רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 ביוני 2013

סופם של שני הגיסים מצגר וגרוסמן שהרב אלישיב המליך

מאת בן תורה

לפני עשור שנים ביוזמת נתי גרוסמן גיסו של יונה מצגר הכתיר הרב אלישיב את מצגר לרב הראשי. המטרה הייתה ברורה לשלוט על הרבנות הראשית ולהרוס אותה מבפנים.
המועמד הטבעי היה אז הרב אריאל אריאל מרמת גן איש תורה ירא שמים. התירוץ ההזוי היה, כי מצגר יהיה נגד היתר מכירה בשביעית. בסופו של דבר ההיתר מכירה היה הכל כמו בעבר ולרב אלישיב היה נציג וגם לנתי גרוסמן האיש הכל יכול שגם הכתיר את המרן וגם את הרב הראשי גיסו.
 השילוש הקדוש. אם מזרע היהודים החילות לנפול נפול תיפול. כשהם נופלים זה מגיע בצרורות. כשמציינים שנה לפטירתו של הרב אלישיב שני הגיסים אבלים וחפויי ראש. השאירו קרקע חרוכה והרוסה חילול ה' שכמותו לא היה דורות.  היכן נקבור את הבושה שנתי גרוסמן השאיר לנו ועוד מצגר נקרא הנציג החרדי. ועל כך אפשר לומר לשקר אין רגליים

3 תגובות:

  1. שכחת לציין שהרב אלישיב גם קירב את הרב ברלנד שברח למרוקו ונכדיו עכשיו תולים את עצמם ביערות.

    השבמחק
    תשובות
    1. ס'איז מיר גוט עם הקטע של ההוא אמר על הזה וזה שנאמר עליו שפלוני.. שכל השוואנצנות בנוי עליו, וכך אומרים את הנתנה תוקף הארוך גם על גברברים ריקים ומושחתים בעליל בגלל (שאמרו) שרבי זטשקע האמצעי שרבי סמוטשקא מקרקטשקע העיד עליו שהוא כצפיחית בחילבה, נסתכל פעם חיתוליו ואמר הא הא הוי..
      והרי אמרו פעם שהיהודים הם עם חכם?!

      מחק
    2. ס'איז מיר גוט עם הקטע של ההוא אמר על הזה וזה שנאמר עליו שפלוני.. שכל השוואנצנות בנוי עליו, וכך אומרים את הנתנה תוקף הארוך גם על גברברים ריקים ומושחתים בעליל בגלל (שאמרו) שרבי זטשקע האמצעי שרבי סמוטשקא מקרקטשקע העיד עליו שהוא כצפיחית בחילבה, נסתכל פעם חיתוליו ואמר הא הא הוי..
      והרי אמרו פעם שהיהודים הם עם חכם?!

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.