רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 24 ביוני 2013

הרב ברלנד בשבת כבר ידע כי נכדו יתאבד ואמר לגבאי כי נכדו בדרך לרבי נחמן

אני מאוד אוהב את הסיפורים האלו כשמספרים אותם לאחר מעשה, נראה אותם פעם מספרים לפני כן שזה אמר וזה יקרה. לצערנו לא רק במקרה הזה בהרבה מקרים נשמע איך שחסידים שוטים אומרים הרבי אמר הרבי ידע הוא כבר לפני שבוע אמר כשלמעשה מפברקים אחרי המעשה ואומרים כי הרבי אמר

בברסלב מספרים היום סיפור כזה: הגר"א ברלנד בשבת אמר לגבאו גבי בן ארוש "הנכד שלי נתן תפלינסקי בדרך לרבינו הקדוש". - האם אתם מאמינים, אני לא, אבל זה מה שהם מספרים כי הרב ברלנד כבר בשבת ידע כי נכדו יתאבד

כאן הם מוסיפים כשהרב היום שמע על הבשורה, נשכב על הארץ, וקרע את בגדיו.

השאלה שלי היא מה הוא אמר על עצם ההתאבדות האם הוא יודע כי הוא הגורם להתאבדות, ואיך הוא מרגיש?

10 תגובות:

  1. שמעתי שהרב ממליץ לשאר נכדיו גם כן ללכת לרב נחמן. הוא אמר "רבים העצים ביערות ירושלים".

    השבמחק
    תשובות
    1. טיפש, זה לא נושא לליצנות!

      מחק
  2. המגיבים בצער24 ביוני 2013 בשעה 2:29

    איך אתם מעיזים להוציא לעז, הרי באבו כביר הגיעו למסקנא שנבע מהתייבשות במהלך התבודדות, גורו לכם מיום הדין.
    מסכימה עם מגיב 1, לא בטוח שהוא התאבד, מכיוון שבני אדם זועקים לחיים ואינם מעוניינים כלל להתאבד, יתכן שלמישהו או לרשות כלשהי היה אינטרס לביים התאבדות, במיוחד אם רודפים את הקהילה שאליה הוא השתייך, ואני בכלל מתנגדת לקהילה הזו אם זאת הקהילה שמככבת הרבה בחדשות לאחרונה, אך מחריד ומזוויע לחשוב שרשות כלשהי ביימה התאבדות על חשבון אדם צעיר, אני באופן אישי מבלי להכיר כלל את האדם לא מאמינה שאדם קם והתאבד, אני יודעת שהיו בעבר מקרים שהרשויות שביימו אירועים מזוויעים, כנסו לבלוג הבא ותחכימו:
    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?blogid=130455

    השבמחק
    תשובות
    1. המשטרה: "המנוח נעדר מיום שישי האחרון. מבדיקת האירוע עולה כי מדובר בהתאבדות".

      מחק
  3. עצוב. אני מרגיש ממש עצוב.

    השבמחק
  4. הוא ידע והניח לו להתאבד? הם מתכוונים להתלונן נגדו?
    קשקשנים...

    השבמחק
  5. מאיפה הרשעות הזאת, רשע עלוב נפש מנוול. אתה יודע מי זה אביך? אתה בטוח?? חבל שלא נהפכה שיליתך בלידתך.

    זו רשעות של ממזרים.

    ואני אחד שמתעב את הרב ברלנד עשרות שנים כשרבים כמוך החזיקו ממנו אליל.

    השבמחק
  6. אחד שמכיר מקרוב24 ביוני 2013 בשעה 7:12

    אני לא יודע מאיפה אתה לוקח את הדברים האלה, אולי משמועות שרצות בפייסבוק. הרב ברלנד לא אחד שמדבר דברים של רוח הקודש והשגות, כל מי שמכיר אותו הוא מדבר רק מתורה ותפילה. יש מלא שיעורים שלו ביוטיוב, אפשר לשמוע ולהתרשם.
    סתם מנסים להלביש לו דמות של בבא או אדמו"ר. הוא יותר ליטאי מאשר חסיד.

    השבמחק
  7. נקווה שהשם יאיר לכם ויסלח לכם וגם לי על כך שאתם מביעים דעה שלילית בדבר שאתם לא בטוחים בו ומן הסתם בעלילות שווא ונותנים לזה כח שופטים לצד השלילי בשביל לשכנע את עצמכם שזה לא הדרך. חברים יקרים הקדוש ברוך הוא נתן לכם זכות בחירה אתם לא חייבים יש לכם את האפשרות לעשות מה בא לכם אבל יש תורה שהשם ציווה לילך בא ואם אתם לא רוצים תודו שאתם מפחדים לגלות שזו האמת ופוחדים כי קשה לכם לעשות צעד ובשביל זה אתם מלכלכים שמם של צדיקים שסובלים ועוברים תלעות בכדי לכפר על עוונותינו

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.