רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 ביוני 2013

השיטה של נתי גרוסמן נכשלה

מאת תלמיד פונוביז'

אנו מציינים שנה מאז הנהגת הדור עברה להגראי"ל שטיינמן וכולנו רואים את השינויים. פרשת מצגר היא רק הדוגמית איזה שיטה קלוקלת הייתה כאן שהרב שטיינמן חיבל בה בעודה באיבה וזו בדיוק הסיבה שהעיפו את נתי גרוסמן.
 
נאמר זאת ברחל ביתך הקטנה. הרב שטיינמן לא הולך בדרכו של הרב שך והרב אלישיב אלא בדרכם של רבותינו מצוקי ארץ החזון איש והבריסקער רוב ומרן ראש הישיבה הגר"ד פוברסקי. אנחנו לא מנהלים פוליטיקות תככים ומזימות של עיתונאים.
 
דרך הבני תורה שונה בתכלית ממה שהנהיג נתי גרוסמן תחת הנהגת הרב שך והרב אלישיב. אולי זה היה מתאים לדורו, אבל מרן הרב שטיינמן קבע שהתופעות הללו ייפסקו לאלתר. אין כוחנו אלא בפה ואין כח אומתנו אלא בתורתה.
 
זה הרבה יותר נחמד לארגן הפגנות פשקוילים ולתת פורקן ליצרים האפלים מאשר ללמוד תורה ולהביא עוד אלפי שיחסו תחת כנפי השכינה. להתערב בבחירות לרבנות ולהכתיר מלכים ולצבור כח פוליטי ולהיות מושחתים זה הרבה יותר מרתק מאשר להתכווץ בכולל או בישיבה על דף גמרא. הרבה יותר כיף להתפלפל מה אומר יתד או הפלס מאשר התוספות בקידושין.
 
למי שרצה לקבל את תוצאות שיטת גרוסמן קיבל את פרשת מצגר שזה היה שיא ההצלחה של נתי גרוסמן (שהוא במקרה  גיסו של מצגר) שהכתיר אותו לרב הראשי בחסות הרב אלישיב. אוי לאותו ניצחון.
 
אשרינו מה טוב חלקנו שציבור בני התורה התנתק מהרפש והזוהמה של נתי גרוסמן וגרורותיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.