רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 11 ביוני 2013

ג' תמוז - חב"ד ניצחה את הרב שך

מאת חיים יוסקוביץ

בפרספקטיבה של 19 שנה שחב"ד מציינים היום את ג' תמוז הפטירה של הרבי זצ"ל, זה הזמן שאפשר לעשות חשבון מי ניצח ומי הפסיד במערכה מול חב"ד. כולנו היינו שם וזוכרים את המלחמה שהוקמה דגל התורה והבחירות הכי סוערות בציבור החרדי בתשמ"ט. יתד נאמן הוקם מספר שנים קודם לכן במטרה מוצהרת להלחם בחב"ד ולהוציאה מכלל ישראל. הרב שך דיבר על עבודה זרה , יין נסך, משיח שקר. נתי גרוסמן נבחר בתשמ"ח לעורכו הקבוע של יתד נאמן למצב את ההשקפה הטהורה נגד חב"ד. לא היה שבוע שבו לא הופיעו כתבי שטנה נגד חב"ד והאדמו"ר הקדוש מלויבאוויץ'. הרב שך אמר שלא ימות עד שיחסל את חב"ד שנואת נפשו.
אינני חסיד חב"ד אבל בהחלט אוהד אותה והמצב האובייקטיבי מוכיח מי ניצח ומי הפסיד. חב"ד חיה נושמת ובועטת. 5000 מרכזים בכל פינה בעולם. אין יהודי שלא נפגש היום עם חב"ד. אני עצמי זכיתי כמה פעמים להפגש עם השלוחים. חב"ד היום מחזיקה חלק נכבד מיהדות העולם. אין יום שחב"ד לא בתקשורת העולמית והיהודית. אפילו העיתונות החרדית בארץ מקדישה כתבות גדולות על חב"ד והאדמו"ר ליום פטירתו.
האדמו"ר מחב"ד מזמן כבר לא אדמו"ר רק של חסידי חב"ד תורתו נלמדת על ידי רבים מאד וגם ספרות חב"ד מופיעים בכל פינה ונהפכו לנכסי צאן ברזל. גם משגיחים דגולים בעולם הליטאי מביאים היום מספרי חב"ד. הניגונים של חב"ד מושרים בכל החתונות החסידיות החשובות. חב"ד לא תנועה גריאטרית כפי שדמיין נתי גרוסמן  שרואה את עצמו משום מה כממשיכו של הרב שך.
מי שנודה במגזר הליטאי דווקא הוא נתי גרוסמן והפלג שדגל שהרב שך חי וצריך להמשיך את המלחמה בכת המשיחית. ולא רק זה אלא הגלגל נהפך על הליטאים ומי שלוחם היום בגדולי התורה זה אותו נתי גרוסמן שרק לפני שנה ערך את יתד נאמן. איך שגלגל מסתובב לו. 
חסידות חב"ד הצליחה מה שלא הצליחו רבים וטובים. קשה להבין מה סוד כוחה של חב"ד אבל נדמה שהתופעה של חב"ד ופריחתה היא תופעה לא מוכרת במאות השנים האחרונות. למרות המשבר הכבד שעברה למרות האוייבים שקמו להכחידה הצליחה להתנער מהעפר ודווקא היום היא רלוונטית יותר מתמיד. כל אלו שמשמיצים את חב"ד וניסו להספיד אותה הם אפילו לא בשוליים של הציבור היהודי והדתי.
אולי זה ילמד את כולנו לקח שמשנאה לא מצליחים לבנות שום דבר.

9 תגובות:

  1. עיניים להם ולא יראו יש כמה הרבה בתי גילולים ובתי בושת בעולם יותר מבתי כנסיות ובתי מדרשיות אז האם זה אומר שהם יותר טובים? באיזה פרמטר אתה בוחן את הדברים בדיוק? עצם זה שיצא העגל הזה חיים שאולזון עם הפה המטונף שלו מתוך הכת המטומטמת הזאת מעידה כאלף עדים על זה שחכם עדיף מנביא אדרבה טיפש כמוך ושכמותך צריכים להודות בכל בוקר בשם ומלכות למרן הרב שך ז צ ו ק "ל על שנלחם בכופרים האלה שאלמלא כן מי יודע עוד כמה שאולזונים היו אתה מבין טינופת אחת זה כמו הר של זבל וזה באמת חסד גדול של מרן ע"ה

    השבמחק
  2. חב"ד כלפי חוץ היא נופת צופים וכאילו רק 'ופרצת' יש להם בראש. אבל בתוך חב"ד זוהי כת משיחית, שהרי לפני התבדלות המשיחסטים כל חב"ד היו משיחיסטים בפקודת הרבי,הגורמת לפירוד ומשתלטת באופן כוחני על בתי כנסת בארץ ובעולם בארץ עומדים ברחוב בת"א ו מגלגלים תפילין לכל פועל פיליפיני או סודני או ערבי ממש מסירות נפש כלפי הגויים ובעולם משתלטים על תקציבים ויוצרים קהילות חדשות המפוררות את הקיימות מבפנים השלוחים מטרתם להרויח כסף בכל מקום ויעיד אותו שליח במזרח הרחוק שנתפס על עסקי סמים והתרומות לחב"ד אפילו משונאי ישראל מתקבלים בברכה כי לכסף אין ריח מיוחד כשמתגלגלים באשפתות

    השבמחק
  3. הגיע הזמן חיים שבמקום באמת להכנס לכל הפוליטיקות בחבד באמת להתעסק בטוב כי בשנאה לא מגיע כלום

    השבמחק
  4. על המגיב "חומר למחשבה" ניתן לומר "כל הפוסל במומו פוסל".
    גם שפתו הלא נקיה מעידה על רבותיו "שותא דינוקא דאבוה...".

    בכל אופן אם מצא לנכון להשוות יותר מ5000 בתי מדרש ובתי כנסת של חב"ד לבתי בושת ולא חש לאיסור דאורייתא של "את מקדשי תיראו"
    אז אין אל מי לדבר...

    לחב"ד כיום יותר מעשרת אלפים תלמידי ישיבות הלומדים יום ולילה אותה גמרא ואותו שו"ע ונושאי כיליו שלומדים הליטוואקעס, רק שבנוסף גם לומדים חסידות ודבוקים ברבם שהרביץ בהם אמונה אהבה ויראה את השם, ולכן ניכר שיותר יראי שמים ומהדרים במצוות מבני ישיבות ליטאיים. זאת יודע כל מי שנפגש עם אלו ואלו.

    יתכן שהקנאה המביאה לידי שנאה מעבירה את השכניקים על דעתם...

    השבמחק
  5. הרב שך נכשל ובגדול מאמיניו נהפכו לכת משיחית הזויה בראשות המטונף נתי גרוסמן. יש לו קבר בבני ברק ששם עובדים אותו כמו בעל פעור. מה יצא לרב שך מכל השנאה שלו לחב"ד. הנזקים שגרם לציבור החרדי בגלל שנלחם בחב"ד הם עצומים. חב"ד גודלת ופורחת והציבור הליטאי נכחד. יש להם נס אחד שהרב שטיינמן לקח את ההנהגה והחליט לעשות סוף לשנאה המטורפת הזאת שהביאה לקלקול רוחני גדול.

    השבמחק
  6. חב"ד בדרכה החוצה. אין יהודי נאמן שיתחתן בהם בגלל נגע המשיחיזם. כל אנשי חב"ד וכל נשות חב"ד בלי יוצא מן הכלל פסולים לחיתון עם יהודים. מותר להתחתן איתם כמו שמותר להתחתן עם כמרים לותרנים... חב"ד היא כת של גויים גמורים ובעשרות השנים הבאות יהיה פער כה גדול בין היהודים לגויי חב"ד עד שחב"ד תוכר בכל אתר ואתר כקבוצה נפרדת שפרשה מהיהדות.לגויי חב"ד נאמר: אין אתם משלנו. זרים אתם לנו. גויים גמורים אתם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא אזכיר לך את הפתגם הידוע: "אל תפתח פה לשטן" אבל היו הרבה כמוך מקודם שכשהילד(ה) שלהם יצא(ה) מהדרך הם מאוד שמחו שחבד היה שם...

      אבל אני לא אטרח לענות לך ולרדת לרמה השפלה שלך, הרי זה לא הדרך של הרבי שלי, וכך לא חונכתי ב"ה.

      אני רק רוצה לברך אותך ואת בני ביתך, כדרך הרבי שלי, במיוחד ביום כ"כ חשוב כמו היום, שהקב"ה ישמור אותך תמיד וישמור את נפשך ושלא תדע מצרות ח"ו.

      מחק
  7. מתגובות הליטאים כאן נראה שיש סוג של פאניקה...

    חירופים וגידופים והרבה עצבים... כנראה משהו שם מתמוטט להם...

    בכל אופן יפה עושים החבדניקים שכמאז ולתמיד לא מגיבים...

    הם כנראה עסוקים בתורה ומעשים טובים ומה להם ולויכוח האינפנטילי הלז

    השבמחק
  8. אספר לכם סיפור שאירע בי כי תחבו לי כרטיס חינם לכינוס המפורסם שכינס הרב שך בשעתו ביד אליהו. לא חלמתי ללכת אבל גרם הטראסק שהלכתי למקום שהיה בו טלוויזיה וראיתי את הכנס ששודר חי.

    המצלמות התמקדו על פניו של חתן הכנס הרב שך עם עלותו לבמת המכובדים ונשארו ממוקדות בו קודם הנאום בשעה שנראה כרבוץ ומגיר גיר על גמרא מקומטת בצורה הכי פוטוגנית שאפשר להעלות על הדעת, משום שהבורא 'העניש' אותי כי נולדתי עם תבונה פסיכוגונומית הפכו לי כל אותם רגעים לרגעי אימה בהם נשתקף לי אדם נורא מהמאיימים שראיתי מימי.
    עוד החזקתי מעמד ברגעים המביכים שהוא הצהיר שהוא מציע את האמת היחידה 'בלי פוליטיקע' (בכנס הכי טעון פוליטית שאפשר להעלות על הדעת..) וכך נקשו שיני עד ששמעתיו מעיד בעצמו שקר בזוי ונמוך עוד יותר לתוך פיהם הפעור של רבבות יהודים לאמור שבגיל מופלג כשלו כבר פועלים בלי פניעס..
    לא יכולתי יותר וברחתי הביתה המום ומזועזע. כך נראה מנהיג הדור?! הזוהי התורה וכאלה הם מלמדיה?! ועוד למחרת ברכתי את ברכות התורה כמי שכפאו שד וכאשר עמדתי לקשור את התפילין חשתי ברצועות העור שכרכתי כמו היו מברזל חלוד, ואני עוד שואל את עצמי האמנם העל מין תורה שכזו אנו מברכים האלה הם רועינו ולמין אספסוף גס וחסר תבונה היינו..
    ואכן באותו יום ישבתי בלובי של מלון מכובד בירושלם והנה מהומה שקטה הכל זע והתייצב לראות את הרב שך עם מלוויו עובר (הוא בא לתת כבוד לגביר מרקוביץ מלונדון) ואני לא הניחני לבי לקום לכבוד הזקן המכזב, הוא הרגיש בכך ועינינו נפגשו לשניה. הוא הניח אותי עם התחושה שידע שאני מכירו..

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.