רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 ביוני 2013

הצד השני - מליץ טוב על מצגר

אני חבר של הרב מצגר הוא לא שולח לי שנה טובה אבל נפגשתי איתו  מספר פעמים אחרי שנבחר להיות רב ראשי ובכלל לא שמעתי עליו קודם שנבחר
כן הוא מאד נחמד כבן אדם, מעולם לא נזקקתי לעזרתו אולם משיחות שהיו לי איתו התרשמתי כי הוא ישמח לעזור מה שמאד בלט לי אצלו זה לימוד הזכות על כולם מהחרדים בבית שמש ועד אריק שרון בהתנתקות גם שהוא היה נגד מעשיהם הוא לימד עליהם זכות 
כיום שהוא נעצר ואני רואה את כולם קופצים ושוצפים עליו וכל פרט רכילות מאומץ כתורה למשה בסיני אני רוצה להעלות כמה ספקות ולהביע את דעתי
מישהו מאמין שהומו יכול להתגייר
מישהוא מאמין שהרבנות שנשלטת על ידי החרדים תיתן יד לגיור הומואים
 ושהרב מצגר בעצמו מעורב בגיורי הומואים
האם הרב מצגר גייר בכלל  ?
ומה הסיכוי של הומו יתחיל יאמין בדת שקוראת לסקול אותו ואת הבן זוג שלו או שהומו ישכנע את הבן זוג הגוי שלא שיתגייר כדי שייסקלו ביחד.
לכן מר שאולזון היקר בחרת לעזור לציבור החרדי ולפקוח את עיננו ואתה אוהב לעשות מכל הגדולים בשר ודם אנא אל תפריז במעשיהם כי זה לא עושה את זה אמין.
נצא מנקודת הנחה שאין עשן בלי אש ומצגר קצת סוטה ואולי יש בו משיכה לגברים עם שרירים דבר שלא בשליטתו הוא לא בחר להמשך לגברים עם גוף מוצק וזה כשלעצמו אינו פשע בפרט שהוא מצניע את זה
גם אם הקרובים אליו ביותר יכולים להבחין בכך. עדין זה לא עבירה מאוריתא, רבנן או שולחן ערוך
וכן, הוא ניצל את מעמדו, כמו שכולנו היינו עושים ולקח אחוזים על תרומות שגייס.. כמה ראשי ישיבות מקבלים אחוזים על כל תלמיד חוץ שהם מגייסים בחו"ל ועל תרומות, וכמה אברכים אשכנזים וספרדים מסתובבים ברחוב 47 42 ו 34 במנהטן עם הפראק צופים בכל תועבה קיימת בשביל אחוזים מהתרומות
אז ביג דיל הוא עבד בעבודת משולח מהצד על זה רוצים לזרוק אותו לכלא ... מקסימום קנס קטן... ושיישלם את מה שהרוויח ונגמר הסיפור
אבל אותה מוזנחת מסריחיטית מועלם, שיודעת טוב טוב את הפרטים, וכדי שמעומד מסריחיסט כמוה שכל מהותו לפגוע בנו בחרדים יבחר להיות רב ראשי היא מפרסמת תחת שמה המנוול שמועות ושקרים מטונפים על מצגר? פה מונח הכלב או הכלבה ולחייה אתה צריך לרדת כי היא זאת ששונאת ופוגעת בציבור החרדי שאתה מנסה לעזור לו

2 תגובות:

  1. וואו, אם זה מליץ טוב, מה זה מליץ רע?
    מצגר, אמור לי מיהם חבריך ואומר לך מי אתה.

    השבמחק
  2. אין פה שני צדדים,
    הרב מצגר היה טוב לכל הציבור חילונים ספרדים ואשכנזים כולל ליטאי וחסידים.
    הרי במילא כל אדם הולך אחרי פסיקת רבו ואף אחד לא סומך על הרבנים הראשיים שכל מה שנשאר להם זה לייצג את מוסד הרבנות
    ואת זה הוא עשה יותר טוב מהרב עמר בגלימת החיזבאלה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.