מטופש.

    וזה שהוא מלכלך ברבים על וילשאנסקי, זה שוב בשביל הפרובקציה והבלאגן, שזה התחביב שלו ועוד יותר זה בשביל לטשטש את זהותו, כי אחרי הכל הוא עובד בישיבה שלו.

    הוא כבר חתום על כמה פרבוקציות, שאחד מהם היה מזימתו לסגור את עיתון כפר חב"ד - שופרו של הרבי ע"י הראיון שנעשה איתו, מזימה שכשלה וב"ה העיתון יצא לדרך חדשה ובריאה.

    מי ששואל מאיפה הכסף? מי מממן לו את כל הכסף של פירסום הפאשקווילים, אז כמובן בשביל זה קם ארגון שנקרא בשם המגוכך "התאחדות החסידים" שבא לסכסך בין החסידים, הארגון הזה מתרים אלפי אנשים על הגרלה חודשית לנסיעה לרבי, ומי שבאמת זוכה מקבל 700$ שזה לא קרוב לכרטיס.

    בברכת יתמו חטאים ולא חוטאים, וכביטויו של הרבי "והיא לא תצלח"

    השבמחק
  6. מדוע אינכם מביאים את סוף הכתבה? הרי יוסל בלוי שנלחם נגד אהרונוב אכל אותה בגדול. בית המשפט דחה את טיעוניו ועוד הוסיף הוצאות משפט לבליניצקי המסכן שבלוי שולח אותו לבתי משפט.

    זהו סופם של המדיינים!

    השבמחק
  7. כן, זה אני שמעל'ה פיזם, ואני לא מתבייש לומר בפה מלא, אני הוא זה שפירסמתי כאן את רוב הכתבות בגנותו של אהרונוב ואני גם בלנ"ד ישתדל להמשיך לפרסם את האמת שזועקת לשמים, אסור שהמצב ימשך.

    לענ"ד ההתנהלות של אגו"ח, צריכה לפעום ולבעור אצל כל חסיד בלבו פנימה, ועם כל כך הרבה שחיתויות שקורות במוסד של הרבי איך אני יכול להישאר בשקט לשתוק ולהסתכל מהצד, אני מרגיש שבשביל כבודו של הרבי אני חייב שיבינו שזה לא חב"ד ולא חסידות ולכן אני מפרסם פשקווילים לכל אנ"ש וגם שולח לאתרים שמוכנים לתת במה לדברים אמיתיים.

    הרב וילשנסקי טעה במלחמתו באהרונוב וזכותי המלאה לומר את דעתי ללא מורא, וכ"ז למרות שאני עובד אצלו בישיבה.

    הארגון שאני מנהל מטרתו לאחד בין החסידים, ואין לו קשר למלחמתי האישית באהרונוב וב"ה הארגון משגשג ופורח, יסבלו הקנאים...

    אגב, תודה למגיב שמנסה לשמור ולהגן על כבודי, אני מספיק גדול ומספיק בוגר בשביל להסתדר בכוחות עצמי, בכל מקרה תודה על הרצון הטוב

    השבמחק
  8. ווילשאנסקי נמנע!
    נ
    מ
    נ
    ע
    !

    אתה הבנת את זה ברוך?!

    להיפך!
    המצב כולו לטובתו בסבב הבא אחרי שהאוויר בכפר יהיה נקי מהשמנצ׳יק הלווה המפורסם

    ווילשאנסקי לא יוצא אפילו אם לכלוכון על הסירטוק
    עוד יתחננו אליו שיקח את היו״רות כדי להציל את חב״ד
    (הוא יסרב לדעתי...)

    ממשיך ללקק את האצבעות
    שילוב של אסטרטגיה וסייעתא דישמיא...

    השבמחק
  9. מי שהיה אלוף התחמונים ולתת משכורות ללא תלוש, או חצאי דיווחים, היה יוסל בלוי כשעבד בישיבה והיה מנהל הבית ספר למלאכה, איך הוא לא מתבייש והיד שלו לא רועדת להתלונן על אהרונוב בדברים שהוא היה אלוף בהם...הפלא הגדול שיש לו שיתוף פעולה כמו בין מדין למואב, עם מי שעד היום נותן משכורות בשחור וחצאי משכורות כשיטה קבועה, ישיבת צפת של וילשנסקי...אבל המטרה של חיסול "אויב האנושות" יוסל אהרונוב, מקדשת את כל האמצעים...אתם מתנהגים כמו חדלי אישים שאין להם אלוקים...אבל המתחיל עם אהרונוב מתחיל עם שולחו...ואתם כולכם שילמתם ותשלמו את המחיר...ראו הוזהרתם

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.