רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 18 ביוני 2013

צפת לקראת מהפך


3 תגובות:

  1. צפת בדרך למהפך, אבל לצערנו זה יקרה עם שוקי אוחנה בראשות העיר.

    אחרי שהתברר שרונן גנון מש"ס וכנראה שגם עסקני חב"ד הולכים עד הסוף עם אילן שוחט בכך הם מחסלים באופן סופי את הסיכוי למועמד חרדי, וסוללים את דרכו של שוקי אוחנה.


    לכן עכשיו כל המועמדים שיוזכרו לעיל ביחד עם שוקי אוחנה, והעסק כבר די ברור מהפך עם מועמד הליכוד שוקי אוחנה ולא עם מועמד חרד, מי שכבר הצהירו שילכו עם אוחנה: קאליך(ברסלב), חדד (דת"ל) קרליץ (ליטאי),ליפשיץ (כלל חסידי),שבבו (ש"ס),סבח (חב"ד).

    כוחנו באחדותינו, בש"ס יש דיקטטורה בגלל שדרעי נכנס למערכה כאן, אבל מה שמפליא הוא שהחב"דניקים שבכל מערכות הבחירות הטיפו לנו שצריך להצביע למועמד החרדי ביותר, וכך גם הרבי זצ"ל אמר והורה לעשות, אז דיבורים לחוד ומעשים לחוד, וכמובן כסף יעוור עיני חכמים ויסלף דברי צדיקים.

    השבמחק
  2. בבקשה לדייק, הרבי כתב להצביע למפלגה החרדית ביותר ולא למועמד החרדי ביותר ובכלל כל זה מדובר לגבי הבחירות לממשלה ולא בבחירות המקומיות, שם חב"ד גם מתמודדת.

    בכל מקרה כמו במערכת הבחירות הקודמת שחב"ד תמכו באופן רישמי בישי מימון, ור' חיים פויזן (חתנו של הר' אורנשטיין) עשה קמפיין בחב"ד לטובת מועמד אחר, ככה שבתוצאות בערך חצי מחב"ד לא בחרו במימון, מן הסתם שגם הפעם רוב החבדניקים (ואני הקטן בתוכם) ג"כ לא נלך עם אילן שוחט למרות תמיכתו של אוחיון.

    איך שהבנתי מהבן של הר' וילשאנסקי שר' משה אוחיון הוא איש אמונו של שלמה רסקין (קודמו בתפקיד וחבר בוועדה שמחליטה על המתמודדים) ולכן הוא זה שעומד בראש, ואם העסקנים החרדים רוצים לשים מועמד חרדי אז מבחינתו הוא הכתובת היחידה, לצערנו ר' משה אוחיון בכמה וכמה מקרים שרף את קשריו במועצה עם המגזר החרדי ומאידך ר' יום טוב סבח בנה וטיפח את קשריו עם המגזר החרדי ולכן הם מעוניינים אך ורק בו.

    השבמחק
  3. מאי שנא התם הבחירות לממשלה שצריך לבחור בחרדי ביותר ומאי שנא הכא שמותר לבחור בחילוני ביותר.


    אני בטוח שלרבי מלובביץ' אין נחת מחסידיו בצפת, נותנים להם את ראשות העיר על מגש של כסף והם מטעמי כבוד ויוקרה מעדיפים לתמוך באילן שוחט, מועמד שידוע לכולם כאנטי דתי מוצהר.

    לדעתי עסקני חבד עוד יבכו הרבה על פספוס ההזדמנות הזאת, בעוד שדי ברור שאם אין מועמד חרדי אז שוקי אוחנה לוקח בגדול ואז בכלל חבד יאכלו אותה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.