רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 ביוני 2013

מכונות הספינים של הפלג האשדודי - חבורת שקרנים וזייפנים

מאת בן תורה

בשנה האחרונה נפל דבר בישראל, קבוצה קטנה שהוקעה מעולם התורה, ושמנה וסלתה של היהדות הליטאית האוטנטית כבר הפנימו כי מדובר באנשי מדון ומלחמה הרוצים לקעקע להשחית ולחבל בחובת הציות לגדולי הדור ומנסים לעשות בעיניהם כטוב להם.

הכל החל כאשר ההשפעה המילולית והביריונית של אותו פלג אשדודי אזל לפני כשנה וכלי הניגוח שלהם בגדולי ישראל נלקח מהם.

נדמה כי בגלל השינוי המיוחל שאירע לפני כשנה, כאשר לקחו מידם את חרב קולמוסם, החליטו אותם בריונים להתחיל להשתמש ולהספין מידי יום ביומו בכלי הנייעס את החלומות וההזיות שחלמו ביום ובלילה ורק נזכיר כיצד הם עצמם יצאו בעבר נגד כלים אלו בחרב ובחנית.
לימדונו חז"ל במסכת ברכות: אמר רבי יונה אמר רבי זירא: כל הלן שבעת ימים בלא חלום נקרא רע, אך אותם מספינים חידשו כי כל הלן שעה אחת ללא הספנה חדשה נקרע רע.
פתאום הכל הותר, המאבק האימתני נגד קוי הנייעס נעלם כלא היה, וכלי הדוברות הרשמיים של אותם מספינים הם קוי הנייעס ואתרי האינטרנט.
תחילה ההפצות היו כי גדולי ישראל נכשלו בזריקתו של נתי גרוסמן מהעיתון, והעורך חזר שוב לעיתון, אבל לאחר שכלו כל הקיצין והשקרים והציבור ראה את האמת הכריזו על הקמת עיתון חדש.
לאחר שהעיתון הוירטואלי שהקימו כשל בגיוס מנויים וההצלחה היחידה שנותרה ועדיין היא שלל זיופי מודעות של חברות וארגונים, החליטו להספין מספרי מנויים מנופחים ודימיוניים אבל האמת ידוע לכל ורשימות המנויים  הדל יצאו לשפיטת הציבור.
את כינוס המאות באולם ידוע בבני ברק בו רוב המשתתפים היו בגילאי טרום זכות הצבעה (כפי שכבר הוכח בתמונות שהם עצמם הפיצו) גם שם ניסו ללא הצלחה להפוך את מאות המשתתפים למימדים הזויים של מעמד סיום הש"ס ביד אליהו ובגבעת המבתר, בדגל התורה אומרים שלאחר שמרן הגר"ח קניבסקי שליט"א הסיר את החרם על אותו מקום יתכן וסיום הש"ס הבא הגדול יערך שם במקום.
את האמת הם יודעים כמו שכולם יודעים כי הם משניאים מידי יום ביומו את עצמם על כלל הציבור הליטאי, רוב בניין ומניין עולם התורה הישיבות והכוללים והעומדים בראשם סרים למרותם של מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א, אשר נושאים את הדור כל כתפיהם כאשר ישא האומן את היונק, ואומרים לא לחבורה ביריונית המנסה להרוס ולקעקע את שלמות הציבור הליטאי והציות לרבותינו גדולי האומה, אך כמובן ללא הצלחה. היהדות החרדית סולדת מאלימות מופרעת ומניסיון של חרחור ריב ומדון, זוהי גם סיבה נוספת לכך שהוקעו מתוככי היהדות הליטאית וקולם הוא קול ענות חלושה הנמצא בשולי המחנה.
מכונות הספינים אותם הם מייצרים חדשים לבקרים אינה יודעת מנוחה, לאחר שההחלטה בדגל התורה נפלה כי מדובר בקבוצה פלגנית ושולית שלא מאיימת אפילו על האפשרות למנדט השביעי, החליטו לצאת לשביתת נשק ולתת לאותה קבוצה להמשיך ולהפציץ צרורות ספינים באוויר, ההחלטה הברורה היא שלא להתייחס ולא להגיב, חמתם של המספינים עלתה בהם ויריות הספינים עלו עוד יותר, תחילה דווחו על מו"מ שהתקיים בינם לבין עצמם, אח"כ דיברו על הפיצוץ במו"מ שבינם לעצם, ואח"כ דיברו שוב על מו"מ חוזר ומוסכם, כאשר בין לבין עולים לשידור לכל רשתות התקשורת החילוניות ומדוחים על מחלוקות בידיוניים ועל פירודים יזומים שקורים בתוככי היהדות הליטאית, אך חז"ל כבר חרצו את דינם כי אחד שוגג ואחד מזיד בחילול ד' וק"ו בסוגיה זאת שמדובר על מזיד ומזיד שבעבור צרכים אישיים של שלטון ושררה מוציאים את דיבת הציבור החרדית רעה מבית ומחוץ.
כל כישלון מיד הופכים להצלחה, בל נשכח את הדילוג על ההרים המטורף בקצב מסחרר, בהתנתקות אנשי שערי חסד היו מתנחלים, בבחירות הצליחו לרדת מהעץ לאחר שהאדמו"ר מגור הגיש להם את הסולם, וכיום הם התנתקו מהממסד החרדי ונהיו חסידי סאטמר והעדה החרדית, אלא שאת כספי המדינה והשתתפות בבחירות הם ממשיכים גם ממשיכים. ומי יודע מה יהיה בגלגולם הבא.
דבר אחד כבר ראו כולם, אין כאן לא קנאות ולא אמת, יש כאן רצון לשררה, כבוד ושלטון, ובשביל זה הם מוציאים ומספינים חדשים לבקרים כנגד גדולי ישראל בניסיון להוציא את דיבת גדולי ישראל רעה, למרות שכולם יודעים כי הדואגים היחידים לעולם התורה ולבני הישיבות הם גדולי ישראל העושים ימים ולילות למענם.
זיופי מכתבים הם דבר שבשגרה, שקרים ובדותות הים התשתית היחידה של זכות קיומם.
אבל לא אלמן ישראל, קול התורה האדיר הנשמע במבצרי התורה ממשיך ובוקע רבבות תלמידי הישיבות ואברכי הכוללים ממשיכים להגות בתורה ובמידות טובות ומסלקים את ידיהם מכל מחלוקות ופירודים.
עולם התורה כבר הפנים והבין כי כל שקר וכל ספין הוא פרי היוצר של חלומות הזויים מבית היוצר של פירות הבאושים.
רבבות תלמידי הישיבות ואברכי הכוללים ממשיכים לשתות בצמא את דבריהם של גדולי ומאורי האומה, אלפי אברכי כוללי מיר על כל בתי מדרשיה וסניפיה, אלפי אברכי כוללי עטרת שלמה על כל מחוזותיה ולומדיה כמו גם אלפי שאר בתי המדרשות של עולם התורה הישיבות והכוללים ממשיכים להגות בתורה.
היום לאחר שמכונות הספינים כבר זעקו "זאב" "זאב" אינסוף פעמים, כולם כבר מבינים כי זאת התורה לא תהה מוחלפת וכמה נערים בודדים לא יצליחו לסתור בניין זקנים ההולכים ובונים את עולם התורה ממרום גילם ותורתם, "תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם, אל תיקרי בנייך אלא בוניך".
השקרים של השבוע האחרון
א) הרב שמעון גליק מאיים על ראשי ישיבות. (השמצות חוזרות ונשנות כדי להוציא דיבה על מחזיק עולם התורה.
ב) מרן הגר"ח קניבסקי כתב מספר מכתבים.
ג) בוגי יעלון בביקור אצל הגראי"ל שטיינמן.
ד) פ. חובב פרש מיתד.
ה) עשרות אוטובוסים יצאו מליקווד (למרות תמונות של בתי המדרש המלאים יכולים לשקר).
ו) ראשי ישיבת ליקווד "צאו והפגינו".
ז) הגראי"ל שטיינמן פשרן. (מעניין מי דואג לעולם התורה ולכל היהדות החרדית בארץ ובעולם בכל מקום ומקום כדי שיקומו מקומות תורה על טהרת הקודש).
כל זה רק מהשבוע האחרון!!!!

2 תגובות:

  1. קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים אתה חיים שאולזון הוקיעו אותך מרנן ורבנן משך כל הדור הקודם והדברים מפורסמים וידועים לכל אם זה מרן הסטייפלר ומרן הרב שך ובעצם מי לא? ולכן בבואך להטיל דופי תחשוב קצת הרי זה חוכא ואיטלולא שאתה עושה מעצמך או במילים אחרות מי בכלל סופר אותך חתיכת נבזה שפל אדם !

    השבמחק
    תשובות
    1. הסיום הוא האומר על הכותב: "מי סופר אותך" זאת שפת הרחוב העסוק בהשמצות ולא בלימוד תורה

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.