רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 ביוני 2013

קבלת פנים לשמחה קרקובסקי

ציבור גדול בבני ברק המתין לשמחה קרקובסקי כשחזר מבית המעצר קיבלו אותו בשירה וריקודים, והוא הבטיח להם כי ייצא מן הענין לגמרי, הוא לא אמר למה אבל לא צריך הרבה להבין למה, השאלה היא רק אם זה מותר על פי הלכה לקבור יהודי אחר

תגובה 1:

  1. נסיפור עם קרקובסקי הוא רק קצה הקרחון לשחיתויות האדירות שמתחוללות בוועדות הצדקה. קרקובסקי אגב, חבר בהנהלת ארגוני צדקה נוספים במגזר החרדי. ברגע שהמשטרה תתחיל להיכנס לקרביים הפנימיים של מה שמתחולל שם, זה הסוף של לא מעט רבנים ועסקנים מפורסמים בציבור החרדי. וגם של טוענים רבניים שמעורבים כאן.

    לכן הם כל כך מפחדים. לכן הם מנסים בכל מחיר להשתיק את הפרשייה. לכן לא מוצאים בשום מקום כמעט מילה רעה על קרקובסקי. לא כי הוא צדיק. כי מישהו שופך הרבה כסף כדי להעלים ראיות.

    לכן, האיש 'הצדיק והישר הזה', קרקובסקי, הולך להיות שפל וגרוע. עד מדינה. מויסר למהדרין. לו מותר. אם אייזנשטט מישהו אחר יהיה עד מדינה נגד קרקובסקי או חבורות הפשע והרבנים ששולטים בגופי הצדקה וכספי הציבור, מיד יצאו נגדו בפאשקוילים. מויסר, רשע, ועוד שלל כינויי גנאי. מישהו צריך לעשות סוף מי שיש לו מידע על האיש חייב למסור מיד למשטרה כדי למנוע ממנו להפוך למקור המידע היחיד שלהם.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.