רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 5 ביוני 2013

זה היום עשה ה' אגיל ואשמח בו - יש פירות לעבודתי לא מפחדים יותר ואת הטרור מכים בטרור שילמדו כי לא זו הדרך - הם חשבו כי לעולם חוסן לא עוד

הלילה קרה משהו היסטורי בגור, איש לא האמין כי יהיו מי אשר יעיזו ויקומו נגד הטרור להלחם בהם, הם היו כל כך חזקים שרעדו מפניהם, הטרוריסט הכי קטן שם היה חזק מהאדם הכי חשוב בגור, זה כבר שנה לפחות שהתחיל מהפך, יום יום לא ירדתי מהם, החדרתי בנרדפים את הרוח ואת הכח לדעת, כי אין ממי לפחד, הבטחתי כי אתייצב לימינם ואלחם את מלחמתם עד אשר יעשו סוף לדרך הזו

ייאמר ברורות, אני לא מתערב בנעשה בתוך גור, לא מעניין אותי מי יהיה הרבי הבא ואף לא מנהגי וסדרי גור זה ענין לחסידי גור בלבד. היכן שאני קיים הוא במלחמה בטרור ואלימות, עשיתי זאת בסאטמאר, אצל הליטאים ובעוד מקומות ועכשיו התור של גור. המטרה ברורה, לנתוץ ולשבור את ידי עשו

מה שקרה הלילה הוא אחד מתופעות הפלא, איש לא האמין שזה יילך כל כך מהר, אמרו לי בתחילת דרכי כי איאלץ להיאבק ולהלחם חמש שנים לפחות עד שמשהו יזוז, והנה בשנה אחת בלבד הבאנו את המהפכה שאין עוד כל פחד מאף אחד, נטפל בכל טרוריסט עד אשר יבינו כי לא זו הדרך

היום כאשר הגענו ל-6 מיליון גולשים, ולהתבשר בבשורה שכזו, זה יום גדול בשבילי, אני משקיע זמן וכח ומשיג את המטרה, דבר הנותן עידוד להמשיך ביתר שאת לנתוץ ולשבור טרור ואלימות

2 תגובות:

  1. ישר כוח,

    נשמח אם תגלה שקיפות ותציג נתונים יותר מדוייקים, כמו שניתן לראות בגוגל אנליטיקס.
    לא רק כמה עמודים ניצפים, אלא גם כמה אנשים נכנסים, מאיזה ארצות, באיזה שעות, כמה ממחשב וכמה מטלפון וכו' וכו'

    השבמחק
  2. משונה..... מגלומן

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.