רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 21 ביוני 2013

השקרים, והזיופים, ממשיכים

מאת בן תורה

כידוע לכולם במהלך כל השנה האחרונה הופצו אלפי שקרים ע"י ביטאונו של נתי גרוסמן בשיתוף פעולה פורה עם קווי הנייעס ואתרי האינטרנט
זיופים, שקרים תככים ומה לא

והיום שוב זיוף נחמד
לאחר שמנהלי הסמינרים שטחו בפני מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א את הפרצות שמנסים גורמים שונים לעשות ולשלוח את בנות ישראל למקומות לימודים בעיתיים, כתב הגראי"ל שטיינמן מכתב שנשלח ע"י ראשי ומנהלי הסמינרים לכל מנהלי מוסדות החינוך של בנות ישראל שם נכתב על "חובת השמירה על בנות ישראל שלא ללכת וללמוד במוסדות אשר אין רוח חכמים נוחה מהם שמלמדים בהם לימודים אקדמיים וכו' ובפרט כאשר המורים שם אינם ראויים ללמד בנות ישראל וביניהם אנשים שאינם שומרי תורה ומצוות"   .        

וראו זה פלא שבוע ימים לאחר שהמכתב נשלח לכל המוסדות, החתימו נתי גרוסמן ויוסי פטרוב את ראש ישיבת מעלות התורה על המכתב והכניסו אותו הבוקר לביטאונם.

לא די בזה אלא שלמרות ההחתמה המגוחכת על המכתב שנשלח כבר לפני שבוע ימים, אותם אנשים פורצים בימים אלו פרצות הפוכות בדיוק ממה שפרסמו הבוקר, גורמים שונים יוזמים להקמת סמינר לבנות אמריקאיות בשכונת הר נוף בירושלים עם כל הלימודים האקדמיים האפשריים שנאסרו ע"י גדולי ישראל, אך כמובן אותם אנשים שזייפו הבוקר את המכתב הנ"ל קראו לאותם יוזמים ויוזמות להקמת הסמינר המדובר ואמרו להם תעשו זאת בנשיאות.... ותמורה לכך תקבלו תמיכה, כי כשמודבר על כסף, כבוד מדומה הותרה הרצועה על ידם ה"י.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.