רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 19 ביוני 2013

מלחמת הרב וואזנר בויזניץ התובע לפנות את השטח לבניה מטרתה לפתור את חלוקת הירושה בין בניו בטרם מותו - לכן אינו מתפשר

מאת וויזניצער

כבוד הר' שאולזון.

הדברים שפרסמתה אמש בשם הרב וואזנר נכונים !!!

ומה שהוספתה היום גם נכון ומבאר את הדברים. ואני אוסיף עוד חידודים ששמעתי מבכיר מאוד בויזניץ + ר"מ שמלמד אצל הרב ואזנר ואולי עוד יתבהר התמונה.

א. אכן חיים מאיר ויזל (חבר מועצה במודיעין עלית) פעל בשביל שיקבלו את השטח, ולכן קצת תמוה שעכשיו הם נלחמים בויזניץ, לו ידע מראש אולי היה מחכה עם הקצאת השטח.
ב. בענין מועד הכניסה לבנין הקבע של ויזניץ, ואז פינוי הקרואנים והתחלת הבניה של שבט הלוי, כאן פורסם שזה 3 חודשים, אך לפי דברי אנשים בויזניץ ! מדובר על הרבה יותר זמן ולכן התסבוכת. כמו כל בנין שנבנה יש תוספת זמן מהתוכנית הראשונהץ

ג. היו מויזניץ אצל הרב ואזנר והציטוט המדויק: "לא ידעתי יום מותי", וכוונת הדברים ופירושם, שהרב ואזנר רוצה לעזור לבנו לבנות את בנין הבית כנסת, ויוצא מתוך הנחה שכל זמן שהוא חי הוא יכול לסייע לו אצל גבירים, לעומת זה אם בנו יתמודד עם הנושא הכספי לאחר 120 של אביו הגדול הדברים כידוע יהיו אחרת לגמרי.

ד. בויזניץ באמת קצת המומים מהיחס והבהילות בחצר הרב ואזנר, ומשערים שיש שם הכתבות לכיוון הרב.

ה. הלחץ בחצר הרב ואזנר, להרחיק את הבן של הרב ואזנר לברכפלד עוד בחייו בכדי להשאיר לרב חיים ואזנר שבא מלונדון, שטח נקי... לאחר 120 של הרב ואזנר.

2 תגובות:

  1. העיקר שהרב וואזנר מסדר את מותו, ודואג לבנו שירש אותו, ואומר לא ידעתי יום מותי השכם והערב. כל השאר לא חשוב

    השבמחק
  2. נוסף לכך,הרב אומר איןל-ו את הכוח לבוא לבית הדין מסכן שכמותו ,בטח לא שמע על טוענים רבניים, ומוסיף תנו--לי-לבנות קבל כוח לבנות, אבל לא להפסיד בדין תורה!! אי אי אי על זה נאמר פני הדור כפני הכלב והחזיר.

    יהודים ,בפעם הבאה שתצטרכו להתדיין עם משהו,אמרו עזוב אין-לי כוח תנו לי-לעשות-מה שאני רוצה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.