רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 ביוני 2013

אורי לופוליאנסקי לא מתמודד על ראשות העיר

ואלו דבריו של לופוליאנסקי בכבודו ובעצמו:

"תודה לכל המפנטזים (והמסוייטים...) על התפקיד החדש שהלבישו לי בדמיונם. (ראש העיר...)  מצטער לאכזבכם (או לשמחיכם). רשמו לפניכם: אני לא מעלה אפילו בדעתי או בדמיוני (ויש לי מעט דעת והמון דמיון...) להיכנס לתפקיד פוליטי כלשהו. (לטובתי ולטובת הפוליטיקה...). מצד שני אני לא כועס על ממציאי הסיפור הדימיוני. אני עושה זאת כל הזמן (ואפילו מתפרנס מזה). אין לי שום זכות למנוע את הכיף הזה מאחרים... שבת שלום.
אורי לופוליאנסקי. שהקמתי את יד שרה, יועץ חינוכי, אב וסב שמתעקש להמשיך להיות אזרח בעיר הילדים והנוער. אני מעדיף וממליץ שתפקיד ראש העיר יועבר לרב אלי ישי שהוא איש עשיה והקים את ש״ס על רגליה במשך כ11 שנים אני מברך אותו שיעשה חיל בעיר ירושלים ויזכה לעשות שלום ואחווה בעיר בכל כך שסועה בירתה של מדינת ישראל וידע לפייס בן חרדים דתיים חילונים ערבים ונוצרים כאחד, שבת שלום ומבורך אורי לופוליאנסקי

תגובה 1:

  1. אכן אלי ישי ראוי לתפקיד ראש העיר ירושלים ואם יחליט להתמודד, קולי הדל מובטח לו

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.