רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 16 ביוני 2013

שורפי הקולות של בן ארי: אתם אשמים בכל גהינם כלה ואתם אינם כלים


לכבוד הרב חיים שאולזון שליט"א
 
שורפי הקולות של בן ארי החליטו לצאת מהחורים חצי שנה אחרי הבחירות והם מצהירים צדקנו ששרפנו נמשיך לשרוף ולהרוס כל מקום. והפעם עוד כתבו לך שבזה שהם שרפו קולות הם הצילו את עולם התורה.
 
ראיתי משוגעים חסרי בינה ראיתי מאושפזים בכפייה אבל חולים כדוגמת מצביעי עוצמה לישראל זה סוג מחלה הכי נוראה. הם שורפים ושורפים וצועקים צדקנו והבאנו הצלה לעם ישראל. משוגעים תרדו מהגג.
 
מילא תהיו נטורי קרתא אל תלכו לבחירות. גם הלכתם והבאתם נזק יחד עם אמסלם של קרוב לחמישה מנדטים. אותם חמישה מנדטים היו משנים את מפת הקואליציה מהקצה לקצה. לפיד לא היה בר שיח בכלל ותראו מה גרמתם.
 
ואני מתכוון בעיקר לאותם שוטים מחב"ד שמשחקים כל בחירות את המשחק הזה של שריפת קולות החל מתקופת אליעזר מזרחי. אני זועק לשורפים הרף!!!
 
חיים שאולזון
 
אתה היחיד שהתרעת שהם ישרפו וישרפו וכתבת שאלו יהיו התוצאות, אני זוכר שקבלת צעקות למה אתה כותב נגדם הם הרי אוחזים במנדט הרביעי והחמישי אליפו סיפרו לנו שיש סקרים שהם כבר במנדט השישי, ואתה היחיד שצעקת שהם שקרנים ובכך הצלת עשרות אלפי קולות שלא יצביעו להם.
 
אף אחד לא הגיע להתנצל בפני חיים שאולזון שזעק מקירות ליבו כפי שעשה בתקופת אליעזר מזרחי. רק בזכותך בן ארי לא שרף עוד כמה אלפי קולות ובכך הצלת את המנדט השביעי של יהדות התורה במקום שבן ארי ישרוף עוד עשרת אלפים קולות.

תגובה 1:

  1. ואולי בגלל הצעקות של שאולזון אלפים שחשבו להצביע להם לא הצביעו ולכן לא עברו את אחוס החסימה?
    למען הגילוי הנאות: לא עכשיו ולא בעבר תמכתי בעוצמה לישראל

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.