רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 ביוני 2013

נכדו של שלמה מיידנצ'יק - חתמת על הסכם אוסלו עם ערפאת

כבוד הרב וילישנסקי

אנחנו יודעים שקבלת החלטה גורלית וקשה, החלטה לא פשוטה במצב של חב"ד כיום בארץ ובעולם. החלטה מייסרת ועל כך נאמר אל תדון את חבריך עד שתגיע למקומו. אבל כבוד הרב תורה היא וללמוד אני צריך, המאבק של כולנו היה ללחום את מלחמתו של הסבא שנרדף על ידי אהרונוב. אתה יודע יותר מכולם מה השווער שלך אמר על האיש איתו חתמת הסכם שלום. לי זה הזכיר את הסכם אוסלו שחתמו עם ערפאת. אינני מאמין שיקיימו פסיק אחת ממה שהבטיחו לך, והאם שכחת על מה נאבקנו בכלל. הרי כל המאבק היה על כך שבראש אגו"ח לא יכול לעמוד אדם כזה, ואיך לפתע נכנעת כאחרון הילדים בגן. היכן האחריות הציבורית שמאחוריך אלפי משיחיסטים שחיכו שתייצג אותם בגאון שתתן משמעות לציבור ענק שרוצה מנהיג שישמיע את דעת הרבי מלך המשיח שליט"א ברמה, היכן הגאוות יחידה עליו אתה מחנך את תלמידיך, איזה מסר חינוכי הצעד הזה נתן לתלמידים שלנו אומרים דבר אחד ולמעשה מבצעים את ההיפך הגמור. הרי בדיוק על כך אמר הרבי איש הירא ורך הלבב ילך וישוב לביתו. הרב וילישנסקי צר לי לומר לך אתמול נעצת חרב בליבו של הסבא שליימקה - חתמת על הסכם אוסלו.

2 תגובות:

  1. הרשומה הנוכחית היא עוד נדבך בהבנת האישיות האחראית של הרב ווילשאנסקי, ותוספת בהבנה כמה האיש יודע להבדיל בין דברים מרכזיים לבין אינטרסים אישיים.
    אהרונוב לחם במיידנצ'יק בשנות חייו האחרונות ומירר לו את החיים, מיידנציק ראה בתאוות השלטון של אהרונוב סכנה, בבחירות בתשנ"ו הוא אמר על משקל 'ביבי טוב ליהודים' - 'אהרונוב מסוכן לחב"ד', ואהרונוב שראה את מיידנציק עומד בדרכו לא בחל בשום אמצעי על מנת להילחם כנגדו. ללא ספק שישנם כאלה שראו במלחמה גם נקמה על ההתנהגות של אהרונוב למיידנצ'יק. לרב ווילשאנסקי היה מניע אחד בלבד שלא יהיה שלטון יחיד בחב"ד, שלא יהיה מצב שאדם אחד ישלוט בכל הארגונים המרכזיים בחב"ד.
    כשעמדה בפני הרב ווילשאנסקי ההתלבטות האם להגיע להסכם פשרה הוא ידע שכחלק מהפשרה אלו שרוצים לראות את אהרונוב מוטל כאבן שאין לה הופכין יתאכזבו מההסכם, אך הוא בחר בטובת חב"ד ובשלימות המחנה, וזהו כמובן עוד אחת ממעלותיו המיוחדות של האיש שמסוגל להגיע להכרעות קשות ולשקול ולמדוד מה חשוב ומה חשוב יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. מיידנצ'יק מעולם לא רדף את אהרונוב...בנתבקש מיידנצ'יק לקבל עליו להיות יו"ר אגודת חסידי חב"ד, הוא הודיע לרבי שאם אהרונוב לא יהיה סגנו הוא לא יוכל לקבל על עצמו את התפקיד, הרב אפרים וולף ז"ל שלח את החותמות והבלנקים עם בנו מני וולף, מיידנצ'יק ביקש שימסרו את זה ישר לאהרונוב...מיידנצ'יק התעקש ולא נתן לבנו נחמן מבית חב"ד בנתב"ג, לפעול שלא דרך צעירי חב"ד...
      אך דא עקא נכדיו של מיידנצ'יק זיהו הזדמנות פז והיו בטוחים שלאחר פטירתו של מיידנצ'יק תיפול אגודת חסידי חב"ד כפרי בשל לידיהם, הם החלו עם עוד כמה בעלי תשובה מוכשרים להסית את מיידנצ'יק נגד אהרונוב...
      שיהיה ברור, אין שום הסכם בין וילשנסקי לאהרונוב, אנשי וילשנסקי מנסים לאחז עיניים כולל הנכד של מיידנצ'יק שיודע את האמת שהם כשלו בהשתלטותם על תנועת חב"ד והם מנסים למזעיר נזקים ולספר לצאן מרעיתם שוילשאנסקי חתם על הסכם שלום...והראיה שאפילו נכדו כותב נגד ההסכם...הבנתם כמה הם מתוחכמים???
      היום חג הגאולה, תנועת חב"ד ניצחה את ה-ק.ג.ב., היא תנצח גם אתכם מטורפים , נוכלים הזויים אשר עושים מעשה זמר(ונ)י ומבקשים שכר כפנחס...

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.