רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 26 ביוני 2013

איזה תיק היא בישלה לי? - בעלה של הגרושה מגור משיב ומביא את גירסתו למה שקרה ביניהם

כדרכי להביא כל צד, מביא אני לכם את מה שמספר בעלה של הגרושה מה הוא עבר בסיפור הזה. - וכך הוא כותב:

קראתי את המונולוג המרטיט של הגרושה
ועכשיו תקראו את המנולוג המרטיט והמרעיד של הגרוש.

בדידי הווה עובדא 
כשהחיים זרמו כמו נהר עכור ואכזב אבל בכל זאת זחלו.
אבל הגיע שלב שההורים נכנסו לקישקעס שלנו עד הפרת הפרטיות וריחוק ממני.
הכל טוב ויפה ניסיונות גישור וכד' מעלים אבק...עד שמגיע שלב שקבלתי הזמנה לבית הדין.
ומכיוון שהטוען רבני של הנשים מדריך אותם לדאוג שהבעל יכה אותם או יאיים עליהם...וכך הם יסחטו אותו בגט
היא התחילה להזמין משטרות בתלונות שווא...המשטרה החכמה מרחיקה את הבעל לכמה ימים
ללא בירור אם יש הצדקה או לא...וגם כשמתברר מתוך הסרטה או הקלטה שלא היה כלום...אין אפילו נזיפה או קנס על הצער והעגמת נפש.
עוד פעם ועוד פעם...ולטענת הנשים שהחברים בשטיבל עוזרים...זה ברור ורצוי ואבוי אם לא...
הגיבוי שהחברים נתנו לי יחד עם הדירה והעלייה לרגל בערבים...נתנו לי את הכוח לא להגיב עד יעבור זעם.
ויהי כשראתה שהבעל פשוט נהנה מהאקשן...היא עברה להילוך גבוה.
והגישה תלונה על מעשים מגונים שכביכול אני בצעתי בבתי כשהיא בבית...נו נו
הגבתי בצחוק מול המסמכים שמרחיקים אותי מהבית עד לדיון בבית הדין...
שאני יבצע מעשים מגונים בילדה שלי?
היא הגישה תמליל פיקטיבי...שכל בער דעת מבין שלילדה אין סייג ושיח בנושאים כאלו,
 ועוד היא טענה שהיא הייתה בבית.
עוד רעיון של טוען רבני מלוכלך...הגענו לבית הדין ולמזלי בית הדין כבר מנוסה בסיפורי בדים של הנשים בהליכי גירושין.
הדיין שאל אותה מדוע לא פנית למשטרה בזמן שהיא פנתה כבר כמה פעמים בתלונות שווא....לא היה לה תשובה
מיותר לציין ששוחררתי...הסיפור לא נגמר...ולאחר שלושה חודשים בהפתעה לקחו אותי למעצר במגרש הרוסים.
לא אתאר לכם את ההרגשה הכאבים של האזיקים ברגלים כשצועקים לך ללכת מהר...ובמכלאה  עם עשרות בבונים מאחינו הערבים בתא.
גם כאן השופטת גילתה תושייה...ושאלה איך ייתכן שהבעל והאשה גרים שלושה חודשים אחרי הסיפור ביחד בבית עם הילדה ללא פחד...
היא לא איחרה לדפוק עם הפטיש ולשחרר אותי מיד לביתי.

דברים קטנים כמו להחביא לי דברים או להציק לי בכל צורה, אין לי את הסבלנות לכתוב כי אני כבר אחרי,
אבל גם מכות חטפתי ממנה וזאת ע"מ שאני אכה אותה בחזרה ואז אשב מאחורי סורג ובריח...כמובן שלא הגבתי, כשהלכתי מיד אחרי המכות למשטרה כשחלק מבגדי קרועים, עם סימנים אדומים על הגוף...והקלטה שנשמעה כמו מערכון של וויל סמית' לא הוציא את המשטרה משלוותה...רק הורה לה להירגע בטלפון.

למזלי אני מחזיק בהקלטות איך שהאמא מנסה לשדל את הילדה לומר שהאבא 
התפשט מולה ועוד כמה דברים שאיני רוצה לסמר אותכם, אז כיד הדמיון הטובה עליכם.

אני מעדיף שלא להוסיף לכתוב את זירות חיי
רק דבר אחד אני יודע שבגור לאחרונה יש לגרושה הזו תלמידות שנוהגות כמוה בדיוק עם המצאות דומות וחמורות.
אם היא חושבת שהגערער רבי יעזור למי שמזמין משטרות, או סוטה ברמה כזו נמוכה...היא טועה בגדול.

חיים, למען הסר ספק יש גרושות שצודקות...ואיני מתכווין להכליל...אבל כוחן של הנשים היום חזק בהמון מהגבר ולפחות התמיכה של החברים מצילה.

14 תגובות:

  1. גם הבעל וגם האשה נקראים 'חיים שאולזון'

    השבמחק
  2. שמתי לב שהאשה כתבה רק על מצקותיה היא מבלי להכתים את אבי ילדיה.

    השבמחק
    תשובות
    1. הגרוש סתם מנסה ללכלך ולהכפיש, ובכלל נראה לי שזה שני סיפורים שאין קשר ביניהם.

      אגב, למי שמכיר את ה"תקנות" של גור שהורתם ולידתם בסדום, יכול להבין למצוקת האשה, שמה בסך הכל רצתה? קצת צומי, קצת נשיקות קצת הבנה?
      לא נראה שבגור של היום הבעלים מספקים את זה לנשותיהם.

      מחק
  3. סליחה, כנראה שבסוף בגור הגבר תמיד יוצא צודק מול אשתו.

    השבמחק
  4. בקיצור צריך תמיד לשמוע את הצד השני.

    השבמחק
  5. הרב בישיבה אמר לנו שאישה היא כמו חתולה אם נותנים לה חום ואהבה אז היא מתקרבת חמה ונעימה, חס ושלום אם דוחקים אותה לפינה אז מתחילה לסרוט ותוקפנית. דוק והבן והשם ירחם.

    השבמחק
  6. האם זה אותו סיפור מאתמול??
    מוזר מאד שהאישה אתמול כתבה שהחבילה התפרקה מסיבות מסוימות, והיא אף הוסיפה שאפילו אין שנאה שזה היה מקל עליה, ולפי מה שהבעל כותב היום היה שם לא רק שנאה, אלא מלחמת עולם, מכות, מכנסיים קרועות, מעצרים, עלילות וכו'

    השבמחק
    תשובות
    1. תגידו, אתם לא קולטים שזה סיפור אחר לגמרי?
      הגרוש מדבר על פרשיה אחרת שאין לה שום קשר למכתב של הגרושה מאתמול.
      אני מכיר מקרוב את הסיפור של הגרושה מאתמול, ומדובר במקרה מצער, של זוג שנאלצו להיפרד בגלל מחלה מדבקת של האשה (וד"ל), וזו כוונת האשה שאין בלבה על בעלה.

      הגרוש הנוכחי מנסה להדביק את הסיפור האישי שלו כתגובה לפרשיה של הגרושה (ויתכן שהסיפור של הגרוש הנוכחי לא היה ולא נברא, וד"ל...).

      מחק
    2. ממש לא הבנתי. איזו מחלה מדבקת יכולה להיות לבן אדם שאין לה תרופה?
      איידס??? מאיפה? ואצל חסידי גור לא נראה לי שזה אמור להיות בעיה. ההיפך, הוא אמור לשמוח שעכשיו הוא יכול להיות פרוש לחלוטין, לא?

      מחק
    3. תשאל את מורינו ר' שלוימה צבי או את מורינו ר' דוד שליט"א, הם יודעים על המחלה המדבקת הזאת, ומהיכרות אישית...

      מחק
  7. אני נוטה לצד האשה , כתבה בכללי על בעיות חברתיות, שבטיות גוריות, לא השמיצה, אפילו כתבה יפה על הגרוש בגרוש, סיפור מוזר, אך ליבי ליבי לנשים החרדיות הרוצות להתגרש מעמדן גרוע אפילו משל הערביות

    השבמחק
  8. זה שני סיפורים נפרדים, והבעל סתם תופס טרמפ על סיפור שלא קשור איליו

    השבמחק
  9. לא לעניין! הבלוג הפך לאתר טינופת וחיסול חשבונות! חיים תתעשת!

    השבמחק
    תשובות
    1. על איזה חיסול חשבונות אתה מדבר???
      אם חסידי גור הנתונים בצרה ובשביה, בבית כלא חברתי מעוניינים לזעוק נגד העושקים המשתלטים על החיים שלהם, זה אסור להם???
      מבטיח לך שאילו המערכת של גור היתה מתנהלת בהגינות אף אחד מבניה לא היה מתלונן כאן, אז את שורש הבעיה צריך לחפש במקום אחר ולא בבלוג הזה.

      למי שלא מכיר את הנפשות הפועלות, ואינו מודע לשיטות החשוכות שמבוצעות ע"י אנשי האדמו"ר, ולמעלה בקודש, זה באמת נראה חיסול חשבונות. אך בבקשה נא לא להיתמם ולהצטדק על חשבון אלפי אנשים הנרדפים או מאוימים על ידי מאפיונרים וגנגסטרים בשירות הקהילה.

      אילו האדמו"ר ובניו היו פועלים עפ"י השו"ע, ולמשל בסיפור של רוזנברג היו מסכימים ללכת לרב ניטרלי שיפסוק לפי דין תורה, לא היו טענות, אך כיון שהמצב הוא שהוא דרש בכל תוקף שפסק הדין יכתב עוד בטרם נשמעה דעת אחד מבעלי הדין, זה דווקא משהו שמתאים לחיסול חשבונות של העולם התחתון...

      אי אפשר לבוא בטענות על שבוי הכפות בידיו וברגליו, שאינו זכאי אפילו למשפט הוגן, ואינו מורשה לשכור עו"ד, שיתנהג נורמלי ולא ינסה ללכלך על הפריץ ששם אותו בשבי. במקרה הזה רוב מנין ובנין של חסידות גור מצויים בשבי.

      הרבי ושות' ושלוחיו בקודש בדרך הטרור עושים מה שהם יודעים, להכות, להחרים, לבזות, להעיף וכו' וכו', אף אנו ננקוט אומנות אבותינו בידינו, ואין כוחנו אלא בפה ובקולמוס להתריע בפני כל העולם נגד הממסד המסואב והמושחת הזה!!!

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.