רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 13 ביוני 2013

מושחתים נמאסתם! - לא כשר ומסריח

מאת עקיבא וויינגרטן

סאגת בחירת הרבנים הראשיים ממאנת לרדת מסדר היום, וגם לא נראה שיש תוכנית לשינוי באופק, שוב ינסו פוליטיקאים להתאים את החוק, שוב ידחו את מועד הבחירות, ובינתיים בדבר אחד יכולים הרבנים עמאר ומצגר להתנחם, שימשיכו לכהן במשרתם עד אשר ייתמו כל המלחמות והדילים, כנראה ע"י הנוכל והאלים היותר גדול "מנבחרי הציבור".
גם אם המילה האחרונה עוד לא נאמרה בנושא, טוב שהפילו השבוע את 'חוק עמאר', אני לא נכנס לעניין מי ראוי יותר לכהן כרב ראשי, אין זה מן העניין. אבל כל הסיפור הזה של התאמת החוק למועמד כזה או אחר מסריח מיסודו, כי אם אפשר פשוט לשנות את החוק לפי דיל פוליטי שמותאם אישית לרב איקס, אולי כדאי לבטל את כל החוקים הקשורים לבחירת הרבנים, הרי בין כה ישנו את זה לפי מידת הרצון והדילים, ברוב עזותם וחוצפתם הם הפוליטיקאים אפילו לא מתביישים בזה, לא מנסים להסתיר את מטרתם.
אם היו רוצים לשנות משהו ולפחות כלפי חוץ להציג עמדה עניינית ומקצועית, היו צריכים להצהיר שכל ההתעסקות בחוק ייכנס לתוקף רק לקדנציה הבאה, לתקופה שאף אחד לא יכול עדיין לנבאות מי יהיו המתמודדים ומה יהיו מאזני הכוחות. וכך שיהיה בכל פעם שירצו לשנות משהו, שזה יהיה רק לפעם הבאה.
כי בינתיים מה שהצליחו לעשות, זה לרמוס את כבוד לשכת הרבנים עד עפר, מחר כשיצא הוראה מהרבנים הראשיים נדע כולנו איך להתייחס לזה, רבנים שנבחרו ע"י דילים מוציאים משהו שכנראה קשור לעוד דילים שאין לדבר סוף. כמאמר הכתוב: 'רב מטעם', לא רק מטעם המדינה כמו שהקנאים מכנים אותם, אלא רבנים מטעם דילים פוליטים מסריחים.
לצערי כי רב, בתוך עמי אנוכי יושב ומכיר את מהות המושכים בחוטים, לא טובת רב כזה עומדת לנגד עיניהם, ובוודאי שלא טובת המדינה, אלא עוד דיל פוליטי מסריח שתחליף את קודמה וכך תתגלגל הדבר עד אשר יבלו אצבעותינו מלכתוב עוד מאמר נגדם, כי עצם המחשבה על בחירת רבנים תעלה בנו סלידה וצחנה מסוף העולם עד סופו.
כל הכבוד לכם "נבחרי הציבור" שלנו! תמשיכו כך!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.