רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 ביוני 2013

לשמחה מה זו עושה?

לכבוד הרב חיים שאולזון
 
שלום וברכה!
 
לצערי בעידן הפראבדה בעיתונות רק אצלך אפשר לשטוח את האמת ואת הצדדים בנושא. הייתי חלק מהשלוחים שזכינו להיפגש עם הוד מעלתו פוטין במוזיאון היהודי וגם לרקוד ריקוד מעושה של דידן נצח. אומר לך את האמת הרגשתי כמו בשלטון הקומוניסטי שהרבנים "מטעם" היו צריכים לשחק כלפי האמריקאים וכל מיני משלחות שהגיעו לבדוק את מצב היהדות כאילו הכל טוב ולספר למשלחות כמה השלטון דואג. אתה בטח מכיר את זה.
 
אין לי טענות חלילה נגד הרב לאזאר ונגד הרב קוגן יהודים חסידים ונעלים בעלי מסירות נפש משכמם ומעלה שבאמת רוצים שהספרים יחזרו למשכנו של הרבי בקראון הייטס כפי דרישת הרבי. הבעיה שלי הייתה עם ההשתתפות בפרופגנדה הרוסית שרוצים לשדר לכל העולם שחב"ד מסתפקת בהעברת הספרים למוזיאון היהודי. מישהו מימן את כל הצרמוניה הרוסית במיטבה וחב"ד לקחו חלק במלחמה הפסיכולוגית של הרוסים נגד הרבי!!!!
 
ישבתי ובכיתי שראיתי מה שקורה. ואני זועק לשמחה זו מה היא עושה? ראיתי את הרבי ממש בוכה וכולו צער שהספרים לא חוזרים והרבי תלה את כל העניין הזה בהבאת הגאולה. לקבל את הספרים מילא כי כך רוצה השלטון ואכתי עבדי אחשוורוש אנן. אבל למה להנות מסעודתו של אותו רשע?  למה?
 
וכאן עלי לשבח את ראשי אגו"ח שהמשיכו השבוע ביתר שאת עם המלחמה של הרבי להשבת הספרים למקורם. רק פתרון אחד ויחיד לספרים הא מה שהרבי אמר לא נעגל פינות ולא נחפש לעצמנו אתחלתות דגאולות (אנחנו עדיין לא מירוחניקים) הספרים חייבים לחזור לספריה של הרבי וכל זמן שזה לא חוזר זה פצצה!!!
 
שלא יובן נכון, אין לי טענה נגד הרב לאזאר אבל לעשות סיבוב על המחווה של פוטין ולעשות טראסק בכל העולם זה היה חמור. תעשה את זה כמי שכפאו שד ולא לספר שהספרים חזרו בחיוך. שזה יחזור למשכנו של הרבי גם אני יחייך וירקוד דידן נצח אמיתי.
 
א גוטע וואך

שליח חב"ד ברוסיה

2 תגובות:

  1. שלום וברכה
    ראיתי את מה שכותב אחד מידידי השלוחים ברוסיה
    לדעתי הוא טועה טעות חמורה מאוד
    הרבי זצ"ל היה תמיד נגד ללכת עם רוסיה בכח ראה את כל הענין של שלח את עמי בשנות ה למדי"ם
    לכן ובעיקר במצב היום ברוסיה המצב הפולטי אסור לנו בשום פנים ואופן ללכת בגלוי ולא בגלוי נגד ממשלת רוסיה
    רק בדרכי שלום
    זלמן

    השבמחק
  2. או ..או ..או
    גם אני כמעט פרצתי בבכי נוראה ידידי היקר הרי אתה רוצה לדקור מישהוא מה כל הבלה בלה האם ע"ז עומד כבודו של הרבי. הספרים בעז"ה יחזרו למקומם ובטח יעשו חגיגות דידן נצח ושמחו ושושן לכל עם ישראל,
    חביבי יותר טוב משהוא מכלום,
    אבל שאלה לי ?האם זה שחסידים לאלפים אינם יוכלים לבקר ב77..ע"ז כולנו בוכים. האם שלוחים שנזרקו מ77 ע"י המשיחי ,
    האם המוסרים שמסתובבים בתוכנו ואלה ששלחו אותם .ועוד יודום נטויה היה לא תהיה, ואני שואל אותך ידידי, הרשימה עוד ארוכה ,איך בדיוק נביא את הגאולה בטח לא בהחזרת הספרים. יש במחננו הרבה יותר בעיות מספרים בפרט שב"ה הם תחת משמר,
    ואגיד לך ידידי אם החסידים לא יקחו את עצמם כל אחד ואחד כולל אותי להגן על כבודו של הרבי פשוט בגשמיות, לדוגמא איזה בחור עם מלא כונות טובות ( כולל כסף ) החליט לעשות ערב אחדות, עם מי בדיוק הוא בעצמו לא יודע, והא הדפיס את תמונותו של הרבי ןתלה אותם תחת כל עץ רענן וכל עמוד שלא זז.
    מה בדיוק קרה עם התמונות התגלגלו כמו רפש ברחובות. האם זה אכפת למישהוא ? האם את תמונתו של אבא שלו הוא גם היה מדביק ברחובות
    [ דרך אגב לשאלת הרבים ? בחור טוב אבל משיחי.] אז ידידי אם יש לך עוד דמעות זה לא יעזור אם כבודו של הרבי יקר לך תתחיל להילחם.
    בהצלחה רבה. צ.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.