רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 ביוני 2013

עידן חדש בחב"ד: לקראת אחדות.

מאת אחד האברכים

בהסכם חשאי שחתמו וילשנסקי רסקין וגינזבורג מול הרב אשכנזי הוחלט שהשלושה הנ"ל יופיעו לאסיפה ויכריעו בעד השארת המצב הקיים על כנו. (זלמנוב מכפ"ח וגרייזמן מירושלים לא הופיעו באסיפה. פויזנר סירב להביע עמדה ומסר שהוא תומך בכל מה שיגידו הרבנים). הווי אומר: לא ייערכו שינויים בעמותה, מלבד צירופם של ששת החברים החדשים: בוטמן מנהריה, חיטריק מצפת וגיסו פיקרסקי מתל אביב, גרונר מקרית גת, בנימין ליפשיץ מכפ"ח ורוט מירושלים.

בשלב השני תצביע העמותה בעד צירופם של ששה חברים חדשים מטעמם של המשיחיסטים. רשימת החברים תגובש על ידי וילשנסקי וחבריו. בהרכב החדש של העמותה, שיכלול, למעשה, 24 איש, ייבחר מחדש וועד ותקבע הסכמה על זהות יושב-הראש.

כנציגי בית דין רבני חב"ד לטיפול בעמותה יהיו הרבנים אשכנזי, גורארי' והעכט. (אגב, הם אלו שלא היו שותפים לאסיפה בערב שש"פ תשס"ד).

כך שלמעשה, האנטים נצחו טכנית, מעשית נצחו המשיחיסטים.

הרב אשכנזי מכפ"ח הוא זה שגיבש בשבוע האחרון את הפשרה לאחר תיאום וסיכום מוקדם עם גיסו הרב וילשאנסקי. את הפשרה יזם בנימין ליפשיץ, יו"ר ועד כפ"ח.

כל הנ"ל הוא מידע מדוייק שהתקבל מבפנים בשעה 6:00 אחה"צ וניתן לבדיקה אצל כל המשתתפים באסיפה

כחלק מההסכם עם הרב וילישנסקי הרב אשכנזי היע לו שהוא ייכנס להיות חבר בבית דין רבני חב"ד בעוד שנה. הרב וילישנסקי לא שלל את האפשרות ובבית הדין הגיבו שצעד כזה יחזק מאד את אחדות השורות בחב"ד. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.