רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 26 ביוני 2013

הרב דרוקמן מקרית מוצקין נגד הרב דוד סתיו

מאת חב"דניק

הרב דוד דרוקמן רב העיר קרית מוצקין פותח במערכה גלויה נגד המועמד בעל הסיכויים הרב סתיו לדברי הרב דרוקמן סתיו שופך בחב"S נופת צופים אבל הוא מסוכן בנושא הגיורים. הרב דרוקמן אמר שהוא יעשה הכל שלא יהיה חסיד חב"ד אחד שיצביע בעד סתיו וכי הוא מפעיל את כוח השפעתו על עשרות מהגוף הבוחר עימם הוא בקשר.

דרוקמן גם כתב מאמר חריף נגד סתיו עם 'עקיצות' לכל עבר וגם משווה אותו לשלמה גורן נגדו נלחם הרבי  וכך כותב הרב דרוקמן נגד הרב סתיו "חזות קשה ראיתי לאחרונה: פלוני מעניק לנו 'שוחד' דברים, אלמוני מופיע בפנינו ומשתפך בנופת צופים ומספר לנו כמה חב"ד נחמדים, וכל זה כדי שנבין ונקלוט שהוא "לא היה בעדת קורח", הוא אוהב אותנו, הוא מעריץ את רבנו, ו..אופס, ה'שוחד' הלזה נכנס ומחלחל בדלת האחורית של תודעתנו ו..'שיק שק' - אותו פלוני אלמוני מקבל 'הכשר' - את  תמיכתנו להיבחר כרב ראשי...

"לא משנה מה עמדותיו בקשר לגיור, לא משנה שהרבי ממש שפך את ליבו בכל הקשור לסוגיית 'מיהו יהודי' , ונא לעיין, למשל, ב'דברי כיבושין' ביום תענית י"ז בתמוז תשמ"ו, הכיצד הרבי מבאר שפרצות בחומה המבדילה בין ישראל לעמים  (גיורים מפוקפקים) גורמות במישרין  ל"הבקעה העיר'" ולחורבן ממנו אנו סובלים עד היום הזה!

 "אבל אנו תפקידנו לתמוך במי שהכי מתקרב לזקיפות קומה ולהגדרה של  "יראתו קודמת לחכמתו", עם כל המשתמע מזה.

ולהזכירנו, שכבר היה לעולמים; רב ידוע וגאון עצום שעזר בפועל ממש לכרם אנ"ש בארץ בכמה וכמה עניינים, ואף היה ממעריצי רבנו הגלויים, ובכל זאת לא תמך בו הרבי למשרת רב ראשי עקב פסק הלכה מסויים שלו, ואכמ"ל.

8 תגובות:

  1. תמוה שיש בגוף הבוחר אנשים מחב"ד. מה קורה פה? יש גם כמרים קתולים וקאדים מוסלמים בגוף הבוחר? מה עושים פה גויים?

    השבמחק
  2. ; כידוע הבדיחה בחב"ד אם דרקמן לא הייה בפועל היו צריך להמציא אחד כזה .מבלי להתיחס לענין הבחירות.
    כבר קצת זמן שהאיש לא הייה בחדשות. אבל כניראה שחום הקיץ משפיע.מי מינה אותו למאן דאמר,ע"ז נאמר השיעמום והבטלה וכ"ו החסר מה לעשות בענין יהדות בסביבה איפה שאתה גר .ספר לנו קצת מהפעילות ומחנות הקיץ עם ילדי ישראל.ולנקודה .אל תידאג לעם ישראל יש מספיק מוכיחים בשער מרב חב"די מצפים עשייה. מעשה בפועל.
    ואני מאחל לו קיץ שקט ולא ללקחת ללב,.....צ..

    השבמחק
  3. אין על דרוקמן!!
    הרב הכי ישיר ואמיתי בחב"ד!
    בעזה"י שיצליח לשכנע כמה שיותר נגד סתיו!

    השבמחק
  4. דודי דרוקמן למי שיש חמאה שלא יצא לשמש הקופחת.

    כל כלב ביז'י יומו

    השבמחק
  5. מי מממן את המטה נגד הרב סתיו. הרב דרוקמן ובערלה קרומבי התגייסו. מי עומד מאחורי היוזמה להפעיל את חב"ד נגד הרב סתיו? לאן נעלם קפלן הג'ינג' שליווה את הרב סתיו? כל הפרטים מחר בשטורעם בכתבה נרחבת על מאחורי הקלעים במאבק היצרי ברבנות הראשית. כך נכנסה כתבתו של המשיחיסט בערלה קרומבי במעריב בזהות בדויה כאילו מדובר בחסיד חב"ד. מה המניעים של הרב דרוקמן נגד סתיו וממה הוא מפחד? האם אכן הרב שויכה ימונה לרבה של קרית מלאכי? מי הבטיח לרב אשכנזי בקשר לרבנות לחתנו? ובעד מי מצדד הרב העכט והרב גוראריה. כל הפרטים מחר בשטורעם.

    השבמחק
  6. איפה ובאיזה עיתון כתב הרב דרוקמן את דבריו?

    השבמחק
  7. בוקר טוב לרב. התעוררת? הגיעו בחירות ב"ה

    השבמחק
  8. הרב דרוקמן פועל למען דוד לאו בגלל הקשר של משפחת לאו לקרית מוצקין.

    חבל שהרב דרוקמן פועל נגד הרב שפירא והרב סתיו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.